چه نت های اولیه، میانی و پایانی ای در کلاب د نویت اینتنس وجود دارد؟

منبع: گهر

60

1400/5/1

13:19


کلاب د نویت اینتنس یک ادکلن مردانه است که به زبان انگلیسی Club de Nuit Intense Armaf for Men خوانده می شود. این عطر از سال ۲۰۱۵ پا به عرصه عطر و ادکلن گذاشت.

تقریبا حدود ۳ سال یعنی تا سال ۲۰۱۸ در فرانسه تولید می شد اما دفتر فروش مرکزی آن در امارات بود. از سال ۲۰۱۸ به بعد توسط کمپانی آرماف در امارات متحده عربی تولید و به بازار های جهانی تزریق می شود که این یعنی نسخه های تولیدی قدیمی تر ساخت فرانسه و نسخه های تولیدی جدید تر ساخت امارات می باشند.

چه نت های اولیه، میانی و پایانی ای در کلاب د نویت اینتنس وجود دارد؟

چه نت های اولیه، میانی و پایانی ای در کلاب د نویت اینتنس وجود دارد؟, جدید 1400 -گهر

رایحه این عطر بسیار خنک و هیجان انگیز و لذت بخش بود به طوری که توانست خیلی سریع جایگاه خود در دنیای عطر و ادکلن را تثبیت کند.

افراد با چه جنسیت و چه سلیقه ای این عطر را تهیه کنند؟

هدف عطر کلاب د نویت اینتنس مردان شیک پوش و با وقار بود که تمایل دارند عطر خوشبو و دلپذیری از خود تراوش کنند اما به دلیل فکر اقتصادی که دارند، نمی خواهند هزینه زیادی بابت این عطر بپردازند.

بررسی ظاهری عطر کلاب د نویت اینتنس:

این عطر چون برای مردان طراحی شده است پس باید ظاهری مردانه پسند داشته باشد تا آقایان میل به خرید آن پیدا کنند. بنابراین طراحان تصمیم گرفتند این عطر را درون یک بطری شیشه ای مشکی بریزند که درب این شیشه نیز به رنگ مشکی باشد. برای ایجاد ظاهری لوکس و جذاب، روی در با نگین کار کردند. از در شیشه ادکلن یک زنجیر به رنگ مشکی نیز آویزان می باشد. در قسمت انتهایی شیشه جمله Club de Nuit Intense for Men هک شده است.

عطر کلاب د نویت اینتنس در چه رده قیمتی قرار می گیرند؟

از لحاظ قیمت گذاری روی ادکلن کلاب د نویت اینتنس مردانه باید گفت که تقریبا در دسته ادکلن های ارزان قیمت قرار می گیرد. اما این قیمت ارزان به معنای بی کیفیت بودن کالا نیست بلکه این عطر در رده ادکلن های اصیل دسته بندی می شود.

عطرساز ها برای تولید عطر کلاب د نویت اینتنس از چه چیزی الهام گرفتند؟

کمپانی آرماف از طریق پرفیوم های داخلی خود توانست عطری با رایحه بی نظیر و دل نشین کلاب د نویت اینتنس را خلق کند که نزدیک ترین رایحه به عطر مشهور کرید اونتوس Aventus Creed را دارد و در واقع از همین عطر الهام گرفته شده است.

اطلاعات تکمیلی در رابطه با برند آرماف:

یک شرکت بزرگ به نام استرلینگ پارفیمز که صاحب یک سری از برند های آرایشی و بهداشتی در امارات است، زیر مجموعه ای به نام کمپانی آرماف دارد که در زمینه تولید عطر و ادکلن فعالیت می کند‌.

 

چه نت های اولیه، میانی و پایانی ای در کلاب د نویت اینتنس وجود دارد؟, جدید 1400 -گهر

عطر کلاب د نویت اینتنس در کدام رده بویایی قرار می گیرد؟

عطر کلاب د نویت اینتنس پس از بررسی هایی که توسط کارشناسان و عطر شناسان حرفه ای انجام شد، در گروه بویایی چوبی ادویه ای یا همان Woody Spicy قرار گرفت.

عطر کلاب د نویت اینتنس چه رایحه غالبی دارد؟

هنگامی که عطر کلاب د نویت اینتنس را اسپری کنید شاید شباهت زیادی با کرید اونتوس برایتان نداشته باشد اما بعد از گذشت زمان کوتاهی متوجه می شوید که بوی این عطر به رایحه کرید اونتوس نزدیک می شود یعنی نت های میانی و پایانی آن ها به هم شباهت دارند.

افرادی که از عطر کلاب د نویت اینتنس استفاده کردند همگی نظر بر این داشتند که رایحه لیمو، چوب درخت غان و آناناس غالب هستند و بیشتر از سایر رایحه ها استشمام می شوند.

نت های موجود در عطر کلاب د نویت اینتنس:

هنگامی که عطر را روی تن خود اسپری کنید متوجه می شوید که بوی ترکیباتی چون سیب، لیمو، انگور سیاه، ترنج و آناناس به مشامتان می رسد.

در میانه های اسپری کردن بوی رایحه هایی چون گل سرخ، یاس و چوب غان را تجربه خواهید کرد. یعنی بعد از گذشت زمان رایحه میوه ای به رایحه گلدار تبدیل می شود.

در انتها چیزی که به عنوان نت پایه روی لباس باقی می ماند رایحه هایی چون وانیل، مشک، عنبر و نعناع هندی است که یک رایحه لطیف و تلخ به شما هدیه می دهد‌.

پس:

نت آغازی: سیب، لیمو، انگور سیاه، ترنج و آناناس

نت میانی: رز، یاسمن، چوب درخت غان

نت پایه: مشک، وانیل، عنبر، نعناع هندی

عطر کلاب د نویت اینتنس در چه حجمی و با چه ماندگاری و پخش بویی تولید می شود؟

این عطر در حجمی حدود ۱۰۵ میلی لیتر تولید می شود.

غلظت آن ادوتویلت می باشد پس می توان فهمید که ماندگاری و پخش بوی بسیار پسندیده ای دارد.

اطلاعات عطر کلاب د نویت اینتنس به صورت فشرده:

  • برند: آرماف
  • نوع عطر: ادوتویلت
  • طبیعت: خنک
  • سال تولید: ۲۰۱۵
  • گروه بویایی: چوبی ادویه ای
  • مناسب: آقایان
  • فصل مناسب: تمامی فصول اما به علت رایحه خنک بیشتر مناسب تابستان می باشد.

چگونه ادکلن کلاب د نویت اینتنس اصل را از تقلبی تشخیص دهیم؟

همانطور که در ابتدای صحبت ها گفتیم، برند آرماف یک برند کاملا اماراتی است که تولیدات آن در فرانسه انجام می شود اما دفتر فروش مرکزی آن در امارات قرار دارد‌. پس یک راه تشخیص ادکلن اصل از تقلبی این است که ببینید عبارت Fragrance Made In France روی شیشه ادکلن هک شده است یا نه. اگر عبارت دیگری نظیر Fragrance Made In Emirates روی شیشه دیدید دلیل بر تقلبی بودن ادکلن است.

راه دیگری که برای شناخت ادکلن اصیل از تقلبی وجود دارد این است که برچسب سفید زیر کارتون عطر را که حاوی اطلاعاتی نظیر بچ نامبر است، با اطلاعات شیشه مطابقت دهید. اگر اختلافی در اعداد و ارقام وجود داشت یعنی ادکلن تقلبی است‌.

روش دیگر نیز شناخت ادکلن است. این عطر دری سنگین و قدرت پاشش قوی و با کیفیت دارد که از این طریق نیز می توان عطر اصل را تشخیص داد.

نظرات


تصویری


ویدئو