واکنش کارگردان "غریزه اصلی" به ادعای جنجالی شارون استون

منبع: ایران آرت

106

1400/5/1

16:05


پل ورهوفن به ادعای جنجالی شارون استون مبنی بر اینکه او را فریب داده‌اند و تصویری نامطلوب از او در فیلم ارائه داده‌اند، واکنش نشان داد.

ایران آرت: پل ورهوفن، کارگردان فیلم "غریزه اصلی" (Basic Instinct) پس از ادعای شارون استون در کتاب خاطراتش درباره ی فریب دادنش برای سکانس معروف پا روی پا انداختن او در این فیلم، برای اولین بار لب به سخن گشود.

ورهوفن که برای نمایش فیلم جدید خود Benedetta به جشنواره فیلم کن رفته بود، در جریان جشنواره در مصاحبه ای با ورایتی گفت: "چیزی که من به خاطر می آورم تفاوت فاحشی با خاطره ی شارون دارد."

به گزارش سایت روزیاتو، استون در کتاب خاطراتش که "زیبایی دو بار زندگی کردن" (The Beauty of Living Twice) نام دارد و چندی قبل در ماه مارس منتشر شد، نوشته بود که تمایلی به بازی در آن سکانس نداشت، سکانسی که در آن کاترین ترامل، شخصیتی که استون نقشش را برعهده داشت، در یک بازجویی در حالی یک پایش را روی پای دیگرش می اندازد که لباس زیر به تن ندارد.

او نوشته بود که ورهوفن به او اطمینان داده بود که چیزی در فیلم مشخص نخواهد بود. اما به گفته استون، وقتی ساخت فیلم به پایان رسید و از او دعوت شد به جلسه ی پیش نمایش فیلم برود، در آنجا بود که متوجه شد برخلاف گفته های کارگردان در آن سکانس معلوم بود که لباس زیر ندارد.

ورهوفن به ورایتی گفت: "چیزی که او می گوید غیر ممکن است. او دقیقاً می دانست که دارد چه می کند. به او گفتم این سکانس بر اساس ماجرای زنی است که در دوران دانشجویی می شناختم و بارها در مهمانی ها بدون لباس زیر پا روی پا انداخته بود. وقتی دوستم به او گفت که معلوم است که لباس زیر ندارد، آن زن گفت “معلوم است. به خاطر همین هم این کار را انجام می دهم”. بعدش شارون و من تصمیم گرفتیم سکانس مشابهی بسازیم."

استون خاطره دیدن آن صحنه را طوری در کتاب بازگو کرده که به نظر می رسد او و ورهوفن رابطه ی خوبی با یکدیگر ندارند.

ورهوفن اما وقتی به تجربه ی همکاری اش با استون فکر می کرد، جز چیزهای مثبت حرف دیگری برای گفتن نداشت. او گفت که فکر می کند چیزی که استون درباره ی آن سکانس نوشته لطمه ای به فیلمی که باهم کار کردند نزده است.

ورهوفن گفت: "این حرف ها نه مشکل ساز شده نه ربطی که بازی فوق العاده ی او در نقش کاترین ترامل دارد. او قطعاً یک پدیده است. ما هنوز هم رابطه ی خوبی باهم داریم و به هم پیام می دهیم."

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو