دانلود بازی Symphonia v1.0 برای کامپیوتر – نسخه GOG

دانلود بازی Symphonia v1.0 برای کامپیوتر – نسخه GOG


منبع: دانلود ها

89

1400/5/1

22:26


بازی Symphonia تجسم یک ویونولیست را برای بازیکن خواهد داشت که اندازه بزرگی داشته و در جهان بزرگی رها شده است. بازی عرفانی و شاعرانه بوده و می‌توانید با ویولن و کمان خود، به سمت هسته اصلی قلمرو خود حرکت کنید. می‌توانید نقش خود را در جهان بازی درک کرده و بهترین کنسرتو‌ها را در بازی برقرار کنید. بازی یک تجربه پلتفرمر دو بعدی برای شما ارائه داده و گیم‌پلی محدود و جذاب آن را می‌توانید تجربه کنید. سه منطقه خاص در بازی وجود داشته و می‌توانید اماکن چشم‌گیری را در بازی آنلاک کنید. برای فعال سازی مکانیسم‌ها می‌توانید هر لحظه ویولن نواخته و از موسیقی لذت ببرید. باید قطعات موسیقی را جمع آوری کرده و بتوانید قطعه نهایی یک موزیسین را بنوازید.

Symphonia v1.0 PC-GOG

دانلود-بازی-Symphonia

بازی Symphonia مراحل پلتفرم جذابی دارد و تماما می‌توانید با نت‌های موسیقی به تجربه آن بشتابید. بازی جوایز بسیاری را دریافت کرده و توسط منتقدین تحسین شده است. در مسیر شما، سکه‌هایی هم وجود دارد که برای ارتقا شخصیت بازی مناسب خواهند بود. طراحی هنری بازی چیزی کم ندارد و علاقه مندان موسیقی، می‌توانند از پرسه زدن در چنین جهانی لذت ببرند. بازی به صورت رایگان در اختیار شما قرار گرفته و به صورت تک نفره می‌توانید به تجربه آن بپردازید.

اگر دوست دارید که چند ساعت از مشکلات روزمره دوری گزیده و به موسیقی پناه ببرید، این بازی می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. مراحل رفته رفته چالش بیشتری پیدا می‌کند و به دلیل زیبایی موسیقی‌هایی که در ادامه خواهید شنید، همواره خودتان نیز دوست خواهید داشت که قطعات آن را پیدا کنید. در ابتدا شاید پیدا کردن آن‌ها چندان سخت نباشد، اما اطمینان داشته باشید که چالش‌ها رفته رفته پیچیدگی بیشتری پیدا می‌کنند.

info

Embody a violinist and awaken a gigantic, forsaken world in this highly poetic platformer! Using your violin and bow, move towards the core of the realm to understand your role in this universe and play the best Concerto!

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

System: Windows 7/8/10

Processor: Intel or AMD Dual Core at 2 GHz or better

Memory: 2 GB RAM

Graphics: Intel Graphics 4400 or better

Storage: 1,1 GB available space

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Symphonia v1.0-GOG با لینک مستقیم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو