دانلود بازی Warhammer 40000 Battlesector برای کامپیوتر – نسخه FLT

دانلود بازی Warhammer 40000 Battlesector برای کامپیوتر – نسخه FLT


منبع: دانلود ها

158

1400/5/2

03:41


بازی Warhammer 40000 Battlesector یک تجربه استراتژیک مبتنی بر نوبت است که با سرعت بالایی دنبال می‌شود. جهان بازی هزاره چهل و یکم را نمایش داده و می‌توانید از نیروها و ارتش‌های خود برای شکل دادن جهان قدرتمند بازی استفاده کنید. می‌توانید استراتژی برتر را ایجاد کرده و توانایی‌های عالی در بازی کسب کنید. سلاح‌های ویرانگر در اختیار شما قرار گرفته و می‌توانید از آن‌ها برای پیروزی استفاده کنید. عمر قهرمانان شما کوتاه است و باید سر موقع از آن‌ها استفاده کنید. یک بخش کمپین حماسی در بازی وجود دارد که ماموریت‌های تک نفره را برای شما فراهم خواهد کرد.

Warhammer 40,000: Battlesector PC-FLT

دانلود-بازی-Warhammer-40000-Battlesector

بازی Warhammer 40000 Battlesector نقشه‌های متنوعی را در اختیار شما قرار می‌دهد و می‌توانید حالت‌های مختلفی مانند Blood Angels یا Tyranids را تجربه کنید. باید لیست ارتش خود را سفارشی سازی کرده و قهرمانان بیشتری را به تیم خود اضافه کنید. بازی بیش از ۶۰ توانایی منحصربه‌فرد در کنار ۵۰ سلاح برای شما خواهد داشت و می‌توانید برنامه ریزی کرده و سریعا به سراغ نبردها بروید. بازی دارای جناحین مختلف بوده و حرکات منحصربه‌فردی برای شما خواهد داشت. می‌توانید زنجیره عملکردی قهرمانان خود را کشف کرده و کم کم با تسلط بیشتری آن‌ها را به نبردها وارد کنید.

می‌توانید از پشتیبانی هوایی استفاده کرده و آن‌ها را از نقاط مختلف فرماندهی کنید. می‌توانید دفاع دشمن را ویران کرده و از مین‌های Spore استفاده کنید. می‌توانید با دوستان خود وارد میدان نبرد شده و به صورت چندنفره در بازی قدم بزارید. موشک‌های مختلف و بزرگ نیز در بازی وجود دارد که برای نابود کردن گسترده نیروهای دشمن کاربرد خواهد داشت. دشمنان شما نیز شاخص عمل کرده و هرکدام توانایی منحصربه‌فردی دارند. برخی از آن‌ها کتابدار بوده و برخی هم مانند شوالیه به سمت تیم شما حمله ور خواهند شد. کیفیت گرافیکی بازی هم بالا است و می‌توانید از حضور در آن و شنیدن موسیقی حماسی آن لذت ببرید.

info

Warhammer 40,000: Battlesector is a fast-paced turn-based strategy game set in the grimdark universe of the 41st Millenium. Pick your force, develop your army, field mighty heroes and fight for victory using superior strategy, awesome abilities, and devastating weaponry.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: 64-bit Windows 10

Processor: i5-4460 (or equivalent)

Memory: 4 GB RAM

Graphics: Geforce GTX 750 (2GB VRAM)

DirectX: Version 11

Storage: 25 GB available space

Sound Card: DirectX Compatible Sound Card

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: 64-bit Windows 10

Processor: i5-6400 (or equivalent)

Memory: 8 GB RAM

Graphics: Geforce GTX 950 (2GB VRAM)

DirectX: Version 11

Storage: 25 GB available space

Sound Card: DirectX Compatible Sound Card

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه FLT را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Warhammer 40,000: Battlesector-FLT:

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

دانلود پارت 3 با لینک مستقیم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو