شرایط انتخاب بهترین مرکز مشاوره

منبع: نی نی بان

134

1400/5/2

10:35


مرکز مشاوره روانشناسی تخصصی ستاره زندگی با فراهم کردن فضایی استاندارد به صورتی طراحی شده است که تمامی خدمات مشاوره فردی، گروه درمانی، برگزاری کارگاه روانشناسی، خانواده درمانی و اتاق بازی برای مشاوران فراهم است.
اتاقی مخصوص برای خانواده درمانی برای مشاوره خانواده، مشاوره ازدواج، مشاوره خیانت، مشاوره طلاق و مشاوره زناشویی در نظر گرفته شده که با ایجاد یک فضایی صمیمی به متخصص یا دکتر روانشناس و مراجعین کمک می کند تا در کنار هم گفت و گو سازنده ای داشته باشند.

شرایط انتخاب بهترین مرکز مشاوره


گاهی اوقات در اتاق مخصوص خانواده درمانی، دکتر روانشناس بالینی می تواند به همراه روانپزشک یا روانکاو جهت درمان وسواس، افسردگی و مشکلات و اختلالات خلقی حضور پیدا کند.
خوشبختانه با تلاش های فراوان توانسته ایم در زمینه های مشاوره کودک و مشاوره نوجوان با استفاده از اتاق بازی کودکان فضایی امن، مناسب و خلاق برای تمام رده های سنی مختلف کودکان ایجاد کنیم.
در اتاق بازی کودکان علاوه بر دکتر روانشناس کودک از متخصصان مجرب و با تجربه نیز کمک گرفته می شود، با این کار مشاور کودک می تواند با کمک دوربین، بازی کودک را از دور زیر نظر بگیرد تا به مرور مهارت ها و تکنیک هایی را به والدین آموزش دهد.

زمینه های فعالیت مرکز مشاوره ستاره زندگی
یکی دیگر از زمینه های فعالیت مرکز مشاوره ستاره زندگی برگزاری دوره های روانشناسی و مشاوره می باشد. تمام دوره های روانشناسی برنامه مشخصی داشته و با حضور مجرب ترین متخصصان روانشناسی صورت می گیرد.
کلینیک تخصصی روانشناسی ستاره زندگی به منظور رفاه حال مردم عزیز خدمات تلفنی را جهت مشاوره روانشناسی تلفنی در زمینه های مختلف مثل مشاوره شغلی، مشاوره ازدواج، افسردگی، مشاوره تحصیلی، مشاوره حقوقی، سکس تراپی و مشاوره خانواده تلفنی را برای شما در نظر گرفته اند تا در صورت نیاز بتوانید به کمک مشاوره تلفنی مشکلات خود را حل کنید.

شرایط انتخاب بهترین مرکز مشاوره


مرکز مشاوره خانواده ستاره زندگی یکی از بهترین مراکز مشاوره در سطح تهران و ایران می باشد. علاوه بر موفقیت در زمینه مشاوره موق شده ایم در زمینه برگزاری کارگاه روانشناسی نیز استاندارد های لازم را رعایت کرده و با موفقیت این جلسات را برگزار کنیم، در انتها مدرک معتبری از سازمان نظام روانشناسی به افراد ارائه می شود.
زندگی شاد در کنار خانواده را در مرکز تخصصی مشاوره و روانشناسی ستاره زندگی تجربه کنید.

خدمات روانشناسی و مشاوره
امروزه خدمات روانشناسی و مشاوره از جایگاه و اهمیت بالایی در میان مردم برخوردار هستند و ما روزانه شاهد تمایل بیش تر افراد برای دریافت مشاوره از مراکز مشاوره و دکتر روانشناس هستیم. در کلینیک تخصصی روانشناسی مشاوره ستاره زندگی ما پاسخگوی سوالات، نظرات و مشکلات شما در زمینه های مختلف زندگی می باشیم. به منظور ایجاد رفاه و امنیت مراجعین عزیز خدمات مشاوره را می توانید به صورت حضوری و توسط دکتر متخصص روانشناس و روانکاو دریافت کنید، خدمات ارائه شده به شرح زیر می باشد :
مشاوره خانواده، مشاوره ازدواج، مشاوره زناشویی ، مشاوره جنسی، مشاوره کودک، مشاوره نوجوان، مشاوره طلاق ، مشاوره فردی، مشاور خیانت ، نوروفیدبک و …

اهداف مرکز مشاوره ستاره زندگی
یکی از اهداف مرکز مشاوره ستاره زندگی ایجاد مجموعه ای کاربردی برای خدمات مشاوره نام برده می باشد. به طور مثال پیش از مشاوره کودک و نوجوان، شما می توانید همراه با دکتر روانشناس کودک خود را با کمک تست های تعیین شده ارزیابی می کنید، سپس در طول جلسات درمانی در صورت احتیاج کودک به اتاق بازی می رود و از طریق بازی درمانی، نمایش درمانی، و … فرایند درمان انجام می شود.
گاهی اوقات به دلیل تشخیص دقیق روانشناس کودک و نوجوان نیاز است که در کنار کار روان درمانی به روانپزشک نیز مراجعه شود.
توجه داشته باشید که به دلیل درمان گروهی که در مرکز روانشناسی ستاره ایرانیان صورت می گیرد مشاوران بعد از چند جلسه نتایج حاصل شده از درمان را در جلسات گروهی بررسی کرده و بهترین نتایج را بدست می آورند.
یکی دیگر از تیم های تخصصی ما در زمینه بالینی می باشد که هر کدام به صورت تخصصی با روانپزشک کار درمان را انجام می دهند. به طور مثال هر کدام از درمانگران به صورت تخصصی تر در زمینه درمان وسواس ، درمان افسردگی ، درمان اضطراب، درمان استرس، درمان ترس کار درمانی را انجام می دهد.
مجموعه درمانی بالینی شامل (دکتر متخصص روانشناس، روانپزشک، نوروفیدبک، بیوفیدبک و گروه درمانی ) می باشد.

با کلینیک ستاره زندگی معنای زندگی را تجربه کنید
مرکز مشاوره ستاره زندگی با هدف ارائه خدمات نوین روانشناسی کار خود را آغاز کرده است. مهم ترین دلیل برتری مرکز مشاوره روانشناسی ستاره زندگی ارائه خدمات برتر توسط روانشناسان متخصص است. امیدواریم بتوانیم بهترین خدمات را در مرکز مشاوره ستاره زندگی به شما ارائه دهیم.
مرکز تخصصی درمان اختلالات روانشناسی با استفاده از تکنولوژی های جدید و واقعیت مجازی در کشور
وقت تو به پایان نرسیده است. وقت آن است که رویشی نو داشته باشی و طعم زندگی بهتر را بچشی.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو