شروع پخش سریال فانتزی The Wheel of Time با بازی رزاموند پایک از ماه نوامبر

منبع: روزیاتو

71

1400/5/2

11:16


پوستری جدید از سریال The Wheel of Time لایو اکشنی برای سرویس استریمینگ Amazon Prime Video منتشر شده که تایید می کند انتشار این سریال از نوامبر امسال آغاز خواهد شد. در شرایطی که رقابت بین سرویس های استریمینگ هر روز شدیدتر می شود، Amazon Prime Video بر تعداد خروجی های اورجینال خود افزوده است. این سرویس که با سریال های The Boys و Invincible بر اساس کتاب های کمیک به موفقیت قابل توجهی دست یافته و فیلم های The Tomorrow War و Without Remorse نیز با استقبال همراه بوده اند، اکنون قصد دارد با سریال های Lord of the Rings و The Wheel of Time به سراغ دنیای فانتزی برود. سریال The Wheel of Time که بر اساس یک سری کتاب فانتزی نوشته جیمز الیو ریگنی جونیور با نام هنری رابرت جوردن ساخته شده، رزاموند پایک را در نقش مویرین دمودرد دارد.

سرویس استریمینگ آمازون شروع پخش سریال فانتزی و مورد انتظار The Wheel of Time با بازی رزاموند پایک از ماه نوامبر را تایید کرد

آمازون در ابتدا یک اقتباس لایو اکشنی را از این کتاب ها در سال ۲۰۱۸ آغاز کرد اما بازیگران آن تا سال ۲۰۱۹ اعلام نشده بودند. فیلمبرداری این سریال در اواخر سال ۲۰۲۰ آغاز شده اما به دلیل شیوع کرونا و تعطیلی های مربوط به آن موفق نشد تا ماه ها فیلمبرداری را از سر بگیرد. در نهایت اما در می ۲۰۲۱ فیلمبرداری های سریال The Wheel of Time به پایان رسیده و تنها مانده بود که تاریخ انتشار آن به اطلاع طرفداران برسد. سرویس آمازون چنان از موفقیت سریال The Wheel of Time مطمئن است که اکنون در حال فیلمبرداری فصل دوم سریال بوده و خیلی زود فصل دوم آن را نیز تایید کرده است. حتی شورانر سریال مدعی شده که به همین زودی برای یک سریال ۸ فصلی برنامه ریزی کرده است. از دیگر بازیگران این سریال می توان به جوشا استرادوفسکی، مارکوس راترفرود، زوی رابینز، بارنی هریس و مادلین مدن اشاره کرد.

سرویس استریمینگ آمازون شروع پخش سریال فانتزی و مورد انتظار The Wheel of Time با بازی رزاموند پایک از ماه نوامبر را تایید کرد

البته Wheel of Time تنها سریال مورد انتظاری نیست که از قبل برای چندین فصل آن برنامه ریزی شده و سرویس Apple TV+ نیز از همان آغاز برای یک سریال اقتباسی چند فصلی از یکی از رمان های علمی تخیلی مشهور آیزاک آسیموف به نام Foundation برنامه ریزی کرد که در ماه سپتامبر منتشر خواهد شد.

مطلب برای شما مفید بود؟

به مطلب امتیاز دهید

میانگین امتیازها 0 / 5. تعداد رای: 0

تاکنون رأی داده نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می‌دهد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو