پایان اجباری سریال گیسو و حذف منوچهر هادی از پروژه

پایان اجباری سریال گیسو و حذف منوچهر هادی از پروژه


منبع: روزیاتو

93

1400/5/2

12:06


منوچهر هادی از پایان اجباری سریال گیسو و قطع همکاری اش با این پروژه خبر داد.

هادی، کارگردان سریال گیسو روز گذشته با انتشار متنی در اینستاگرام خود توضیحاتی درباره ی سرنوشت مبهم این سریال که از شبکه نمایش خانگی پخش می شود، ارائه کرد.

منوچهر هادی در این پست نوشت:

ممنون از استقبال بی نظیر تون

ممنون از کامنتها و نقدهای درست و گاهن غلط و نامحترمانتون

یک قسمت دیگر به پایان اجباری فصل دو می‌رسیم و قصه به اتمام نرسیده و اگر قرار به ادامه ساخت عاشقانه باشد قطعن بنده نخواهم بود و مسولیت کل کار را چه خوب چه بد تا پایان فصل دو شخصن بعهده میگیرم.

از همه عوامل فیلم که صمیمانه در کنارم بودن تشکر میکنم

جناب کبیری و…

سریال گیسو از همان نخستین قسمت های خود با انتقادات فراوانی رو به رو شد. اعتراضات به کیفیت این سریال تا جایی ادامه یافت که هومن کبیری، تهیه کننده سریال هم چندی قبل با ابراز پشیمانی، از همکاری اجباری خود با منوچهر هادی سخن گفت و بر چالش‌های پیش رو برای ادامه این پروژه تأکید کرد. به نظر می رسد عدم ادامه ی همکاری هادی با این پروژه هم به دلیل همین اختلاف باشد.

هومن کبیری اواخر خرداد ماه در مصاحبه ای از کارگردانی منوچهر هادی ابراز نارضایتی کرده و گفته بود بسیاری از بازیگران کار را به سختی راضی به حضور در این پژوره کرده بود.

کبیری در این مصاحبه گفت زمانی برای ساخت سریال گیسو با منوچهر هادی قرارداد بست که او سریال موفق عاشقانه را با تهیه کنندگی کبیری در کارنامه‌ اش داشت، در حال فیلمبرداری سریال دل بود که نتیجه ی آن هنوز دیده نشده بود و فیلم پرفروش رحمان ۱۴۰۰ را هم روی پرده داشت. اما با گذشت چند روز از عقد قرارداد و پرداخت کل دستمزد کارگردانی سریال گیسو به هادی فیلم سینمایی رحمان ۱۴۰۰ توقیف شد و پس از چند ماه هم سریال ضعیف دل پخش شد. کبیری دفاع منوچهر هادی از سریال دل علیرغم انتقادات گسترده از آن را آزاردهنده عنوان کرد اما گفت به هر حال در عمل انجام شده قرار گرفته بود و چاره ای جز پایبندی به قرارداد منعقده نداشت. از سویی دیگر به گفته ی کبیری به خاطر مشکلات آثار اخیر منوچهر هادی، از سوی پلتفرم پخش کننده ی سریال هم نسبت به همکاری با او تردیدهایی به وجود آمد و حتی یک بار هم منجر به فسخ قرارداد شد.

کبیری گفت با همه ی این ها در زمانی که مصمم به تعویض کارگردان بود محمدرضا گلزار پیشنهاد کرد که شاید اگر فرصت جدیدی به کارگردان داده شود اتفاق خوبی رخ دهد اما حتی خود گلزار هم بعداً از این اتفاق پشیمان شد.

به گفته ی کبیری تعدادی از بازیگران کار تمایل نداشتند جلوی دوربین منوچهر هادی بروند. چند نفری به دلایل حرفه‌ای و حضور در فصل اول مجاب شدند اما چندی نفر هم عطایش را به لقایش بخشیدند. تنها کسی که هنوز از کارگردانی منوچهر هادی رضایت داشت فرزاد فرزین بود.

کبیری گفت بعد از سریال دل سخت‌گیری‌ های دفتر نمایش خانگی چند برابر شد و بعد از مشکلات حقوقی و قضائی فیلم سینمایی رحمان ۱۴۰۰ سازمان سینمایی هم رغبتی برای صدور پروانه ساخت با کارگردانی منوچهر هادی نداشت. اما با پیگیری ها و جللسات مکرر بالاخره پروانه ی ساخت سریال صادر شد.

به گفته ی کبیری از میان بازیگران اصلی کار همه اعلام آمادگی کرده بودند به جز هومن سیدی که در نهایت به واسطه ی اعتماد به او بازی در سریال گیسو را پذیرفت. کبیری راضی کردن بازیگران برای حضور در این پروژه را چالشی برای خود به عنوان تهیه کننده ی کار توصیف کرد چون تقریباً جز یکی دو نفر هیچکس راضی به همکاری دوباره نبود.

کبیری در پایان گفت به توجه به اینکه بازیگران اصلی هومن سیدی و محمدرضا گلزار که با ضمانت او قبول به حضور در سریال گیسو کردند حاضر به ادامه ی همکاری با منوچهر هادی نیستند و پلتفرم هم نظر مساعدی به همکاری دوباره با او در این سریال ندارد، اگر فصل بعدی در کار باشد به این دلایل فوق در خدمت این کارگردان نخواهیم بود.

سریال دل ساخته قبلی منوچهر هادی که پخش آن سال گذشته در نمایش خانگی به پایان رسید، به دلیل ضعف های فراوان با انتقادات زیادی چه از سوی تماشاچیان و چه از سوی منتقدین رو به رو شد.

حتی عوامل سریال دل، از کارگردان و نویسنده گرفته تا بازیگران کار نیز به ضعف های آن اذعان کردند.

با این حال، اواخر سال گذشته اعلام شد منوچهر هادی قصد دارد پس از سریال گیسو، پروژه ی جدیدی به نام «نیسان آبی» را در قالب سریال شبکه نمایش خانگی جلوی دوربین ببرد.

مطلب برای شما مفید بود؟

به مطلب امتیاز دهید

میانگین امتیازها 0 / 5. تعداد رای: 0

تاکنون رأی داده نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می‌دهد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو