معرفی انواع محصولات زناشویی

134

1400/5/2

13:02


رابطه جنسی یکی از بهترین لذت‌های بشری به شمار می‌رود. در گذشته این رابطه بدون توجه به ملاحظات خاصی در میان شرکای جنسی برقرار می‌شد.

معرفی انواع محصولات زناشویی

به گزارش بهداشت نیوز، رابطه جنسی یکی از بهترین لذت‌های بشری به شمار می‌رود. در گذشته این رابطه بدون توجه به ملاحظات خاصی در میان شرکای جنسی برقرار می‌شد. اما امروزه بالارفتن سواد جنسی زوجین و تکنولوژی به کیفیت این رابطه کمک زیادی کرده است. به همین دلیل محصولات جنسی با توجه به نیازهای متنوع افراد تولید شده‌اند و به بازار عرضه گردیده‌اند. شناخت این محصولات و استفاده درست از آنها کیفیت رابطه جنسی را بالا می‌برد و میزان رضایت جنسی را بین زوجین افزایش خواهد داد.

انواع محصولات جنسی

احتمالا شما هم از آن جمله افرادی هستید که دقیقا نمی دانید که چه محصولاتی در دسته جنسی قرار می گیرند. باید بدانید که هر نوع محصول یا کالایی که سبب بهبود کیفیت رابطه جنسی شود را می توان یک کالای زناشویی نامید. برخی از این محصولات عبارت اند از:

  1. کاندوم
  2. اسپری‌های تاخیری
  3. ژل زناشویی
  4. ویبراتور

کاندوم

معرفی انواع محصولات زناشویی

کاندوم وسیله ای است از جنس لاتکس جهت جلوگیری از بارداری و بیماری های مقاربتی. کاندوم ها در انواع مختلف تولید می شوند. از کاندوم تاخیری و خاردار به عنوان معروف ترین مدل ها می توان نام برد.

کاندوم تاخیری

بسیاری از مردان از اختلال زود انزالی رنج می‌برند. در این اختلال مرد سریع ارضا می‌شود اما شریک جنسی او به هیچ لذتی نرسیده است. این اختلال کیفیت رابطه جنسی را به چالش می‌کشد و مشکلات زیادی را برای زوجین به وجود می آورد. یکی از محصولات جنسی برای رفع اختلال زود انزالی کاندوم تاخیری است.

کاندوم خاردار

در حال حاضر مطابق با آمار کشور حدود ۴۰٪ از طلاق کشورمان به سبب عدم رضایت زوجین از نزدیکی با همسر خود می گردند. نتیجه این نارضایتی به مرور زمان به طلاق منجر می شود. لذا استفاده از کاندوم خاردار می تواند نقش بسزایی در رضایت جنسی ایفا کند. یکی از فواید استفاده این محصول برای آقایانی است که به سختی می توانند همسر خود را به اوج لذت جنسی برسانند . یکی دیگر فواید استفاده از این کاندوم برای آقایانی است که از اعتماد به نفس پایینی برخوردارند و عدم توانایی راضی کردن همسر خود برایشان کابوس شده است. بارها از مشتریان خود شنیده ایم که مشکلات زناشویی با بهبود رابطه جنسی حل شده است.

اسپری تاخیری

برای کنترل زود انزالی می توان از وسیله جایگزین دیگری به اسم اسپری تاخیری نیز استفاده کرد. این اسپری باید به مدت 4 تا 6 ثانیه بر بیضه و سر آلت اسپری شود. سپس بعد از 5 دقیقه اثرات آن مشخص می‌شود. نکته بسیار مهم: اگر از بیماریهای قلبی، کبدی، کلیوی و صرع رنج می‌برید قبل از استفاده از این محصول با پزشک و یا داروساز مشورت کنید.

ژل زناشویی

ژل زناشویی یکی از محصولات جنسی است که برای افزایش کیفیت رابطه جنسی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ژل انواع متفاوتی دارد و هر یک پاسخ‌گوی نیاز خاصی در رابطه جنسی هستند. این ژل‌ها به شرح زیرند:

  • ژل تاخیری
  • ژل حجم‌دهنده
  • ژل روان کننده
  • ژل سفید کننده
  • ژل روان کننده

ژل روان کننده با مرطوب کردن واژن، درد در حین رابطه جنسی را از بین می‌برد و این رابطه را به رابطه‌ای لذت بخش تبدیل می‌کند.

ژل حجم دهنده نوعی ژل است که گردش خون را در آلت تناسلی مردان افزایش می‌دهد و همین امر سبب افزایش حجم آلت تناسلی مردان می‌شود

انواع ژل سفید کننده وجود دارند که به رفع تیرگی این نواحی کمک می‌کنند و لذت بصری در رابطه جنسی را افزایش میدهند.

حلقه ویبراتور

حلقه ویبراتور از جنس سیلیکون می­ باشد و با قابلیت انعطاف پذیری بالایی که دارد در انتهای آلت تناسلی مردان قرار می­ گیرد. این حلقه به وسیله دو باتری بسیار کوچک ( باتری ساعت ) تغذیه می شود. در واقع ویبره و لرزش­ های ایجاد شده توسط این حلقه از طریق یک موتور آرمیچری بسیار کوچک و با تغذیه از این باتری ­ها انجام می ­شود. لازم است بدانید که این باتری­ ها قابل شارژ نیستند و بعد از چند بار استفاده باید تعویض شوند.

معرفی انواع محصولات زناشویی

لرزش ­های ریتمیک حلقه ویبراتور باعث افزایش لذت جنسی بانوان در هنگام نزدیکی می­ شود؛ در واقع میزبان لرزش­ های حلقه ویبراتور ناحیه­ ی کلیتوریس بانوان می­ باشد.

خرید آنلاین محصولات زناشویی

کادولین با فراهم سازی بستر امن اینترنتی این امکان را فراهم ساخته است تا در دسته محصولات بهداشتی جنسی تنها با یک کلیک، از منزل و یا محل کار محصول مورد نظر خود را سفارش دهید و طی حداکثر 3 ساعت در تهران و هفتاد و دو ساعت در سایر شهرستانها محصول را درب منزل تحویل بگیرید.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو