اهمیت تنفس هوای تمیز و خالص برای ورزشکاران برتر در حین تمرین

منبع: فوت و فن

93

1400/5/2

13:54


اهمیت تنفس هوای تمیز و خالص برای ورزشکاران برتر در حین تمرین

در ۱۶ ماه گذشته، ماسک صورت به یک ضرورت تبدیل شده است – و همچنین به عنوان یک وسیله جانبی – که توسط میلیاردها نفر در سراسر جهان استفاده می‌شود. در حالی که استفاده از ماسک موثر است، اما بر هیچ کس پوشیده نیست که ماسک‌های صورت برای مدت زمان طولانی می‌توانند ناراحت‌کننده باشند.

ماسک‌های تنفسی باعث بخار روی عینک می‌شوند، فک شما را بیشتر دچار تعرق می‌کنند و می‌تواند جریان هوا را مانند زمان ورزش سخت و محدود کند. مهندسان ال‌جی باتجربه در فناوری‌های تصفیه هوا به چالش ایمن ماندن و در عین حال به حداقل رساندن ناراحتی‌های ماسک‌های صورت نگاه کردند و راه حل جدید شخصی برای هوا ارائه دادند که نه تنها از ماسک‌های سنتی موثرتر است بلکه از نظر استفاده هم شیک به نظر می‌رسد.

آخرین تکرار دستگاه تصفیه هوا پوشیدنی LG PuriCare تعدادی از پیشرفت‌ها را در مدل بتا قبلی ایجاد می‌کند. با استفاده از فناوری منحصر به فرد راه حل هوایی ال‌جی، مدل جدید پوشیدنی PuriCare با موتور کوچکتر، سبک‌تر و کارآمد، عملکرد همه جانبه را ارائه می‌دهد. آنچه تغییر نکرده است، فن‌های قابل اطمینان LG DUAL هستند که با احساس الگوهای تنفسی کاربر، جریان هوا را به طور خودکار کنترل می‌کنند تا تنفس آسان‌تر و طبیعی‌تر شود.

طراحی سبک جدید PuriCare Wearable پوشیدن آن را در طول روز راحت‌تر می‌کند. این دستگاه با وزن فقط ۹۴ گرم، می‌تواند با حداکثر ۱۰۰۰ میلی‌آمپر تا ۸ ساعت راحت پوشیده شود که با کابل USB Easy Charge موجود در دو ساعت شارژ می‌شود. طراحی زیبا و ارگونومیک پوشیدنی PuriCare Wearble نشت هوا در اطراف بینی و چانه را به حداقل می‌رساند تا برای ساعت‌ها مهر و موم محکم اما راحت ایجاد کند.

آنچه که کاربران بیشتر از آن استقبال خواهند کرد، میکروفون و اسپیکر داخلی است که از فناوری VoiceON استفاده می‌کند و دیگر نیازی نیست که کاربران ماسک خود را پایین بیاورند یا صدای خود را برای ادامه مکالمه بلند کنند. فناوری VoiceON به طور خودکار زمانی که کاربران صحبت می‌کنند را تشخیص می‌دهد و صدای خود را از طریق بلندگوی داخلی تقویت می‌کند، بنابراین، شنوندگان برای شنیدن هر کلمه مجبور نیستند فشار بیاورند یا خم شوند.

۱۲۰ ورزشکار، مربی و کارمند تایلندی هنگام عزیمت به فرودگاه Suvannabhumi بانکوک برای شرکت بازی‌های تابستانی در توکیو، جدیدترین دستگاه تصفیه هوا پوشیدنی LG PuriCare را پوشیدند. این دستگاه به طور رسمی در ماه اوت در تایلند عرضه می‌شود و به دنبال آن در بازارهای دیگر پس از تأیید رگولاتورهای محلی در دسترس مردم قرار خواهد گرفت.

دستگاه تصفیه هوای پوشیدنی ال‌جی با استفاده از پیشرفته‌ترین فناوری پوشیدنی در صنعت برای تنفس بهتر، سبک‌تر، باریک و پیشرفته‌تر، نیازهای همه افراد را که به دنبال حداکثر راحتی هستند، بدون ایجاد سبک و هوای پاک برآورده می‌کند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو