کشف محموله سنگین کلاشینکف قاچاق در اهواز

منبع: برترین ها

82

1400/5/2

14:03


فرمانده انتظامی استان خوزستان از دستگیری اعضای باند قاچاق سلاح و مهمات در خوزستان خبر داد و گفت: در این ارتباط 11 قبضه کلاش و هشت هزار و 500 فشنگ مربوطه کشف شد.

فارس نوشت: فرمانده انتظامی استان خوزستان از دستگیری اعضای باند قاچاق سلاح و مهمات در خوزستان خبر داد و گفت: در این ارتباط 11 قبضه کلاش و هشت هزار و 500 فشنگ مربوطه کشف شد.

سید محمد صالحی فرمانده انتظامی استان خوزستان امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان با انجام اقدامات فنی اطلاعاتی از ورود یک محموله سلاح و مهمات جنگی به شهرستان اهواز مطلع شدند.

وی افزود: مأموران پلیس در عملیاتی مشترک با مرزبانی استان، با پایش‌های دقیق و بررسی تحرکات منطقه، محل تردد قاچاقچیان را در محور حمیدیه- اهواز با یک‌دستگاه خودروی سواری پراید شناسایی و با کمین هدفمند طی عملیاتی منسجم یک نفر از عناصر اصلی باند قاچاق سلاح و مهمات را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با بیان اینکه ماموران در ادامه این عملیات دو عضو دیگر این باند را شناسایی و طی دو عملیات ضربتی دستگیر کردند، تصریح کرد: در بازرسی از خودرو و منزل متهمان 11 قبضه سلاح کلاش و هفت هزار عدد فشنگ سلاح کلاشینکف و یکهزار و 500 فشنگ کلت کمری کشف شد.

صالحی خاطرنشان کرد: در این ارتباط پرونده اولیه تشکیل و متهمان به همراه مهمات مکشوفه تحویل مراجع ذی صلاح شدند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو