تکنیک سامبره لایت

منبع: رژلب

208

1400/5/3

10:05


تکنیک سامبره لایت

سامبره از تکنیک آمبره مو جدیدتر است و ترکیبی از آمبره و بالیاژ می باشد . در روش سامبره همانند آمبره مو رنگ ریشه از تیره شروع شده و هر چه به ساقه مو نزدیک می شویم روشن تر خواهد شد . البته تفاوت سامبره با آمبره این است که روشن شدن مو ملایم تر انجام می شود . سامبره در حقیقت نوعی هایلایت مو است . تکنیک سامبره ملایم تر از سایر تکنیک های رنگ مو می باشد و به راحتی می توان سامبره مو را با استفاده از رنگ انجام داد .
همان طور که ذکر شد در تکنیک سامبره همانند تکنیک آمبره ریشه مو تیره و ساقه مو روشن می شود . نحوه ترکیب رنگ مو در تکنیک آمبره و سامبره نزدیک به هم است و اختلاف تیرگی ریشه مو و روشن بودن ساقه مو ، چندان زیاد نیست .
حال اگر در قسمت بالای کاسه سر که موها کل سر را کاور میکنند لایتهایی به صورت بی بی لایت دربیاوریم به این تکنیک تلفیقی سامبره لایت میگویند .
برای دریافت آموزشهای بیشتر و کامل تر میتوانید در کلاسهای صفر تا صد کار با مواد توسط مدرس بین المللی سرکار خانم مریم علاکم با ارائه مدرک بین المللی و معرفی به فنی و حرفه ای شرکت کنید و فعالیت خود را در یکی از بهترین و پر درآمدترین حرفه های صنعت آرایشی آغاز کنید .


برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 09199105816 یا 09128725926 تماس حاصل فرمائید یا از طریق واتساپ با ما در ارتباط باشید .

اینستاگرام خانم مریم علاکم:

http://bia2safa.net/goto/web/url/2620255

 

تکنیک سامبره لایت


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو