نکات مهم انتخاب باغ عروسی برای برگزاری مراسم عروسی

نکات مهم انتخاب باغ عروسی برای برگزاری مراسم عروسی


منبع: نمناک

143

1398/4/31

20:17


یکی از بزرگترین قسمتهایی که هزینه های بالایی برای برگزاری مراسم عروسی تان دارد، هزینه باغ تالارعروسی است.

نکات مهم انتخاب باغ عروسی برای برگزاری مراسم عروسی

چگونه بهترین باغ عروسی را برای برگزاری مراسم عروسی انتخاب کنیم؟

تشریفات مجالس و خدمات مجالس آرشیدا به همراه باغ تالار لوکس اختصاصی  در خدمت شما عروس و دامادهای عزیز می باشد.
مشاور،طراح و برگزارگننده بی نظیرترین مجالس عروسی , نامزدی و تولد درباشکوه ترین باغها و ویلاهای اختصاصی با پشتوانه سالها تجربه و سرویس دهی به مجالس و با بهره گیری از برترین متد روز دنیا و ارائه کلکسیونی از بهترینها سعی بر آن داریم گامی نو در جهت رضایت مشتریان خود برداشته و لحظاتی خوش و خاطره انگیز را برای شما عزیزان خلق نماییم. 

 یکی از بزرگترین قسمتهایی که هزینه های بالایی  برای برگزاری مراسم عروسی تان دارد، هزینه باغ تالارعروسی است. اما چقدر برای گرفتن باغ عروسی و تالار در نظر گرفتن ریزه کاری ها و جزییات آن حساب و کتاب کرده اید؟

تعداد دقیق میهمانتان را تخمین بزنید:

تخمین تعداد میهمانان دید خوبی به شما می دهد که بتوانید تالار عروسی تان را متناسب با این تعداد و استاندارد تعداد میهمانان انتخاب کنید که میهمانان احساس ناراحتی نکنند.

چقدر می خواهید برای تالار پول هزینه کنید:

متناسب با بودجه ای که می خواهید صرف کنید و ویژگی هایی که می خواهید باغ عروسی داشته باشد بهترین گزینه مورد نظرتان را انتخاب کنید.

دکوراسیون باغ تالار :

نوع دکوراسیون و به عبارت دیگر تشریفات عروسی شما نقش تعیین کننده ای در قیمت اجاره باغ برای عروسی خواهد داشت.اگر می خواهید مراسم شما تشریفات مجللی داشته باشند بنابراین باید تا حدی از هزینه چشم پوشی کنید.

روز عروسی تان را با دقت انتخاب کنید:

اگر قصد برگزاری جشن عروسی در یکی از اعیاد و یا آخر هفته را دارید. این نکته را فراموش نکنید که قیمت اجاره باغ یا تالار عروسی شما بیشتر از روزهای عادی وسط هفته خواهد بود. بنابراین اگر قصد دارید در هزینه عروسی خود صرفه جویی کنید بهتر است یکی از روزهای عادی وسط هفته را برای جشن عروسی انتخاب کنید. زیرا هزینه اجاره در روزهای عادی وسط هفته 20 درصد کاهش می یابد.

فصل برگزاری مراسم (بهار,تابستان,پاییز, زمستان)

همانگونه که خودتان هم بهتر می دانید تقاضای اجاره باغ برای عروسی در فصل های گرم سال مثل بهار و تابستان خیلی بیشتر از فصل زمستان و پاییز است. شاید بتوان گفت قیمت اجاره باغ عروسی در فصل زمستان خیلی کمتر از سایر فصل ها باشد. البته این موضوع به نوع باغی که اجاره می کنید نیز بستگی دارد. اگر بخواهید باغ سالن سرپوشیده ی بزرگی برای استقرار مهمانان شما داشته باشد مطمئنا متحمل هزینه بیشتری خواهید شد.

امکانات باغ تالار :

امکانات باغی که برای جشن عروسی خود انتخاب می کنید تاثیر مستقیمی بر روی قیمت اجاره آن باغ خواهد داشت. قبل از اجاره باغ برای عروسی خود بهتر است در آب و هوای فصلی تحقیقاتی را به عمل بیاورید. فراموش نکنید روز عروسی شما مهمترین روز زندگی شما است که باید به شما و مهمانانتان حسابی خوش بگذرد.

هیج وقت با دیدن یا شنیدن تعریفی از یک تالار همان را انتخاب نکنید:

همیشه حداقل 3 گزینه را مد نظر قرار دهید و نقاط ضعف و قوت آنها را فهرست کنید. به جز آنچه دیده اید و یا شنیده اید، همیشه می تواند گزینه بهتری وجود داشته باشد؛ لذا همه موارد را به دقت کنترل کنید و سپس دست به انتخاب گزینه نهایی بزنید.

به پارکینگ و مسیر رفت و برگشت به تالار توجه کنید:

داشتن پارکینگ به اندازه کافی و اینکه مسیر تالار به چه صورت است اهمیت زیادی در آسایش میهمانانتان دارد. اگر مسیر تالار از مسیرهای پرترافیک می گذرد، حتما آن را در کارت دعوت قید کنید تا میهمانان در زمان رسیدن و ترک تالار دچار مشکل نشوند و زمان رفت و امد را در برنامه هایشان لحاظ کنند.
تشریفات عروسی آرشیدا ارائه دهنده کلیه خدمات ذیل می باشد: 
  1. باغ تالار کاملا اختصاصی
  2. انواع غذاهای ایرانی وفرنگی و دریایی در چند منوی متناسب با بودجه شما
  3. گل آرایی,دیزاین ورودی,جایگاه عروس,داماد,میزمیهمانان,میزشام,دسته گل و ماشین عروس 
  4. سرویس پذیرایی ، شامل انواع مبلمان وظروف پذیرایی براساس آخرین مدلهای روز
  5. تهیه شیرینی ازبهترین قنادیها ومیوهای دست چین فصل وکیک مراسم
  6. اجرای مدلهای متنوع سفره عقدهای کلاسیک،سنتی ومدرن ومیزنامزدی بابهترین گل آرایی 
  7. اجرای کریستال آرایی ، شمع آرایی ، آتش بازی سرد و....

سفره خانه سنتی به همراه بازارچه و موسیقی سنتی (این سرویس شامل سرو چای و قلیان و مقداری تنقلات و برپایی بازارچه سنتی شامل سرو انواع تنقلات فصل:آش رشته، نان داغ و کباب داغ می باشد. 

کافی شاپ:این سرویس در فضاسازی کاملا مدرن با دکور مخصوص با میزها و مبلمان کافی شاپ انجام می شود که خدمات این قسمت شامل سرو انواع آبمیوه های طبیعی، انواع بستنی، انواع شیک، انواع نوشیدنیهای گرم، با شکلات و کیکهای مخصوص خواهد بود. 

پذیرایی میهمانان شما توسط مهمانداران مجرب خانم و آقا با لباسهای یکنواخت و متحدالشکل
معرفی گروه های آتلیه فیلمبرداری و عکسبرداری حرفه ای در تهران
گروه موزیکهای کاملا حرفه ای به همراه تکمیل ترین و جدیدترین سیستم نورپردازی و همکاری با مجربترین موزیسین ها و خواننده های سرشناس کشور 
موسسه  تشریفات مجالس آرشیدا با داشتن باغ تالار لوکس اختصاصی و همکاری با بیش از 100 مورد باغ تالار لوکس در تهران و کرج و شهریار و لواسانات شما عروس و دامادهای محترم را نسبت به این امر مهم یاری می کند
و باغ عروسی را نسبت به بودجه و سلیقه شما پیشنهاد می دهد.
 
برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید

پیج اینستاگرام :arshidawedding
وب سایت :www.arshidawedding.com
شماره های تماس :
22635041
22635042
09124177761 کریمی
-. وبرای دریافت منو ها از طریق تلگرام و یا واتس اپ با ما در ارتباط باشید

چگونگی برگزاری مراسم عروسی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو