lucifer 20076550 1280x00

نت‌فلیکس در کامیک-کان مجازی امسال اعلام کرد که فصل ششم و پایانی سریال «لوسیفر» (Lucifer) را ۱۰ سپتامبر (جمعه ۱۹ شهریور ماه ۱۴۰۰) پخش می‌کند.

(ادامه متن بخش هایی از سریال را لو می دهد) «تام الیس» ستاره سریال به همراه «جو هندرسون» و «ایلدی مودروویچ» تهیه‌کنندگان مجموعه در پنل سریال در کامیک-کان از مرگ غیرمنتظره شخصیت «دن» با بازی «کوین الخاندرو» گفتند. هندرسون می‌گوید: «کوین الخاندرو در واقع ایده مردنش را پیشنهاد کرد و گفت: «فصل پایانی است، و همه عاشق این شخصیت شده‌اند.» در مراحل ابتدایی بودیم و این پیشنهاد در ذهن ما باقی ماند. بنابراین تقصیر خود کوین است.»

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، در ادامه الیس به این پرسش پاسخ می‌دهد آیا شخصیت «لوسیفر» در پرونده‌ها مشارکتی می‌کند یا نه: «به نظر من در دی‌ان‌ای او هست. شاید پرونده‌های عجیبی برای حل کردن وجود داشته باشد اما راستش معماهای زیادی در فصل ششم باید حل کند.»

فصل‌ پنجم «لوسیفر» در قالب ۱۶ اپیزود و در دو بخش ۸ اپیزودی در سال ۲۰۲۰ منتشر شد. این سریال ابتدا از شبکه‌ فاکس روی ایر رفت و با فصل سوم کنسل شد. به دنبال این اتفاق، هواداران در شبکه‌های اجتماعی به کمک عوامل و بازیگران کمپینی برای نجات «لوسیفر» به راه انداختند تا در نهایت نت‌فلیکس مقصد بعدی سریال باشد. نیمه دوم فصل پنجم قرار بود آخرین فصل «لوسیفر» باشد، اما نویسندگان سریال و شبکه برای تولید یک فصل دیگر به توافق رسیدند.

داستان سریال در مورد «لوسیفر» ارباب دوزخ است که به لس‌آنجلس می‌آید و به پلیس این منطقه برای حل معماهای جنایی کمک می‌کند. «تام الیس»، «ریچل هریس»، «دی‌بی وودساید»، «دنیس هیزبرت»، «لزلی-آن برانت»، «ایمی گارسیا»، «تریشا هلفر»، «اسکارلت استوز» و «کوین الخاندرو» بازیگران این سریال بوده‌اند.