دانلود بازی Aery Calm Mind برای کامپیوتر – نسخه TiNYiSO

دانلود بازی Aery Calm Mind برای کامپیوتر – نسخه TiNYiSO


منبع: دانلود ها

91

1400/5/3

22:40


بازی Aery Calm Mind را می‌توانیم یک تجربه تعاملی بدانیم که برای آرامش ذهن شما بسیار موثر بوده و می‌توانید از طراحی جذاب آن هم لذت ببرید. بازی مناظر زیبایی داشته و می‌توانید کم کم به سراغ کشف آن‌ها بروید. می‌توانید اطمینان داشته باشید که دشمن خاصی در برابر شما وجود ندارد و بنابراین، خطری هم شما را تهدید نخواهد کرد. تنها کافی است که به پشت خم شده و از احساس پرواز در چنین دنیایی لذت ببرید. هر کدام از سطوح بازی دارای دو قسمت است. قسمت اول مربوط به موضوع کلی بوده و قستم دوم هم بیشتر به بازی و تفریح بستگی دارد. شما می‌توانید به مناطق زیبا رفته و سطحی را انتخاب کنید که بیشتر در آن احساس آرامش دارید.

Aery – Calm Mind PC-TiNYiSO

دانلود-بازی-Aery-Calm-Mind

در بازی Aery Calm Mind می‌توانید آزادانه حرکت کرده و در محیط بازی کاوش کنید. می‌توانید به دنبال لحظات جذابی باشید که حضور در آن‌ها اجباری نیست، اما لحظه کوتاهی را می‌توانید در آن بوده و آرامش پیدا کنید. بازی دارای ۱۶ منظره جذاب بوده و هرکدام از آن‌ها نیز قابلیت پخش مجدد دارند. تصاویر بازی زیبا بوده و تجربه پرواز را به شما خواهند داد. می‌توانید از موسیقی متن بازی هم لذت برده و لحظاتی را به دور از شلوغی‌های زندگی سپری کنید. این بازی همین المان‌های ساده را دارد، اما آنقدر جذاب ظاهر می‌شود که چند ساعتی در دنیای آن غرق خواهید شد.

شما در نقش یک عقاب قرار خواهید گرفت و می‌توانید در کنار عبور از مراحل پلتفرم، وارد دنیاهایی شوید که به زیبایی طراحی شده‌اند و زیبایی نورپردازی در آن نقش مهمی را ایفا نی‌کنند. شما می‌توانید وارد آسمان شده و امتیازات را کم کم کسب کنید.

info

Aery – Calm Mind is an interactive game experience that is designed to relax your mind and soul. Calm down from the hassle of your daily life, experience the feeling of flying, and immerse yourself into beautiful and atmospheric landscapes.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Win 7

Processor: i5

Memory: 4 GB RAM

Graphics: NVIDIA GTX600

Storage: 2 GB available space

Sound Card: No specific requirements.

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Win 10

Processor: i7

Memory: 8 GB RAM

Graphics: NVIDIA GTX700

Storage: 2 GB available space

Sound Card: No specific requirements.

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه TiNYiSO را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Aery – Calm Mind-TiNYiSO با لینک مستقیم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو