دانلود بازی SuchArt Genius Artist Simulator برای کامپیوتر

دانلود بازی SuchArt Genius Artist Simulator برای کامپیوتر


منبع: دانلود ها

190

1400/5/3

23:13


در بازی SuchArt Genius Artist Simulator شما نقش یک نابغه را خواهید داشت که در سال ۲۱۳۰ زندگی می‌کند. شما صاحب یک استودیوی فضایی هستید که می‌توانید استفاده‌های زیادی از آن داشته باشید. طیف وسیعی از ابزارهای هنری در اختیار شما بوده و می‌توانید با آن‌ها، به فردی مشهور در جهان موسیقی تبدیل شوید. دنیای اطراف شما در اختیارتان است و هر کاری می‌توانید انجام دهید. می‌توانید رنگ را روی زمین ریخته و آن را اکسپرسیونیسم انتزاعی بنامید. مجموعه‌ای از نقاشی‌های مختلف هم در بازی وجود دارد که طراحی خاصی داشته و به شما کمک می‌کنند که بیش از پیش به هدف خود دست پیدا کنید.

SuchArt: Genius Artist Simulator v1.3.9.0 PC-Haoose

دانلود-بازی-SuchArt-Genius-Artist-Simulator

اگر در بازی SuchArt Genius Artist Simulator از ظاهر استودیوی خود راضی نیستید، می‌توانید قفل اتاق‌های جدید را پیدا کرده و با خرید چند مبلمان ساده و دکوراسیون جدید، محیط دیگری را برای خود شکل دهید. می‌توانید به مکان‌های مختلف رفته و در آن خانه سازی کنید. اگر هم پول کافی ندارید، می‌توانید هنر تولید شده توسط خوتان را فروخته و به درآمدزایی برسید. می‌توانید نقاشی‌های خود را در بازار فروخته و سفارشات جدیدی را کسب کنید. می‌توانید از رنگ‌های جدید هم برای خانه خود استفاده کرده و کاری کنید که هنرتان بیش از پیش به چشم بیاید.

در بازی می‌توانید زمینی از ربات‌ها را در اختیار داشته و از آن‌ها برای کارهای بزرگ استفاده کنید. بازی گرافیک و موسیقی خاصی دارد و در گیم پلی آن غرق خواهید شد. بازی تجربه‌ای سرگرم کننده است که برای علاقه مندان هنر و موسیقی آماده شده است و می‌توانید تا انتها و بدون خستگی آن را ادامه دهید.

info

In SuchArt you are a genius artist living in the year 2130. Make the best of the space studio you own. Create art with a large variety of tools, sell your works, get famous and upgrade your studio! Let your imagination run wild and create the art of your dreams!

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: 64-Bit Windows 7/8/10

Processor: Intel Core i5-2400 @ 3.1 GHz or AMD FX-6300 @ 3.5 GHz or equivalent

Memory: 4 GB RAM

Graphics: Geforce 9600 GT or AMD HD 3870 512MB or higher

Storage: 4 GB available space

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

توضیحات: نسخه پیش رو به صورت دسترسی زودتر از هنگام (Early Access) می باشد و نسخه نهایی نیست. آپدیت ها تا 23م جولای 2021 در این نسخه لحاظ شده است.

——————–

دانلود بازی SuchArt: Genius Artist Simulator v1.3.9.0-Haoose با لینک مستقیم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو