واکنش کیهان به رویارویی کیانی با کیمیا علیزاده

منبع: برترین ها

54

1400/5/4

08:00


روزنامه کیهان در یادداشتی به مسابقه تکواندوی ناهید کیانی و کیمیا علیزاده در المیپک توکیو واکنش نشان داد.

روزنامه کیهان در یادداشتی به مسابقه تکواندوی ناهید کیانی و کیمیا علیزاده در المیپک توکیو واکنش نشان داد.

واکنش تند کیهان به رویارویی کیانی با کیمیا علیزاده

این روزنامه نوشت:

* دیروز و در جریان مسابقات تکواندوی زنان، ناهید کیانی نماینده کشورمان با کیمیا علیزاده که با تیم پناهندگان به توکیو رفته روبرو شد.

* کیمیا علیزاده نخستین زن ایرانی است که در المپیک مدال بدست آورده است.او این مدال را در المپیک 2016برزیل و با پرچم جمهوری اسلامی ایران بدست آورد.بالاترین مقامات کشور از وی تقدیر کردند. پاداش مدال طلا به او داده شد، قدر دید و بر صدر نشست. وقتی هم که مصدوم شد در خارج از کشور بارها و از جیب کشور تحت عمل جراحی قرار گرفت.

* دی ماه سال 98 او از سفر ورزشی به هلند بازنگشت. به آلمان رفت و با انتشار بیانیه‌ای  تند و سیاسی از پرچم کشورش اعلام برائت و درخواست پناهندگی کرد.

* کاش شیر پاک خورده‌ای پیدا می‌شد و سراغ ورزشکاران قهرمانی می‌رفت و تجربیات آنها از این دام‌های رنگارنگ و فریبنده را ثبت و ضبط و منتشر می‌کرد.غالب این ورزشکاران وطن‌دوست دست رد به سینه این جریان آلوده زده‌اند و بالاخره در این میان چند نفر هم می‌لغزند و در دام می‌افتند. کیمیای 21 ساله یکی از چند قربانی این جریان است!

* ورزشکاران تنها طعمه‌های این جریان نیستند.دو گروه هدف اصلی این جریان است؛دانشمندان و آدم‌های باکیفیت که بودنشان می‌تواند گره‌ای از مشکلات کشورباز کند و فکر و تلاششان حرکت چرخ‌دنده‌ های علم و پیشرفت کشور را تسریع می‌کند و دوم چهره‌های مشهور و محبوب -یا به اصطلاح سلبریتی‌ها اعم از ورزشکاران، هنرمندان و...- که در میان مردم شناخته شده و بعضاً محبوب هستند. آنان با به دام انداختن گروه نخست می‌خواهند چوب لای چرخ حرکت علمی و پیشرفت کشور بگذارند و جدا کردن ریشه گروه دوم نوعی عملیات روانی علیه مردم ایران است.

* ورزشکارانی که با وعده‌های رنگارنگ پرچم کشور خود را می‌فروشند، فشنگ‌های این تیرباران افکار عمومی هستند و برای دشمن در همین حد ارزش دارند. تا وقتی بتوان با آنها به افکار مردم ایران شلیک کرد به درد می‌خورند و ‌تر و خشک می‌شوند، وقتی هم که دیگر به درد این کار نخورند، فراموش شده و مهمات جدید باید جایگزین آنها شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو