منبع: آرگا

369

1400/5/4

12:49


لباس حریر از انواع مدل لباس های پر استفاده در فصل های گرم سال است این مدل لباس در انواع طرح های ساده و گلدار موجود است, در ادامه تصاویری از انواع مدل لباس حریر گلدار شیک و زیبا را مشاهده خواهید کرد.

مدل پیراهن حریر گلدار در انواع طرح های کوتاه و بلند موجود است و شما می توانید از این مدل لباسها در مهمانی ها و مجالس مختلف استفاده کنید. اغلب پارچه های گلدار حریر از ترکیب رنگ های مختلف تهیه می شوند که این طرح پارچه ها وقتی در دوخت لباسهای حریر به کار برده می شوند جذابیت و زیبایی خاصی را به مدل پیراهن می دهند، در ادامه مطلب مدل های از شیک ترین لباس حریر گلدار را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.

از پارچه های حریر در دوخت انواع مدل لباس های زنانه و دخترانه استفاده می شود. لباس مجلسی های حریر از انواع مدل لباس های پرطرفدار و محبوب در بین خانم ها هستند و این مدل لباس ها در انواع مدل های طرح دار و ساده موجود می باشند و اگر شما تمایل دارید در مهمانی ها و مجالس از لباس طرح دار استفاده کنید این مدل لباس ها می توانند برایتان انتخاب ایده آل و مناسبی باشند.

مدل لباس بلند حریر

مدل لباس حریر گلدار با جدیدترین طرح های مد سال

لباسهای زنانه و دخترانه با انواع پارچه های حریر و گیپور و ریون و … دوخته می شوند که هر کدام از این پارچه ها زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند, در ادامه این مطلب انواع مدل لباسهای شیک حریر گلدار زنانه و دخترانه با جدیدترین طرح های مد سال را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که امیدواریم این مدل ها با سلیقه شما همخوانی داشته باشند.

مدل لباس حریر گلدار بلند

مدل های پیراهن حریر گلدار دخترانه

لباسهای حریر گلدار با انواع پارچه های گلدار ریز و درشت دوخته می شوند که انتخاب اندازه گل ها روی طرح پارچه به سلیقه شما بستگی دارد. بهتر است برای زیبایی بیشتر طرح لباستان مدل لباسی را انتخاب کنید که در پارچه آن ها از ترکیب رنگ های مناسب استفاده شده است.

مدل لباسهای گلدار حریر با گل های درشت و ریز برای خانم ها با اندام لاغر و متناسب می توانند انتخاب ایده آلی باشند همچنین خانم های جوانی که دارای اضافه وزن هستند بهتر است مدل لباسهای حریر گلدار با گل های ریز را برای پوشیدن انتخاب نمایند تا اندام آن ها متناسب تر به نظر برسد.

مدل لباس حریر طرح دار و مجلسی

مدل پیراهن مجلسی حریر گلدار دخترانه

مدل پیراهن شیک و مجلسی حریر

مدل لباس حریر زیبا و شیک دخترانه

مدل لباس مجلسی شیک و گلدار حریر

مدل لباس حریر کوتاه دخترانه

مدل لباس حریر گلدار زیبا و جذاب

مدل لباس مجلسی بلند حریر

مدل لباس حریر گلدار جدید

مدل لباس حریر کوتاه و جدید

مدل پیراهن بلند حریر

مدل لباس طرح دار حریر

مدل زیبا و شیک لباس مجلسی حریر

مدل تونیک گلدار دخترانه

مدل لباس مجلسی حریر گلدار

مدل پیراهن مجلسی بلند گلدار حریر

مدل زیبا و شیک لباس مجلسی

پیراهن مجلسی حریر و بلند

مدل پیراهن حریر زنانه گلدار و شیک

لباسهای حریر گلدار از انواع لباسهای خنک هستند و اغلب خانم ها از این مدل لباسها برای فصول گرم سال در مهمانی ها و مجالس استفاده می کنند. لباسهای گلدار حریر در انواع طرح های کوتاه و بلند موجود می باشند و بهتر است هر خانمی اندازه قد لباسش را با توجه به اندازه قد خود انتخاب کند تا شیک پوش و جذاب تر به نظر برسد. علاوه بر اندازه قد لباس، رنگ لباس، و مدل برش لباس،حریر نیز می تواند روی زیبایی بیشتر لباسهای حریر تاثیرگذار باشد.

مدل لباس حریر شیک گلدار

لباس حریر کوتاه و شیک

مدل لباس مجلسی حریر گلدار

لباس مجلسی حریر کوتاه زنانه

مدل لباس طلایی و مشکی گلدار

پیراهن حریر مشکی و قهوه ای گلدار

مدل لباس حریر شیک و بلند

مدل لباس مجلسی بلند زنانه حریر

مدل زیبا و شیک لباس مجلسی حریر

مدل پیراهن بلند مجلسی حریر

مدل پیراهن بلند و شیک حریر

مدل زیبا و شیک لباس مجلسی بلند

مدل لباس گلدار حریر

مدل پیراهن کوتاه گلدار حریر

مدل لباس حریر کوتاه

مدل پیراهن گلدار شیک زنانه

مدل لباس مجلسی بلند حریر

مدل لباس گلدار بلند و جذاب

مدل پیراهن طرح دار و شیک حریر

مدل پیراهن مجلسی حریر جدید

مدل های زیبا و جذاب لباس حریر

مدل پیراهن کوتاه زنانه حریر

جدیدترین مدل پیراهن مجلسی حریر گلدار

همانطور که می دانید اکثر خانم ها برای فصل تابستان به دنبال لباس های خنک هستند که یکی لباس های مناسب برای فصل تابستان لباس حریر می باشد که در رنگ و طرح های مختلفی در بازار وجود دارد که نوع گلدار آن در بین خانم ها طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است و برای مهمانی های دوستانه و رسمی نیز بسیار مناسب است،

لباس مجلسی حریر شیک

امروزه پیراهن های بلند گلدار جزو جدیدترین لباس های مجلسی می باشند که برای دختر خانم ها پیراهن مجلسی گلدار حریر و برای خانم های جوان پیراهن حریر مجلسی بلند انتخاب شیکی می باشد و در انواع بدون آستین، آستین دار، مدل ماهی و دمامن کلوش وجود دارد که با کفش پاشنه بلند می توانید ست کنید، در ادامه مطلب مدل های از شیک ترین پیراهن حریر گلدار را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم تا با ایده گرفتن از آن بتوانید خیلی زیبا و شیک به نظر برسید بنابراین اگر شما نیز به دنبال یک مدل خاص از پیراهن مجلسی حریر گلدار هستید پیشنهاد می کنیم تا پایان مطلب همراه ما باشید.

پیراهن مجلسی حریر

مدل پیراهن گلدار شیک زنانه

پیراهن حریر شیک گلدار

مدل پیراهن مجلسی حریر

لباس حریر دخترانه

مدل پیراهن حریر گلدار

مدل لباس حریر گلدار زنانه

مدل لباس حریر گلدار دخترانه

جدیدترین مدل لباس حریر گلدار

مدل لباس مجلسی بلند حریر

لباس حریر شیک دخترانه

مدل لباس حریر شیک دخترانه

پیراهن حریر دخترانه شیک

لباس مجلسی حریر زنانه

در این مطلب با انواع مدل لباس حریر گلدار زنانه و دخترانه آشنا شدید که امیدواریم از مشاهده این مدل لباس ها نهایت لذت را برده باشید. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده انواع مدل لباس های ساده و طرح دار حریر به بخش لباس حریر مجله آرگا مراجعه کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو