روایت قالیباف از تنش آبی ۷۴۰ روستا در خوزستان

منبع: برترین ها

83

1400/5/4

22:34


رئیس مجلس با بیان اینکه در نظارت میدانی سال گذشته از خوزستان متوجه شدیم۷۴۰ روستا دچار تنش آبی هستند گفت: مشکلات این روستاها تبیین شد و در پیگیری برای اعتبار تامین رفع این مشکلات نیز متوجه شدیم که یکی از مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت حل همین مشکلات است.

واحد مرکزی خبر: رئیس مجلس با بیان اینکه در نظارت میدانی سال گذشته از خوزستان متوجه شدیم۷۴۰ روستا دچار تنش آبی هستند گفت: مشکلات این روستاها تبیین شد و در پیگیری برای اعتبار تامین رفع این مشکلات نیز متوجه شدیم که یکی از مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت حل همین مشکلات است.

روایت قالیباف از تنش آبی ۷۴۰ روستا در خوزستان

محمد باقر قالیباف در جلسه کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس تصریح کرد: برای این موضوع چندین جلسه برگزار شد از جمله من در تهران چندین جلسه برگزار کردم و بنا شد وزارت نفت در سرفصل مسئولیت اجتماعی خود هزار میلیارد تومان برای حل این مشکلات هزینه کند؛ لذا این موضوع صورت جلسه و با جزئیات مشخص شد که کدام مشکل در کدام روستا را باید پیمانکار انجام دهد و کدام اقدامات را گروه‌های جهادی برعهده بگیرند، حتی مشخص شد که در کدام روستا زیرساخت نیاز است و کدام روستا نیاز به زیرساخت ندارد تا کارها به صورت دقیق مشخص شود.

رئیس مجلس گفت:، اما با وجود همه پیگیری‌هایی که من انجام می‌دادم، تامین این اعتبار مهم و حیاتی در شبکه وزارت نفت با کندی جلو رفت و اکنون هم اجرای آن در سازمان برنامه و بودجه معطل مانده است.

قالیباف با تاکید بر اینکه اگر اعتبار هزار میلیارد تومانی که در سفر نظارتی خوزستان تعیین شد، بموقع تامین می‌شد آن روستاها امسال تنش آبی نمی‌داشتند، گفت: باید آن مدیر اجرایی پاسخ کم کاری در این مسئله را روشن و شفاف که حتی صورت جلسه ابلاغ شده داشته است، بدهد.

رئیس مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه انسجام بسیار خوبی را در قوه مقننه شاهد هستیم، گفت: بسیاری از طرح‌ها با آراء حداکثری تصویب می‌شود و باید از این انسجام برای رفع مشکلات مردم استفاده کنیم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو