در بدمینتون اما ثریا آقایی، بانوی ملی‌پوش ایران در نخستین دیدار خود در گروه هفتم با فاطیما عبدالرزاق از مالدیو دیدار کرد و ۲برصفر به برتری رسید. آقایی در دومین دیدار خود روز چهارشنبه به مصاف دیگر بازیکن گروه هفتم یعنی «بینگ ژیائو هه» از چین خواهد رفت.

   انتقاد از عملکرد تکواندو

در مسابقات این دوره المپیک، تکواندوی ایران ضعیف‌ترین نتایج تاریخش را به دست آورد و همین مساله منجر به اوج‌گیری انتقادات از مدیران این رشته ورزشی شده است. محمد پولادگر، رئیس فدراسیون تکواندو بیش از همه در کانون انتقادات قرار دارد. به عنوان مثال دیروز علی‌محمد بسحاق، مربی تیم ملی تکواندو که پیش از المپیک استعفا داده بود در این مورد گفت: «در دوره‌های قبل پولادگر عملکرد بدی نداشت چون علاقه‌مند بود و با انگیزه کار می‌کرد. تا قبل ۲۰۱۲ خوب بود اما از ۲۰۱۲ به بعد پولادگر مدیریت ورزشی انجام نداد. پولادگر در حوزه‌های دیگر فعالیت می‌کند. او مسیرهای دیگر را رفت و جایگاهش را حفظ کرد، اما تکواندو به قهقرا رفت. ایشان یک مدیریت پوسیده و قدیمی دارد. تکواندو به خون تازه و نیروی توانمند نیاز دارد.»

   برنامه امروز ورزشکاران ایرانی

امروز اما نمایندگان ایران تنها در رشته تیراندازی به مصاف رقبا خواهند رفت؛ جایی که شاهد حضور جواد فروغی، مرد طلایی کاروان کشورمان در مسابقات خواهیم بود. فروغی همراه با هانیه رستمیان در بخش میکس تیمی تپانچه ۱۰ متر از ساعت۴:۳۰ صبح به وقت تهران به رقابت با حریفان خواهند پرداخت و چنانچه تا فینال بالا بیایند، مسابقات نهایی ساعت ۷:۳۰ انجام خواهد شد.