آقای حجاریان! خودتان چه کردید جز ناامیدی مردم؟

منبع: برترین ها

83

1400/5/5

08:18


سخنگوی حزب اعتماد ملی و فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: آقای حجاریان و دوستانشان از مدت‌ها پیش مردم را از شرکت در انتخابات مأیوس کردند و گفتند که شرکت‌کردن فایده‌ای ندارد.

نامه‌نیوز: سخنگوی حزب اعتماد ملی و فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: آقای حجاریان و دوستانشان از مدت‌ها پیش مردم را از شرکت در انتخابات مأیوس کردند و گفتند که شرکت‌کردن فایده‌ای ندارد.

اخیرا سعید حجاریان گفته است که برخی اصلاح‌طلبانِ صندلی‌طلب به جریان اصلاحات آسیب زدند. او پیشتر هم گفته بود که اصلاحات صندوق محور مرده است و باید با کالبدشکافی پیکر آن مشخص شود که تقصیر هریک چه قدر بوده است.

اسماعیل گرامی‌مقدم:

* «نظر آقای حجاریان مانند نظرهای دیگر او و همفکرانش این است که برخی اصلاح‌طلبان به دلیل قدرت‌محور بودن و تمایل به حضور اصلاح‌طلبان در سِمت‌های رسمی، اصلاحات را تضعیف کردند. این انتقاد از سوی آن دسته از اصلاح‌طلبانی مطرح می‌شود که تمایل داشتند هزینه بدهند و در قدرت نباشند. البته این‌ها نظریه خود را دارند و در برابر آنها نیروهایی که می‌خواهند در چارچوب‌های نظام کار کنند معتقدند که آقای حجاریان و کسانی مانند او که تمایل به شرکت در انتخابات نداشتند و به نوعی مردم را به سمت تحریم انتخابات بردند، وقت انتخاباتی اصلاح‌طلبان را با این گزاره که نباید در انتخابات نامزدی داشته باشیم، تلف کردند و عملا اصلاح‌طلبان نتوانستند به ساماندهی نامزد یا نامزدهای خود بپردازند. به هر حال آنها هم این اتهام را به آقای حجاریان و امثال او می‌زنند».

* (درباره سخنان اخیر سعید حجاریان مبنی بر اینکه اصلاحات صندوق‌محور مرده است): «ضمن احترامی که برای آقای حجاریان قائلم اما باور دارم که به هیچ‌وجه اصلاحات صندوق‌محور مرده است و حتما در آینده اصلاح‌طلبان با نشاط و پویایی انتخابات را راهی برای اصلاح‌ می‌دانند».

* «آقای حجاریان و آنهایی که می‌گویند یک عده از اصلاح‌طلبان صندلی‌طلب بودند، خودشان جز ناامیدی مردم چه کردند؟ آقای حجاریان و دوستانشان از مدت‌ها پیش مردم را از شرکت در انتخابات مأیوس کردند و گفتند که شرکت‌کردن فایده‌ای ندارد. به هر حال من باور دارم در آینده‌ای نزدیک حتی همین اختلاف‌ نظرها هم کنار می‌رود و دوباره اصلاح‌طلبان با تفاهم پیش می‌روند».

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو