مدل شلوار فاق کوتاه شیک و خاص برای استایل های متفاوت

مدل شلوار فاق کوتاه شیک و خاص برای استایل های متفاوت


منبع: آرگا

166

1400/5/5

12:21


در این بخش از دنیای مد مجله آرگا تصاویری از انواع مدل شلوار فاق کوتاه با طرح و رنگ های متنوع مخصوص خانم ها و دختران جوان را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند.

به فاصله بین کمر تا نشیمن گاه بلندی فاق گفته می شود و برای دوخت شلوارهای روزمره قد فاق از حدود ناف یا مقداری بالاتر از آن اندازه گیری می شود ولی برای دوخت مدل شلوار فاق کوتاه از بلندی فاق کاسته می شود و مقدار کوتاهی فاق در این طرح شلوار ها تقریبا ۸ سانت پایین تر از ناف می باشد.

مدل شلوار فاق کوتاه زنانه و دخترانه

برای دوخت شلوارهای فاق کوتاه از پارچه های مختلف جین و کتان و … استفاده می شود ولی در بین این طرح های متنوع شلوار جین فاق کوتاه از مدل های پرطرفدار است. در مطالب قبلی طرح های شلوار اسکینی و شلوار قد ۹۰ را مشاهده کردید در ادامه طرح هایی از شلوار فاق کوتاه را پیش رو خواهید داشت.

شلوار فاق کوتاه زنانه

طرح شلوارهای فاق کوتاه

اگر شما تمایل دارید از این طرح شلوار برای حضور در مهمانی ها و مجالس استفاده کنید بهتر است آن را با بلوز یا تیشرتی بلند ست کنید همچنین باید لباسی بپوشید که در زمان نشستن روی صندلی قسمت کمرتان پوشیده باشد.

اگر فرم اندامی بی نظیر و بالاتنه ای خوش فرم دارید بهتر است شلوار فاق کوتاه را در پوشش تان با لباس های نیم تنه ست نمایید تا جذاب تر به نظر برسید همچنین می توانید از این طرح شلوارها برای حضور در مکان های عمومی استفاده نمایید و اگر تمایل دارید این نوع شلوار را مانتوی جلوباز بپوشید بهتر است از زیر مانتویی بلند استفاده نمایید تا قسمت کمر و شکم تان در زمان نشستن به وضوح قابل مشاهده نباشد.

این طرح شلوار برای خانم ها با فرم اندام متناسب و لاغر انتخابی مناسب می باشد و بهتر است خانم هایی که فرم اندام آن ها درشت است و دارای باسن و شکمی بزرگ هستند از این طرح شلوار در پوشش خود استفاده نکنند.

 

شلوار فاق کوتاه

مدل های شلوار فاق کوتاه

مدل شلوار فاق کوتاه زنانه

شلوار جین فاق کوتاه

شلوار زنانه فاق کوتاه

شلوار جین فاق کوتاه و شیک

شلوار فاق کوتاه جین

مدل شلوار فاق کوتاه شیک

شلوار فاق کوتاه رنگ تیره

این طرح شلوارها در انواع مدل های دمپا و راسته و جذب موجود می باشند که انتخاب طرح شلوار به فرم اندام شما بستگی دارد همچنین اگر شما تمایل دارید استایلی خاص و جذاب تر داشته باشید بهتر است از شلوار دمپا در پوشش تان استفاده نمایید.

شلوارهای فاق کوتاه در انواع طرح های شلوار قد ۹۰ و شلوار قد ۱۰۰ موجود می باشند که امروزه اغلب خانم ها از شلوارهای قد ۹۰ در پوشش خود استفاده می کنند و این طرح شلوارها زیبایی و جذابیت خاصی را به فرم اندام می بخشند.

انتخاب رنگی مناسب برای برای شلوار از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و بهتر است شما رنگ شلوار را به گونه ای انتخاب نمایید که با رنگ سایر لباس ها و اکسسوری هایتان مطابقت داشته باشد همچنین می توانید رنگ شلوار را با رنگ شال یا روسری تان ست نمایید.

اگر تمایل دارید رنگ شلوار با رنگ لباس هایتان به راحتی ست شود بهتر است از شلوار مشکی یا سرمه ای در پوشش خود استفاده نمایید همچنین می توانید رنگ شلوار را از بین رنگ های خنثی نظیر سفید و طوسی و … انتخاب نمایید.

شلوار فاق کوتاه قرمز

شلوار فاق کوتاه زنانه و دخترانه

شلوار زیبا فاق کوتاه

شلوار زیبا فاق کوتاه

شلوار فاق کوتاه شیک

شلوار فاق کوتاه مشکی

شلوار فاق کوتاه شیک و زیبا

شلوار فاق کوتاه لی

شلوار فاق کوتاه زنانه

مدل شلوار فاق کوتاه رنگ روشن

شلوار جین فاق کوتاه

در این مطلب تصاویری از انواع طرح های شلوار فاق کوتاه را در اختیار شما عزیزان قرار دادیم که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت بهره را ببرید و مورد توجه تان قرار بگیرند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو