بهترین ضد لک صورت خارجی و ایرانی

بهترین ضد لک صورت خارجی و ایرانی


232

1400/5/5

15:19


بهترین ضد لک صورت خارجی و ایرانی

سلامت نیوز: لک صورت یکی از عارضه های پوستی هست که ممکن است چه خانم ها و چه آقایان را درگیر کند و هیچ فردی از وجود لک به روی پوست خود چه لک صورت و چه لک پوست بدن خوشحال نخواهد بود.برای درمان لک صورت راه های گوناگونی وجود دارد که در این مقاله از سلامت نیوز به آن می پردازیم.

علت به وجود آمدن لک پوستی

اگر به دنبال درمان سریع و قطعی لک صورت هستید قبل از درمان لک صورت حتما باید علت ایجاد لک به روی پوست خود را بدانید مهم ترین عوامل ایجاد لک به روی پوست عبارتند از:

  • بارداری
  • مصرف قرص های پیشگیری از حاملگی
  • تماس با آفتاب
  • مشکلات گوارشی به خصوص کبدی

البته عوامل دیگری مثل استفاده از لوازم آرایشی با عطر بسیاری قوی ، جای جوش های چرکی و ... هم ممکن است باعث ایجاد لک ها به روی پوست شوند. از بین این 4 علت ایجاد لک پوستی، دسته اول یعنی لک های بارداری معمولا بعد از زایمان برطرف می شوند و شاید تعداد کمی از لک ها باقی بمانند که می توان با استفاده از سرم های روشن کننده پوست و بهبود تغذیه این لک های باقی مانده از بارداری را نیز برطرف کرد.

در مورد مصرف قرص ضد بارداری نیز معمولا بعد از اتمام دوره مصرف قرص یا حتی تغییر قرص بسیاری از لک ها درمان می گردند اما همچنان برخی از لک ها به روی پوست باقی می مانند که نیاز به درمان دارند، برای بهبود این دسته از لک ها ضد لک ها کمک بزرگی می کنند.

مهم ترین و شایع ترین علت ایجاد لک به روی پوست آقایان و بانوان قرار گرفتن پوست در معرض آفتاب است. استفاده از کرم ضد آفتاب و افترسان ها موثر ترین روش برای رفع لک های ناشی از آفتاب است. اگر براتون سوال هست که: "چه ضدآفتابی بخرم که برای پوستم مناسب باشه؟" ما در ادامه بهترین و قیمت مناسب ترین ضدلک ها و ضد آفتاب های موجود در ایران را معرفی می کنیم.

در مورد چهارمین علت ایجاد لک ها که بیشتر به شکل کک و مک هستند برای درمان حتما باید به پزشک متخصص مراجعه کنید تا علاوه بر درمان پوستی بتوانید از به وجود آمدن لک های جدید هم پیشگیری بکنید وهمین طور مشکل گوارشی خود را نیز برطرف بکنید.

بهترین درمان ها برای لک صورت

مشابه بیشتر درمان های پوستی برای درمان تخصصی لک صورت هم روش های مختلفی وجود دارد، بعضی از این روش ها خانگی و زمان بر هستند که با وجود مشغله های روزانه هرکسی صبر و حوصله انجام درمان های خانگی را ندارد و همین طور برخی از روش های درمان مثل لیزر یا پلاسماجت نیز هزینه های سنگینی دارند که هرکسی توان پرداخت این هزینه ها را ندارد.

اما معقولترین و ارزان ترین روش برای درمان لک ها استفاده از محصولات مراقبت از پوست و محصولات بهداشتی ضد لک هست. خوبی استفاده از محصولات ضد لک برای درمان لک ها این است که این روش نه به اندازه درمان خانگی زمان بر هست و نه به اندازه درمان های کلینکی هزینه بردار، به همین خاطر بهترین روش برای درمان لک صورت در حال حاضر استفاده از محصولات مراقبتی و ضدلک هست. حالا به سراغ بهترین ضد لک هایی که می توانید برای درمان لک ها استفاده بکنید، برویم.

بهترین ضدلک ها برای درمان لک صورت

1- سرم آلفا آربوتین ۲% اوردینری

اوردینری، برند محبوبی که ماه ها است به خاطر کیفیت بالا و قیمت مناسب محصولاتش بر سر زبان ها افتاده که البته بیشتر این محبوبیت را به خاطر سرم ضد جوش و ضد لک خود دارد.

سرم آلفا آربوتین ۲% اوردینری برای کسانی که کک و مک دارند یا لک های ناشی از آفتاب و همین طور جای جوش دارند معجزه ای به تمام معنا است. همان طور که می دانید لک ها به خاطر جمع شدن ملانین یا رنگدانه های پوست در یک نقطه ایجاد می شود و کاری که ضد لک ها انجام می دهند این است که مانع تجمع رنگ دانه ها در یک نقطه از پوست می گردند.

این سرم ordinary به خاطر داشتن آلفا آربوتین که یکی از بهترین ترکیبات شیمیایی جهت کاهش تولید ملانین در پوست هست،به مرور باعث کم رنگ شدن لک ها و در نتیجه از بین رفتن کامل لک های پوستی می گردد.

سرم آلفا آربوتین ۲% اوردینری

مهم ترین تفاوت این سرم نسبت به سرم های روشن کننده دیگر وجود اسید هیالورونیک است که باعث جذب بهتر آلفا آربوتین می شود و همین طور به آبرسانی پوست هم کمک بزرگی می کند به همین خاطر استفاده کنندگان این محصول بعد از استفاده به شدت پوست نرم و لطیفی دارند.

این سرم همین طور برای درمان لک زخم های قدیمی مناسب هست اما به هیچ وجه از سرم اوردینری به روی زخم های باز و تازه استفاده نکنید.

2- سرم ویتامین سی پریم

اگر خرید سرم ضد لک اوردینری به خاطر قیمت بالا برای شما مقدور نیست بهترین جایگزینی که می توانید از آن برای درمان لک های پوست خود استفاده بکنید سرم ویتامین C پریم هست. برند پریم بیشتر محبوبیت خود را مدیون همین سرم هست. این سرم روشن کننده و سفت کننده بسیار قوی است به طوری که اگر هر شب قبل از خواب کمی از این سرم را به روی پوست بزنید بعد از 1 هفته به خوبی محکم تر و شاداب تر شدن پوست خود را حس می کنید.

علاوه بر این سرم ویتامین سی پریم کلاژن ساز و جوان کننده پوست نیز هست که با توجه به قیمت پایین، یک گزینه خیلی خوب برای کم رنگ تر کردن لک های پوستی و شاداب و جوان تر کردن پوست به شمار می آید.

سرم ویتامین سی پریم

سرم ویتامین ث پریم بوی دلنشین و ملایمی از پرتقال دارد و با داشتن ویتامین های E و C ، روغن آرگان، عصاره رز ،عصاره چای سبز و همین طور گریب فروت و پرتقال یک معجون فوق العاده برای شادابی پوست به شمار می آید.

3-کرم ضد آفتاب و ضد لک الارو اس پی اف 50 SPOT SOLUTION

همه ما برند الارو را از کرم ضد آفتاب High Protection این برند به یاد داریم که متاسفانه مدل تقلبی این کرم این روزها بسیار زیاد شده است اما برند الارو علاوه بر ضد آفتاب های مختلفی که با SPFهای گوناگون تولید می کند ضد لک های بسیار قوی نیز در کارنامه کاری خود دارد که بهترین آنها کرم ضد لک الارو با اس پی اف 50 مدل اسپات سولیشن است.

این کرم علاوه بر محفاظت کامل از پوست در برابر اشعه‌های خورشید یک ضدلک قوی و موثر هست که تا حد بسیار زیادی در درمان لک های ناشی از آفتاب، بارداری، افزایش سن وهمین طور جای جوش و کک و مک به کار برده می شود.

کرم ضد آفتاب و ضد لک الارو اس پی اف 50 SPOT SOLUTION

از آنجایی که ضدلک الارو فاقد پاربن و اسانس هست می تواند یک محصول مراقبتی خوب برای افرادی که پوست حساس و مستعد جوشی دارند باشد.

کرم ضدلک الارو برای تمام سنین قابل استفاده است و همین طور پس از لیزر و سایر درمان های پوستی نیز می توانید از این کرم استفاده بکنید.

4-کرم روشن کننده قوی درمالیفت

یکی از بهترین روشن کننده های موجود درایران کرم درمالیفت است.هرچند تاثیر این روشن کننده به اندازه 3 ضدلک قبلی نیست اما اگر لک های کمرنگی دارید و به دنبال یک محصول ارزان قیمت برای درمان لک های صورت خود هستید کرم روشن کننده قوی درمالیفت جزو محصولات پرطرفدار در درمان لک های پوستی، انتخاب خوبی برای شما است.

کرم ضدلک درمالیفت را می توانید روزانه دوبار به روی پوست صورت بزنید و به خوبی ماساژ دهید فقط فراموش نکنید که مصرف این ضدلک بدون ضدآفتاب و اسکراب پوست تاثیر کافی به روی لک های شما نمی گذارد اما با استفاده از کرم ضدآفتاب و اسکراب های ملایم در هفته می توانید با این کرم به خوبی لک های خود را کم رنگ تر کنید.

این ضدلک برای درمان لک های صورت ناشی از آفتاب سوختگی است و برای درمان لک های جای جوش بهتر است از ضدلک هایی که بالاتر معرفی کردیم استفاده بکنید. قیمت ضدلک درمالیفت به نسبت حجم آن بسیار مناسب و قابل قبول هست.

کرم روشن کننده قوی درمالیفت

تمام ضد لک هایی که در این مقاله به شما معرفی کردیم در فروشگاه لوازم آرایشی بادومی قابل خرید می باشند و می توانید تا حد زیادی لک های صورت خود را با این محصولات درمان کنید و از هزینه و دردسر های لیزر لک صورت یا مصرف قرص برای درمان لک صورت بی نیاز باشید فقط باید در استفاده از ضد لک بسیار صبور باشید و بدانید که درمان های پوستی همگی نیازمند صبر و حوصله بالا هستند. علاوه بر ضدلک ها و سرم های روشن کننده ای که در این مقاله معرفی کردیم می توانید بهترین کرم ضد لک صورت خارجی و ایرانی دیگر را نیز از سایت بادومی به نشانی www.badomi.ir تهیه بکنید.

و در نهایت یک نصیحت دوستانه : به دنبال هر راهی برای نابودی لک های صورت خود نباشید ، استفاده از بتادین یا خمیر دندان برای درمان لک های صورت نه تنها تاثیرگذار نخواهد بود بلکه به سلامت پوست شما آسیب میزند و شما را متحمل پرداخت هزینه های سنگین تر می کند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو