انتشار تیزر جدید فصل پایانی سریال Money Heist + ویدئو

منبع: روزیاتو

93

1400/5/5

16:37


از قرار معلوم در فصل پنجم سریال Money Heist قرار نیست اوضاع برای پروفسور راحت باشد. سازندگان این درام جنایی با انتشار ویدئوی تیزر فصل بعدی سریال و اعلام انتشار تریلر رسمی آن در روز ۲ اوت، طرفداران این سریال را هیجان زده کرده اند.

در این تیزر ۳۰ ثانیه ای شخصیت پروفسور را با دست های غل و زنجیر شده و در اختیار بازرس آلیشیا سیرا می بینیم. اینطور که به نظر می رسد خانم پلیس همه ی نقشه های پروفسور را نقش بر آب کرده است.

سازندگان سریال Money Heist در شرح این ویدئو که در اینستاگرام منتشر شده نوشته اند: «کیش و مات؟»

روشن است که یکی از دو شخصیت اصلی توانسته بر دیگری غلبه یابد. اما آیا همه اش همین چیزی است که به نظر می رسد یا ماجرا چیز دیگری است؟

فصل چهارم سریال Money Heist پایان مهیجی داشت، جایی که آلیشیا موفق شد پروفسور را در مخفیگاهش به دام اندازد. پیش از آن هم شاهد دلسردی آلیشیا به خاطر تلاش های بالادستی هایش و دولت برای آلت دست قرار دادن او بودیم. آن ها می خواستند آلیشیا همه ی مسئولیت حبس و شکنجه ی غیر قانونی ریو را برعهده گیرد.

آزادی ریو به تنها انگیزه ی پروفسور برای گرد هم آوردن دوباره ی گروه تبهکاری خود و دادن درس عبرتی به دولت بدل شد.

فصل پنجم سریال Money Heist آخرین فصل این سریال سرویس نتفلکیس هم خواهد بود. اولین قسمت این فصل روز سوم سپتامبر منتشر خواهد شد. تاریخ انتشار قسمت دوم آن هم سوم دسامبر اعلام شده است.

علاوه بر آلوارو مورته و نجوا نیمری، دیگر بازیگران این سریال یعنی اورسولا کوربیرو، ایتسیار ایتانیو، میگل هران، هایمه لورنته، استر آسبو، پدرو آلنسو و تعدادی دیگر نیز در فصل پایانی در نقش خود حضور خواهند داشت.

 

بیشتر بخوانید:

تاریخ انتشار فصل پنجم سریال Money Heist در تریلر جدید فاش شد + ویدیو

مطلب برای شما مفید بود؟

به مطلب امتیاز دهید

میانگین امتیازها 0 / 5. تعداد رای: 0

تاکنون رأی داده نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می‌دهد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو