ستاره "فرار از زندان" به اوتیسم مبتلا شد

منبع: ایران آرت

105

1400/5/5

23:34


ونت‌ورث میلر بازیگر ۴۹ ساله "فرار از زندان" (Prison Break) با انتشار پیامی طولانی فاش کرد که سال گذشته به بیماری اوتیسم مبتلا شده است.

ایران آرت: "ونت‌ورث میلر" بازیگر ۴۹ ساله "فرار از زندان" (Prison Break) با انتشار پیامی طولانی فاش کرد که سال گذشته به بیماری اوتیسم مبتلا شده است.

میلر در صفحه اینستاگرامش نوشت: "مثل همه، زندگی در قرنطینه چیزهایی را از من گرفت. اما در انزوا/آرامش، موهبت‌های غیرمنتظره‌ای یافتم. پاییز آینده اولین سالگرد تشخیص اوتیسم در من است." او اضافه می‌کند "یک مرد میانسال" است "نه یک کودک ۵ ساله" و تأکید می‌کند که تشخیص این بیماری بیشتر یک "شوک است نه یک غافلگیری."

به گزارش ۳۰نما، این بازیگر ادامه می‌دهد: "چیز زیادی در مورد اوتیسم نمی‌دانم. چیزهای زیادی باید آموخت. در حال حاضر به نظر می‌رسد که کار من این است که درک خودم را تکامل دهم و پنج دهه تجربه زندگی را از لنز جدیدی بازبینی کنم. در عین حال، نمی‌خواهم خطر کنم و ناگهان با صدای بلند و با اطمینان حرف بزنم. این را می‌دانم که در مورد تاریخ جامعه اوتیسمی‌ها بحث‌هایی شده. نمی‌خواهم صدمه دیگری وارد بیاورم. فقط می‌خواهم دست بلند کنم و بگویم: "من هم هستم. بوده‌ام. بدون اینکه بدانم.""

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو