محصولات جدید در خانواده LG TONE Free

محصولات جدید در خانواده LG TONE Free


منبع: فوت و فن

107

1400/5/6

10:22


محصولات جدید در خانواده LG TONE Free

ایربادز نوآورانه ال‌جی ویژگی‌های بیشتری از جمله پردازش فضایی، استیج صدای سه بعدی و حالت نجوا را ارائه می‌دهد.

ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) با اعلام هدفون‌های جدید سری ۲۰۲۱ LG TONE Free FP در حال به روزرسانی روش گوش دادن واقعی به استریو بی‌سیم خود است. جدیدترین مدل‌های LG TONE Free ایده آل برای کسانی است که سبک زندگی فعال و با انرژی بالا را دنبال می‌کنند. این محصولات از چندین قابلیت پیشرفته برای تکمیل روش گوش کردن راحت کنونی برخوردارند؛ قابلیت‌هایی مانند صدای پیشرفته تنظیم شده توسط مریدین، لغو نویز فعال قوی و کیف شارژ UVnano برای بهداشت بیشتر در دو تا از این سه مدل.

ال‌جی با داشتن اولویت‌های اصلی و مناسب برای LG TONE Free، با یک آزمایشگاه پیشرو در زمینه طراحی ارگونومیک برای تجزیه و تحلیل صدها گوش افراد همکاری کرد، در نتیجه، طراحی قوسی با یک پایه گوش ۴،۴ میلی متری که کوتاه تر از مدل‌های قبلی بود ایجاد شد تا تعادل کامل داشته و برای یک سبک زندگی فعال مناسب باشد. و از آنجا که ایربادزهای سری FP دارای رتبه IPX4 هستند، می‌توان آنها را بدون نگرانی در طول جلسات تمرین سخت یا در زیر باران پوشید.

پردازش فضایی هدفون (Headphone Spatial Processing) از شرکت مریدین آئودیو قابلیتی جدید در مجموعه LG TONE Free است که شنونده را با صدایی فراگیر احاطه می‌کند؛ صدایی که به نظر می‌رسد از همه جهات سرچشمه گرفته است. پیشرفت جدید دیگر ۳D Sound Stage است که استیج صدا را با استفاده از اختلاط فضایی گسترش می‌دهد تا صدای واقعی‌تری را برای کاربران به ارمغان بیاورد و تجربه شنیدن جذاب‌تر را تجربه کند. با درایورهای بزرگتر و دیافراگم‌های به روز شده، دارای لبه‌های سیلیکونی که انعطاف‌پذیری و حرکت بیشتری را امکان‌پذیر می‌کند، اکنون مدل‌های جدید TONE Free باس قدرتمندتری را ارائه می‌دهند؛ بدون اینکه وضوح و جزئیات را به خطر بیندازند.

هدفون‌های سری جدید FP با سه میکروفون در هر هدفون برای شفاف‌سازی صدای کاربر و ایجاد سر و صدای کمتر در محیط، تجربه تماس بهتری را ارائه می‌دهند. قابلیت نجوا یا New Whispering Mode امکان ایجاد حریم خصوصی و وضوح بیشتری در مکالمات را فراهم می‌کند و به کاربران امکان می‌دهد تا ایربادز راست را به عنوان یک میکروفون اختصاصی نزدیک دهان خود نگه دارند، این یک راه حل عالی برای برقراری تماس و دریافت تماس در محیط‌هایی مانند کتابخانه یا مترو شلوغ است.

لغو فعال نویز یا Active noise cancelling در هر دو هدفون جدید TONE Free صداها با فرکانس پایین را که نمی‌توان به طور کامل توسط نوک گوشی‌ها مسدود کرد، از بین می‌برد. میکروفون‌های موجود در ایربادز به صداهای محیط گوش می‌دهند و با تولید امواج صوتی یکسان که برای شنونده شنیدنی نیستند، صدای آنها را خنثی می‌کنند و فقط موج‌های صوتی موسیقی یا پادکست را برای لذت بردن از آنها می‌گذارند.

مجدداً، با تنها جعبه شارژ UVnano در صنعت که قابلیت تمیز کردن خودکار برای تمیز نگه داشتن سر ایربادز دارد تا احتمال عفونت گوش داخلی را کاهش دهد، LED UV-C تعبیه شده در قاب TONE Free آزمایش می‌شود تا باکتری‌های موجود در شبکه بلندگوهای گوشی را فقط در مدت پنج دقیقه هنگام شارژ با سیم یا بی‌سیم ۹۹.۹ درصد کاهش دهد. هر دو مدل جدید برای بهداشت بیشتر دارای ژل‌های گوش ضد آلرژی با درجه پزشکی برای کاهش خطر تحریکات پوستی در مجرای گوش هستند.

جدیدترین هدفون TWS ال‌جی اکنون با سازگاری گسترده‌تر، اتصال ساده‌تر و حداکثر دوام راحتی بیشتری در کاربر ایجاد می‌کند. ایربادز ال‌جی به سرعت و به راحتی با طیف گسترده‌ای از دستگاه‌ها از جمله رایانه‌های شخصی و لپ‌تاپ وصل می‌شود در حالی که FP9 با Plug & Wireless کارایی قاب شارژ را می‌تواند به عنوان یک دانگل بی‌سیم دو برابر کند؛ به خصوص در هواپیما. کاربران می‌توانند با اتصال کیس به تلفن هوشمند، کنسول بازی یا سایر دستگاه‌های سازگار از طریق کابل USB-C به AUX، هم آزادی کامل و هم صدای کم تاخیر را تجربه کنند.

ایربادزهای جدید ال‌جی برای لذت و راحتی بیشتر هنگام کار، عمر باتری استثنایی را تضمین می‌کنند و در صورت استفاده با کیف شارژ، حداکثر ۱۰ ساعت زمان پخش بین شارژها و در مجموع ۲۴ ساعت استفاده را ارائه می‌دهند. با شارژ سریع، پنج دقیقه در کیس برابر با یک ساعت کامل گوش دادن است، این برای زمان‌هایی مناسب است که شب قبل شارژ را فراموش می‌کنید. برای شنوندگانی که خواهان شارژ بی‌سیم هستند، LG TONE Free FP8 این موارد را پوشش داده است.

جدیدترین هدفون های ال‌جی و برنامه کاربردی TONE Free، با دسترسی به اکولایزر، حالت صدای محیط، سفارشی‌سازی کنترل لمسی و Find My Earbuds قابلیت‌های بیشتری را در اختیار شما قرار می‌دهد تا در صورت گم شدن یا جا گذاشتن، هدفون را ردیابی کنید. این برنامه همچنین از ویژگی LAB برخوردار است و کاربران می‌توانند به تنظیمات خاصی مانند حالت نجوا و حالت بازی دسترسی پیدا کنند.

سری جدید LG TONE Free FP از همین ماه در بازارهای اصلی با طیف وسیعی از رنگ‌های پیچیده مانند مشکی ذغالی، سفید مروارید با FP8 و FP9 در رنگ طلایی عرضه می‌شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو