به طور کلی شیرینی و شکلات از پرمصرف‌‌ترین و اساسی‌‌ترین خوراکی‌‌هایی هستند که پای ثابت تمام جشن‌‌ها، عروسی‌‌ها و مهمانی‌‌های ما محسوب می‌شوند. تهران به داشتن بهترین و کاربلدترین شیرینی‌‌‌فروشی‌‌ها، شهرت دارد. کیفیت بالای محصولات شیرینی‌فروشی و سابقهٔ بالای یک قنادی همان چیزهایی است که می‌تواند خیال مشتریان را از بابت یک خرید خوب راحت کند. شهر تهران مملو از شیرینی‌فروشی‌‌های متنوع است. قنادی‌‌ها در سراسر  نقاط تهران سبک و روش خاص خود را دارند.

گاهی برخی قنادی‌‌ها فقط در تهیهٔ یک نوع شیرینی متبحر هستند یا برخی از آن‌‌ها فقط به تولید شکلات‌‌ معروفند. زعفرانیه جزو محله‌‌هایی در تهران است که شیرینی‌‌فروشی‌‌های خوبی دارد. اگر ساکن محله زعفرانیه هستید در عرض کوتاه‌‌ترین زمان می‌‌توانید خود را به یکی از شیرینی‌‌فروشی‌‌های معروف محله زعفرانیه برسانید. حتی گاهی وجود یک شیرینی‌فروشی‌ معروف در محل، قیمت خانه‌‌های آن محدوده را تحت تاثیر قرار می‌‌دهد.

اینجا بهترین فرصت است که سایت‌‌های آنلاینی چون دیوار، شابش و کیلید را برای آگاهی یافتن از مظنهٔ خانه‌‌های محدوده زعفرانیه به شما معرفی کنیم. در ادامه مطلب می‌خواهیم شما را با سه شیرینی‌فروشی مشهور در محله زعفرانیه آشنا کنیم.

 شیرینی‌‌سرای نیشکر

شیرینی‌‌سرای نیشکر در محلهٔ زعفرانیه، خیابان فلاحی و تقاطع آصف قرار گرفته و سابقه و تجربهٔ زیادی در زمینهٔ صنعت کافه قنادی و خشکبار دارد. شیرینی‌‌سرای نیشکر با ابتکارات خلاقانه خود و انتقال تکنولوژی روز دنیا به کشور خدمت شایان و قابل توجهی در تولید شیرینی و خشکبار مرغوب داشته است. قنادی نیشکر چندین شعبهٔ مستقل دارد که مجهز به تکنولوژی روز دنیا هستند و روزانه انبوه شیرینی و خشکبار را تولید و توزیع می‌‌کند. نیشکر آمادگی این را دارد که با وزارتخانه‌‌ها، سازمان‌‌ها، ارگان‌‌های دولتی، موسسات خصوصی، سمینارها و تالارهای عروسی و خدماتی، قرارداد ببندد.

قنادی نیشکر لوح طلایی بهداشت و درمان جمهوری اسلامی ایران، استاندارد شکایت و رضایت مشتریان و استاندارد ایمنی بهداشت مواد غذایی را از آن خود کرده و مهم‌‌ترین رمز موفقیت نیشکر، استفاده از مواد اولیهٔ باکیفیت و مشتری‌مداری است. تارت‌‌های میوه‌‌ای و چیزکیک جزو محصولات خوشمزه و معروف نیشکر به شمار می‌روند. نیشکر یکی از قنادی‌های قدیمی و اسم و رسم دار شمال شهر تهران است که امروزه شعبه‌‌های مختلفی در سراسر تهران دارد و همچنان محبوبیت خود را حفظ کرده و با گذر زمان کاملا به‌روز و با تکنولوژی همراه شده است.

شعبه‌‌های نیشکر در تهران عبارتند از؛:

  • شعبه زعفرانیه- آدرس: زعفرانیه، خیابان فلاحی، تقاطع خیابان آصف.

  • شعبه فرمانیه- آدرس: فرمانیه، بلوار شهید اندرزگو، روبروی بانک پاسارگاد، شماره ۶۶.

  • شعبه جردن- آدرس: جردن، نرسیده به نیایش، بین خیابان‌‌های تندیس و نور.

  • شعبه ولیعصر- آدرس: خیابان ولیعصر، بالاتر از جام جم، نبش خیابان کرانه

شیرینی فروشی نیشکر

 شیرینی فروشی لوندر

اگر گذرتان به محله زعفرانیه افتاده باشد، حتما اسم شیرینی‌‌فروشی لوندر را شنیده‌‌اید. شیرینی فروشی لوندر، محیط کوچک اما مدرن و باصفایی دارد. لوندر با ارائهٔ شیرینی‌‌های معروف و باکیفیت، در این چند سال اخیر، خود به یکی از شیرینی‌‌فروشی‌‌های معروف زعفرانیه تبدیل شده و شهرت و محبوبیت خاصی بین طرفدارانش پیدا کرده است.

شیرینی‌‌هایی که در لوندر آماده می‌‌شود، بسیار خاص و خوشمزه بوده و مشابهش در هیچ جای پایتخت یافت نمی‌‌شود. شیرینی‌‌فروشی لوندر پرسنل متعهد، منظم و با اخلاقی دارد که معتقدند حدود ۸۰ درصد از مواد اولیه‌ شیرینی‌‌هایشان خارجی هستند و بیشتر مواد را از کشور بلژیک وارد می‌‌کنند. مهم‌ترین ویژگی شیرینی‌‌سرای لوندر، نحوهٔ چیدمان و سایز متوسط شیرینی‌‌ها است که جلوه‌ خوب، حجم، اندازه و قیمت مناسبی دارد.

از دیگر محصولات پرفروش لوندر سالاد کارامل، کیک کاراملی و لاته است. اما یکی معایب  شیرینی‌‌فروشی لوندر این است که تعداد شیرینی‌‌های خشکش نسبت به شیرینی‌‌های تر، کم است. در شیرینی‌ فروشی لوندر علاوه بر شیرینی، کیک و شکلات، انواع نوشیدنی‌‌ها مثل، قهوه، نسکافه و اسپرسو نیز سرو می‌‌شود.

 شیرینی فروشی الف

شیرینی فروشی الف یکی از خوش‌نام‌‌ترین شیرینی‌فروشی‌‌های تهران است. مجموعه شیرینی‌‌سراهای الف، عضوی از خانواده گروه تجاری الف هستند. الف فعالیت خود را از سال ۱۳۹۱ شروع کرده و پس از پیشرفت‌‌های پی در پی، شعبه‌‌های متعددی در سراسر تهران تاسیس کرده است. یکی از شعب آن در محله زعفرانیه، مقدس اردبیلی، میدان الف قرار دارد.

اخیرا شیرینی‌‌فروشی الف با راه‌‌اندازی سفارش آنلاین، خرید را برای مشتریان راحت‌‌تر کرده و مشتریان می‌‌توانند با صرفه‌‌جویی در وقت و هزینه، شیرینی دلخواه خود را تهیه کنند. در کنار شیرینی و کیک در کلیهٔ شعب این مجموعه، محصولات درجهٔ ‌یکی چون، آجیل، خشکبار، شکلات و دسر عرضه می‌‌شوند. از پرفروش‌‌ترین محصولات الف می‌‌توان به؛ شیرینی مربایی مخصوص الف، کیک بستنی، کیک نسکافه‌‌ای، دسر پلمبیر، تارت میوه‌‌ای الف و شیرینی نارگیلی مخصوص الف، اشاره کرد. فروشگاه‌‌های زنجیره‌‌ای الف، به دلیل مشتری‌‌‌مداری و استفاده از بهترین مواد غذایی جز ۱۰۰ شرکت برتر جمهوری اسلامی ایران شناخته می‌شود.