متن تلخ محسن کیایی برای ناهید کیانی و حواشی پس از آن

96

1400/5/6

12:04


محسن کیایی با انتشار تصویری از ناهید کیانی هنگام بازگشت از المپیک 2021 توکیو، نسبت به بی توجهی به این بازیکن ابراز ناراحتی کرد.

متن تلخ محسن کیایی برای ناهید کیانی و حواشی پس از آن

یک ساعت پیش
محسن کیایی با انتشار تصویری از ناهید کیانی هنگام بازگشت از المپیک 2021 توکیو، نسبت به بی توجهی به این بازیکن ابراز ناراحتی کرد.

متن تلخ محسن کیایی برای ناهید کیانی و حواشی پس از آن

به گزارش سلام سینما، محسن کیایی بازیگر و فیلمنامه نویس سرشناس که این روزها با فیلم سینمایی «دینامیت» مهمان پرده سینماست، تصویری از ناهید کیانی ملی پوش تیم تکواندو که چندی پیش در المپیک توکیو در رقابتی پر حاشیه مغلوب کیمیا علیزاده دوست و هم تیمی سابق خود شد، در فرودگاه امام خمینی هنگام بازگشت به ایران منتشر کرد و ضمن ابراز ناراحتی برای این بازیکن نوشت:

"امروز ،تهران ،فرودگاه امام خمینی سر صحنه فیلمبرداری بی گناه
این دختر که می بینید به همراه خانواده اش یکی از قهرمانهای المپیکی ماست،ناهید کیانی ،باورم نمیشد این کسی که انقدر غریبانه و تنها داره از فرودگاه خارج میشه همون قهرمانیه که چند روز پیش تو المپیک برای ایران میجنگید قهرمانی که رویارویش با هموطنش کیمیا علیزاده انقدر حاشیه داشت انقدر سیاسی شد و انقدر از یک مسابقه ورزش خارج شد که دیگه فقط یه مسابقه نبود ،و این وسط همه کیمیا رو دیدن و ناهید کیانی که تمام تلاشش و برای رسیدن به المپیک کرده بود کمتر دیده شد ،حالا هم در برگشت از المپیک هیچکس در کنارش نیست جز خانواده اش همین بی مهریها باعث رفتن خیلی از قهرمانهای ما شد ،باید مراقب امثال کیمیا ها و کیانی ها بود اینهمه غریب و تنها بودن برای یک قهرمان انصاف نیست ،اون گلم تو دستش میبینید  گروه ما بهش داده، نه فدراسیون و نه هیچ کس دیگه."

ناهید کیانی هنگام بازگشت از المپیک 2021 توکیو

تصویر منتشر شده از ناهید کیانی توسط محسن کیایی

این در حالی است که در جریان رقابت ناهید کیانی و کیمیا علیزاده و پس از آن، بیشتر واکنش‌ها به ماجرای پناهندگی کیمیا علیزاده، تغییر تابعیت او و اتفاقات مرتبط با آن اختصاص داشت و کیانی ملی پوش کشورمان تا حد زیادی مورد کم‌توجهی قرار گرفت.

از سوی دیگر طبق تصاویر منتشر شده، در بازگشت تیم ملی تکواندو به ایران، اعضای کمیته ملی المپیک در فرودگاه حاضر بودند و به پیشواز ستارگان المپیکی ایران رفتند.

کیکاووس سعیدی، دبیرکل کمیته ملی المپیک در فرودگاه با اهدای هدایایی از تیم تکواندو و تنیس روی میز استقبال کرد.

یکی از خبرنگارانی که با کمیته ملی المپیک در ارتباط است، می گوید احتمالا گروه فیلمبرداری سریال که در فرودگاه حضور داشتند در محوطه بیرونی فرودگاه ناهید کیانی را دیدند و برای او گل خریدند ولی این به معنی غریب بازگشتن ناهید کیانی نیست و داخل فرودگاه برای او مراسم استقبال برگزار شد و اتفاقا عده ای هم سوال می کردند مگر تکواندوی ایران موفقیتی کسب کرده که کمیته ملی المپیک به استقبال آنها آمده است؟ کمیته ملی المپیک در پاسخ به این پرسش گفته است؛ وظیفه آنهاست از ورزشکاران حتی اگر شکست خورده باشند حمایت کنند. شاید آنها برای خروج از فشار ناشی از شکست حرف هایی هم بزنند که با واقعیت تطابق ندارد اما کمیته ملی المپیک موظف به حمایت از ورزشکار است.

ساعاتی بعد کیایی با انتشار یک استوری به حواشی پیش آمده پاسخ داد:

محسن کیایی - المپیک - حواشی - ناهید کیانی

خبر مرتبط:


حمایت الناز شاکردوست و گلشیفته فراهانی از کیمیا علیزاده

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو