مدل های ساعت مچی پسرانه خاص و لاکچری

مدل های ساعت مچی پسرانه خاص و لاکچری


منبع: آرگا

369

1400/5/6

12:14


در این مطلب تصاویری از انواع مدل ساعت مچی پسرانه با جدیدترین و زیباترین طرح های مد سال را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند.

ساعت مچی اگر بدرستی انتخاب شود باعث می شود تا شما استایلی متفاوت و جذاب تر داشته باشید از این رو بهتر است در هنگام انتخاب مدل ساعت مچی پسرانه حساسیت لازم را به خرج بدهید.

مدل ساعت مچی پسرانه شیک و زیبا

ساعت های مچی مردانه و پسرانه در انواع مدل های متنوع موجود می باشند و بهتر است شما طرح و رنگ ساعت را به گونه ای انتخاب نمایید که با طرح و رنگ سایر لباس ها و اکسسوری هایتان مطابقت و همخوانی داشته باشد.

ساعت مچی پسرانه

طرح های ساعت مچی مخصوص پسران جوان و امروزی

ساعت های مچی در انواع مدل های ساعت مچی با بند چرم و بند استیل و بند پارچه ای و … موجود می باشند و اگر شما تمایل دارید رنگ بند ساعت تان را با رنگ کمربند و کیف تان ست نمایید بهتر است از ساعت بند چرم استفاده نمایید. ساعت ها با بند استیل و پارچه ای نیز زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند.

ساعت ها با بند استیل توجه اغلب پسران جوان را به سمت خود جلب می کنند و این مدل ساعت ها به راحتی با هر لباسی ست می شوند و پسران جوان با هر استایلی می توانند از این طرح ها استفاده نمایند. اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که تمایل دارید استایلی اسپرت داشته باشید بهتر است از ساعت بند پلاستیکی استفاده نمایید.

ساعت های بند پارچه ای نیز زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند و شما می توانید برای استفاده روزانه خود آن ها را انتخاب کنید همچنین این طرح ساعت ها به دلیل داشتن تنوع در طرح و رنگ طرفداران زیادی دارند.

ساعت مچی با بند استیل

ساعت مچی شیک

ساعت مچی پسرانه زیبا

ساعت مچی پسرانه زیبا

مدل ساعت مچی اسپرت

ساعت مچی با بند چرمی

ساعت مچی زیبا

مدل ساعت مچی پسرانه رنگ تیره

طرح ساعت مچی پسرانه

ساعت مچی اسپرت

ساعت مچی با بند استیل

ساعت مچی پسرانه زیبا

ساعت مچی شیک پسرانه

ساعت مچی زیبا

ساعت مچی قهوه ای

ساعت های مچی با برند معروف دارای قیمت بالایی هستند و اگر شما تنوع طلب هستید بهتر است ساعت مچی با برند های معمولی را خریداری کنید ولی اگر تمایل دارید در بیشتر مواقع از یک ساعت استفاده کنید ساعت ها با برند معروف انتخابی مناسب برایتان می باشند.

ساعت ها در انواع مدل های ساعت مجلسی و اسپرت و ساده موجود می باشند که ساعت های مچی دارای ظرافت خاصی می باشند و شما می توانید از آن ها برای حضور در مهمانی ها و مجالس استفاده نمایید. توجه داشته باشید که بهتر است علاوه بر توجه به طرح و برند ساعت به مدل عقربه ها و ثانیه شمار نیز توجه داشته باشید و ساعتی را انتخاب نمایید که صفحه آن در تاریکی درخشان و روشن و خوانا باشد.

در هنگام انتخاب مدل ساعت مچی باید به وزن ساعت و نوع قفل و ماندگاری باطری و دقت ساعت و صفحه شبرنگ و ظرفیت کرنومتر نیز توجه داشته باشید و اگر در زمان انتخاب ساعت هر یک از موارد ذکر شده برایتان اولویت دارد بهتر است آن را مد نظر داشته باشید.

 

مدل ساعت مچی پسرانه خاص

ساعت مچی اسپرت پسرانه

ساعت مچی شیک

ساعت مچی با بند فلزی

مدل ساعت مچی زیبا

ساعت مچی پسرانه شیک

ساعت مچی خاص پسرانه

ساعت مچی زیبا و اسپرت

ساعت مچی پسرانه شیک

ساعت مچی زیبا پسرانه

ساعت مچی اسپرت پسرانه

مدل ساعت مچی پسرانه خاص و زیبا

ساعت مچی شیک

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا با انواع طرح های ساعت مچی مخصوص پسران خوش سلیقه و مشکل پسند آشنا شدید که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت بهره را برده باشید و مورد توجه تان قرار گرفته باشند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها ساعتی با طراحی شیک را برای خود انتخاب کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو