دانلود بازی Ayo the Clown برای کامپیوتر – نسخه SKIDROW

دانلود بازی Ayo the Clown برای کامپیوتر – نسخه SKIDROW


منبع: دانلود ها

97

1400/5/7

00:40


بازی Ayo the Clown در زادگاه آیو جریان دارد، جایی که اوضاع تقریبا در حالت مسالمت آمیزی سپری می‌شود و او همراه با Bo که سگ خانگی‌اش است، به زندگی ادامه می‌دهد. سگ محبوب وی ناگهان ناپدید شده و او تصمیم می‌گیرد که به سراغش بروید. همه چیز به درستی برنامه ریزی شده است و او برای یافتن سگ و یار همیشگی خود در سیرک، وارد سفری اسرار آمیز خواهد شد. او در تلاش برای پیدا کردن سگ خود، ماجراهای باورنکردنی در مسیر خود تجربه خواهد کرد که هیچ جای دنیا امکان رخ دادنشان وجود ندارد. تنها او است که می‌توانید این موجودات را مشاهده کرده و برای کمک دست یاری به سمت آن‌ها دراز کند.

Ayo the Clown PC-SKIDROW

دانلود-بازی-Ayo-the-Clown

بازی Ayo the Clown از مراحل پلتفرمینگ منحصربه‌فردی تشکیل دایته است که طراحی جالبی دارند و با سیستم‌های جدید آشنا خواهید شد. همان سیستم طنز آثار قدیمی، در این بازی هم وجود دارد و بارها و بارها می‌توانید از آن‌ها لذت ببرید. بازی نگاه ویژه‌ای به این تجربه داشته است و سعی کرده است که باس فایت‌هایی با درگیری و چالش ناب برای شما داشته باشد. دلقک‌ها هم نقش بزرگی را در این بازی ایفا کرده و به عنوان دشمنان شما پدیدار خواهند شد. شما باید گول رفتار شیرین آن‌ها را نخورده و کاملا از آن‌ها دور شوید. ماموریت‌های جانبی بسیاری هم در بازی وجود دارد که دنبال کردن آن‌ها خالی از لطف نخواهد بود.

می‌توانید کلکسیون‌هایی را برای خود جمع کرده و به دنیای اشیای پنهان بازی باشید. پرش‌های دیواری بسیاری هم در بازی وجود دارد که همگی جزو مکانیسم گیم پلی ناب این بازی است. می‌توانید خاموش کردن آنش، شکست دشمنان و المان‌های دیگر را هم در بازی تجربه کنید.

info

In Ayo’s hometown, things are generally peaceful. Accompanied by his talented circus dog, Bo, Ayo juggles in the park, hangs out at the carnival and longs after the Shoemaker’s granddaughter. Until one day, Bo goes missing!

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7, 8, 8.1, 10 x64

Processor: Dual core CPU 2 GHz

Memory: 4 GB RAM

Graphics: GeForce GT 440 or equivalent

Storage: 5 GB available space

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7, 8, 8.1, 10 x64

Processor: Quad core CPU 2.4 GHz or higher

Memory: 8 GB RAM

Graphics: GeForce GTX 760 or equivalent/higher

Storage: 5 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه SKIDROW را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Ayo the Clown-SKIDROW با لینک مستقیم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو