دانلود بازی Unbound Worlds Apart برای کامپیوتر – نسخه CODEX

دانلود بازی Unbound Worlds Apart برای کامپیوتر – نسخه CODEX


منبع: دانلود ها

119

1400/5/7

02:34


بازی Unbound Worlds Apart شما را وارد یک چالش بسیار هیجان انگیز خواهد کرد که جهانی مملو از پرتال‌های گوناگون، آن را شکل می‌دهند. شما یک جادوگر جوان و با استعداد را کنترل خواهید کرد که قدرت بازکردن پرتال‌ها و کنترل خصوصیات منحصربه‌فرد آن‌ها را برعهده دارد. او می‌تواند خصوصیات هر جهان را تغییر داده و جاذبه معکوس، دستکاری زمان و قدرت‌های فوق العاده را در آن‌ها برقرار کند. شما می‌توانید با چنین مهارت‌هایی پیش رفته و رازها و چالش‌های آن‌ها را کشف کنید. شما توانایی این را خواهید داشت که حقیقت تکان دهنده فروپاشی جهان را بررسی کرده و آن را خنثی کنید.

Unbound: Worlds Apart PC-CODEX | GOG

دانلود-بازی-Unbound-Worlds-Apart

بازی Unbound Worlds Apart رفلکس‌های سریع و مهارت‌های جالبی را به شما داده است و می‌توانید رازهای پنهان و مهارت‌های جدیدی را برای شخصیت خود باز کنید. جستجو تنها راه چاره شما است و شخصیت‌تان را پیشرفت خواهد داد. می‌توانید در طول راه با شخصیت‌های عجیب و غریبی روبرو شده و کم کم با گوش دادن به دیالوگ‌ها، داستان آن‌ها را متوجه شوید. بازی مکانیسم مختلفی برای نبردها معرفی کرده است و با پورتال‌ها، می‌توانید به آن‌ها دست پیدا کنید. سیستم گرافیکی بازی و طراحی محیط‌ها هم هنری و جالب بوده و از حضور در آن‌ها لذت خواهید برد.

بازی پر از معما، تله‌های مختلف و باس‌های جالب است و می‌توانید همه را به چالش بکشید. رازهای پنهانی در بازی وجود دارد که با تلاش دست جمعی می‌توانید آن‌ها را کشف کرده و به لیست اچویمنت‌های خود اضافه کنید. بهتر است که درک درستی روی ارتباط پرتال‌ها با همدیگر داشته باشید تا نزدیکی بین دو جهان را حس کرده و بین آن‌ها یک هماهنگی جالب برقرار کنید.

info

Unbound: Worlds Apart is a challenging, atmospheric and hand-drawn puzzle-platformer set in a universe where all worlds are connected by portals. You control Soli, a gifted young mage who has the power to open portals and control the unique properties of each world – such as inverse gravity, time manipulation, super strength and more.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 7 and above

Processor: Multi-core 1.8GHz or faster

Memory: 3 GB RAM

Graphics: Nvidia GTX 750 or equivalent

DirectX: Version 11

Storage: 6 GB available space

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10

Processor: Multi-core 2.5GHz or faster

Memory: 4 GB RAM

Graphics: Nvidia GTX 950 or equivalent

DirectX: Version 11

Storage: 6 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Unbound: Worlds Apart-CODEX با لینک مستقیم

—————-

دانلود بازی Unbound: Worlds Apart v1.1 (48850)-GOG با لینک مستقیم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو