معرفی بهترین کرم پودرها در سال 2021 که حاوی spf هستند

منبع: بیتوته

97

1400/5/7

05:23


معرفی بهترین کرم پودرها در سال 2021 که حاوی spf هستند



بهترین کرم پودر,بهترین کرم پودر 2021

بهترین کرم پودر

 

احتمالا شما هم مانند بسیاری از افراد دیگر احساس خوبی از زیر نور خورشید بودن دریافت می کنید و به فکر تولید ویتامین D از طریق جذب نور خورشید هستند. اما همه ی این فکر درست به نظر نمی رسد و نور خورشید علاوه بر تولید ویتامین D بسیاری مشکلات را برای پوستتان به وجود خواهد آورد.

 

نور خورشید مخصوصا در هنگام صبح تا ساعت 4 عصر اشعه‌های مضر خود را به جو زمین وارد می کند و اگر فکر می کنید با ایستادن در مقابل آن یا آفتاب گرفتن به پوست خود سود می رسانید کاملا در اشتباه هستید. بهترین زمان برای آفتاب گرفتن ساعت 4 به بعد است که اشعه UVA  و UVB کمتری به سطح زمین می رسد. این دو اشعه باعث آسیب به لایه‌های پوستی می شوند. UVB باعث آفتاب سوختگی می شود و لایه اول پوست را هدف می گیرد و UVA باعث پیری پوست می شود بنابراین با ایستادن در مقابل آفتاب به مرور پوست شما دچار آسیب‌های شدید، آفتاب سوختگی و پیری زودرس می شود و پس از چند سال می توانید ببینید که پوستتان افتاده شده است.

 

از طرفی استفاده از ضد آفتاب هم برای کسانی که هم ضدآفتاب و هم کرم پودر استفاده می کنند باعث تخریب بیشتر پوست خواهد شد. بهترین کار استفاده از ضدآفتابی خواهد بود که رنگدانه و پوشانندگی مناسبی هم داشته باشد.

 

روبه رویی با آسیب‌های حاصل از تابش خورشید

 

بهترین کرم پودر,بهترین کرم پودر 2021

بهترین کرم پودر 2021

 

برای آن که از پوست خود محافظت کنیم بهترین کار این است که اگر کار ضروری ندارید در ساعاتی که تابش آفتاب شدید است از خانه خارج نشوید. نور خورشید باعث ایجاد لک های پوستی روی صورت و بدن می شود که این لک ها از بین نمی روند.

 

در صورتی که کاری ضروری دارید حتما باید از یک ضد آفتاب باکیفیت استفاده کنید تا دچار مشکلات پوستی نشوید. احتمالا شما هم شنیده اید که زمانی که برای ساعات طولانی خارج از خانه وقت می گذرانید و زیر نور آفتاب هستید باید از کرم ضد آفتاب مناسب از برند سیف، لدورا، بیودرما و لافارر، و ترجیحا فاقد چربی استفاده کنید و اگر پوستی خشک دارید کرم ضد آفتابی مناسب پوست خود تهیه کنید و هر دو ساعت باید آن را روی پوست خود تمدید کنید. این تجدید ضدآفتاب باید هر دو الی 3 ساعت به میزان دو بند انگشت کامل باشد و باید در تمام قسمت هایی که در معرض نور خورشید قرار دارند استفاده شود.

 

به این دلیل این تجدید کرم را انجام می دهیم که میزان حفاظت کرم ضد آفتاب از پوست نهایتا 3 ساعت می باشد و بعد از آن عملا انگار هیچ ضدآفتابی روی پوستتان نزده اید. تنها برای جذب ویتامین D نمی توانید زیر نور خورشید قرار بگیرید به دلیل آسیب‌های شدید پوستی و سرطان‌های احتمالی از قرار گرفتن در زیر نور خورشید خودداری کنید.

 

مزایای استفاده از ضدآفتاب رنگی برای خانم ها

 

بهترین کرم پودر,بهترین کرم پودر 2021

بهترین ضدآفتاب رنگی

 

استفاده از ضدآفتاب‌های حاوی رنگدانه هم از نظر قیمت به صرفه تر است و هم کاور سنگینی برای استفاده روزانه ندارد. 

 

این که از دو کرم مجزا یکی به عنوان ضد آفتاب و یکی به عنوان کرم پودر استفاده کنید هم باعث می شود پوستتان آسیب ببیند و هم سنگین شود. استفاده از دو کرم روی هم منافذ پوست را بیش از اندازه باز می کند و باعث ترشح بیش از حد چربی به سطح پوست می شود. دلایل باز شدن منافذ پوست و راه‌های پیشگیری از آن را در این مطلب بخوانید.

 

استفاده از یک کرم ضدآفتاب رنگی از نظر قیمتی به صرفه تر از خرید دو کرم می باشد و در واقع با هزینه‌ای تقریبا نصف همان کارایی را خواهید داشت.

 

نکته ی مثبت دیگر در استفاده از کرم ضدآفتاب حاوی رنگدانه کاور مناسب برای استفاده روزانه است. این کرم‌ها کاور سنگینی روی پوست ندارند و حالت طبیعی پوست را حفظ می کنند و وجهه زیبایی نیز روی پوست دارند. در واقع پوست صورت را به گونه ای نشان می دهند که انگار بدون استفاده از کرم پودر زیبا و جذاب است.

 

در ادامه به بررسی برخی از این کرم پودرهای حاوی رنگدانه خواهیم پرداخت.

1. کرم پودر شون

کرم پودر شون از نظر بسیاری از مصرف کنندگان یکی از بهترین کرم پودرهای رنگدانه داریست که در ایران تولید می-شود. این کرم پودر گیاهی و بدون مواد مضر شیمیایی تولید می شود و بافت آن روی پوست حالتی مات و مخملی دارد و پوستتان را بسیار نرم و لطیف جلوه می دهد. این کرم پودر حاوی SPF 15 می باشد که یک محافظت مناسب برای پوستتان در مقابل تابشی خورشید خواهد داشت. از نظر قیمت بسیار مناسب و به صرفه برای خرید و همچنین بسیار سبک و با کاور مناسب و متوسط برای استفاده ی دائم روزانه است.

 

2. کرم پودر پریم

دومین برندی که به شما توصیه می کنیم برند شون می باشد. اگرچه این برند با مواد اولیه گیاهی تولید نمی شود اما این برند هم یکی از برند های محبوب ایرانیست که بافت آن روی پوست کمی براق است و برای کسانی که دوست دارند صورتی درخشان داشته باشند مناسب به نظر می رسد. SPF این کرم پودر 30 است و این مقدار محافظت هم برای استفاده روزانه مناسب است. ابته بهتر است بدانید که این عدد تنهای 3 درصد اختلاف در محافظت از پوست دارد بنابراین خیلی تفاوت آنچنانی در این دو کرم پودر تا اینجا دیده نمی شود. بافت سبک و قیمت مناسب هم از دیگر ویژگی های این کرم پودر است.

 

3. کرم پودر مای

این کرم پودر هم ظاهری براق روی پوست دارد و در مقایسه با دو برند دیگر کمی ارزان تر و همچنین کمی سنگین تر روز پوست قرار می گیرد. این کرم پودر برای پوست های خشک مناسب تر به نظر می رسد.

 

4. کرم پودر الارو

این محصول نسبت به 3 محصول ذکر شده کاور بیشتری دارد اما به همان میزان روی پوست سنگین تر خواهد بود. SPF   این محصول و برای استفاده در طول روز مناسب است. اما قیمت این کرم پودر نسبت به موارد دیگر بالاتر است. مناسب برای انواع پوست است و البته برخی افراد در استفاده از آن بسته به نوع پوست خود دچار جوش می‌شوند.

 

تمامی کرم پودر های ذکر شده مورد تایید سازمان غذا دارو می باشد و هر کدام بسته به نوع و ملاک هایی که فرد برای خرید دارد مناسب  با کیفیت است. شما نیز می توانید با توجه به نوع پوست خود و نیازهایی که دارید یک کرم پودر مک، میبلین، دوسه یا کالیستا که حاوی ضدآفتاب و مناسب پوست شما باشد را برای خود خریداری کنید و به صورت دائم از آن استفاده کنید.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو