دانلود انیمیشن Batman The Long Halloween Part Two 2021

منبع: دانلود ها

221

1400/5/7

07:03


انیمیشن بتمن هالووین طولانی بخش دوم – Batman The Long Halloween Part Two 2021

انیمیشن-Batman-The-Long-Halloween-Part-Two

نام انیمیشن: Batman: The Long Halloween, Part Two

سال انتشار: ۲۰۲۱

ژانر: انیمیشن، اکشن، جنایی

مدت زمان: ۸۷ دقیقه

کیفیت:

زیرنویس فارسی: دارد

زیرنویس انگلیسی: دارد

IMDB

خلاصه داستان: انیمیشن بتمن هالووین طولانی: بخش دوم (به انگلیسی: Batman The Long Halloween Part Two 2021) در مورد قاتل معروفی به نام Holidays است که به دنبال تعقیب جنایت‌های سهمگین فالکون است. او طبقه جدیدی از مجرمان حاضر در صحنه را پیدا کرده است و قصد دارد که از افزایش جرم و جنایت در شهر گاتهام جلوگیری کند. بتمن هم اکنون کاملا شک کرده است که یکی از متحدین سابقش، ممکن است که یک قاتل زنجیره‌ای تمام عیار باشد. همین روند او را به نبردهای عجیب و غریبی سوق خواهد داد که کل شهر گاتهام با آن روبرو خواهد شد. در دومین قسمت می‌توانید داستان قسمت قبلی را دنبال کرده و به دنبال قاتلی باشید که در قسمت اول تقریبا با آن آشنا شدیم. بتمن با اسرار عجیب و غریبی روبرو شده است و نمی‌تواند به درستی آن‌ها را درک کند. متحدینش باید به وی کمک کرده و او را در رسیدن به نبرد اصلی یاری کنند.

در انیمیشن Batman The Long Halloween Part Two 2021 بتمن به سختی باور خواهد کرد که یکی از متحدینش به عنوان قاتل زنجیره‌ای در گاتهام فعالیت داشته است. بت گرل و دوستان دیگر بتمن، در این راه ثابت قدم بوده و بتمن را تنها نمی‌گذارند. اما دشمنان بتمن خیلی قدرتمندتر هستند و احتمالا مشکلات زیادی را برای وی ایجاد خواهند کرد. همه چیز به لحظهات آخر کشیده شده است و نبردهای اصلی شروع خواهند شد. شخصیت‌های دیگری وارد سری شده و همه چیز را پیچیده‌تر می‌کنند. بتمن بیش از پیش در خود فرو رفته و سعی در تحلیل اتفاقات رخ داده دارد. باید دید که می‌تواند با همه این موضوعات کنار بیاید یا خیر.

info

The killer known as Holiday continues to stalk the Falcone crime family while a new class of costumed criminal rises in Gotham City. Batman suspects that a former ally might be the serial killer.

رمز فایل: www.downloadha.com

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو