مدل مانتو ابروبادی جدید با طراحی روز

مدل مانتو ابروبادی جدید با طراحی روز


منبع: آرگا

786

1400/5/7

12:12


در این مطلب با انواع مدل مانتو ابروبادی مخصوص خانم ها با سلیقه های خاص آشنا خواهید شد که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها مانتویی شیک و خاص را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

مدل مانتو ابروبادی از انواع طرح های مانتوی تابستانی است که به تازگی در برابر بانوان و دختران جوان طرفداران زیادی پیدا کرده است و اگر شما تمایل دارید در روزهای گرم سال استایلی متفاوت داشته باشید بهتر است از این طرح مانتو در پوشش تان استفاده کنید.

مدل مانتو ابروبادی زنانه و دخترانه

در دوخت مانتوهای ابروبادی از پارچه های نازک و خنک استفاده می شود به همین دلیل این طرح مانتوها برای روزهای گرم سال تابستان انتخاب مناسب و ایده آل به شمار می روند.

مدل مانتو ابروبادی خاص

طرح های مانتوی ابروبادی

این مدل مانتو دارای رنگ هایی متنوع است و پارچه مانتو به گونه ای می باشد که دارای رنگ های متضاد یا نزدیک به هم می باشد همچنین در این نوع پارچه رنگ ها با یکدیگر ترکیب نمی شوند و مرزبندی بین آن ها به صورت کامل مشخص است.

مانتوهای ابروبادی دارای طرحی خاص می باشند و برای خانم هایی که تمایل دارند در روزهای گرم سال استایل تابستانه شیک و منحصر به فردی داشته باشند انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می رود.

مانتوی کوتاه ابروبادی برای خانم ها با اندازه قد بلند و کوتاه و متوسط انتخابی مناسب می باشد در حالیکه بهتر است خانم های قد کوتاه از مانتوی خیلی بلند در پوشش خود استفاده نکنند زیرا فرم اندام و استایل آن ها نامطلوب به نظر می رسد.

توجه داشته باشید که بهتر است اندازه مانتو را به صورتی انتخاب نمایید که دقیقا هم سایز شما باشد زیرا پوشیدن مانتوی خیلی تنگ برای خانم ها با فرم اندام درشت مناسب نمی باشد و علاوه بر این خانم هایی که فرم اندام آن ها لاغر می باشد بهتر است از پوشیدن مانتوی خیلی گشاد خودداری نمایند.

مانتوی ابروبادی

مدل مانتو ابروبادی بلند

مدل مانتو ابروبادی شیک

مدل مانتو کوتاه ابروبادی

مدل مانتو بلند ابروبادی

مانتو زیبا ابروبادی

مانتوی زیبا ابروبادی

مانتوی کوتاه ابروبادی

مدل مانتوی ابروبادی

این طرح مانتو در انواع مدل های جلو بسته و جلو باز و دکمه دار دوخته می شود و اگر شما تمایل دارید استایل تابستانه شیکی داشته باشید بهتر است از مانتوی جلو باز در پوشش تان استفاده نمایید و علاوه بر این در انتخاب زیر مانتویی نیز حساسیت لازم را به خرج بدهید. مانتوهای جلو بسته و دکمه دار نیز زیبایی خاص خودشان را دارند و برای خانم هایی که تمایل دارند حجابی کامل تر داشته باشند انتخابی مناسب به شمار می روند.

توجه داشته باشید که بهتر است این طرح مانتو را در استایل خود با لباس ها و اکسسوری هایی مناسب ست نمایید تا شیک پوش و خاص تر به نظر برسید. اگر تمایل دارید از مانتوی ابروبادی در پوشش تان استفاده کنید بهتر است رنگ سایر لباس ها و اکسسوری ها را به گونه ای انتخاب نمایید که با رنگ مانتوی شما مطابقت و همخوانی داشته باشند.

این مدل مانتو برای خانم ها و دختران جوان در رده سنی مختلف انتخابی مناسب و ایده آل می باشد و بهتر است شما برای ایجاد تنوع در پوشش تان این مانتوی خاص را برای پوشیدن انتخاب کنید.

طرح مانتو ابروبادی جدید

مانتوی ابروبادی شیک

مدل مانتو ابروبادی زنانه

مدل مانتو ابروبادی کوتاه

مانتوی دخترانه ابروبادی

مدل مانتو ابروبادی اسپرت

مانتوی بلند ابروبادی زنانه

مدل مانتو ابروبادی جلو باز

مانتوی شیک ابروبادی

مانتو بلند ابروبادی

در این مطلب توجه شما عزیزان را به انواع طرح های مانتوی ابروبادی شیک و خاص جلب کردیم که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت بهره را برده باشید و مورد توجه تان قرار گرفته باشند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو