بافتنی در قرنطینه برنده جایزه عکاسی ولکام شد | گره ۱۰ هزار پوندی در زمانه کرونا

86

1400/5/8

16:47


تصویری که جیمیشا پریسکاد، هنرمند اهل لندن از خودش در دوران قرنطینه کرونا گرفته برنده جایزه ۱۰ هزار پوندی عکاسی ولکام شد.

بافتنی در قرنطینه برنده جایزه عکاسی ولکام شد | گره ۱۰ هزار پوندی در زمانه کرونا

گروه تجسمی هنرآنلاین: تک‌عکس «گره زدن» کار خانم پریسکاد در بخش مدیریت بهداشت روان در سومین دوره رقابت معتبر جایزه عکاسی ولکام شرکت کرد و جایزه ۱۰ هزار پوندی را برد. این جایزه عکاسی امسال در حوزه‌های سلامت روان، بیماری‌های واگیر و دگرگونی‌های زیست‌محیطی برگزار شد.

«ماهی بزرگ» برگرفته از یک افسانه ایرانی، «مرثیه‌ای برای مرگ هامون» درباره خشک شدن رودی بزرگ در استان سیستان و بلوچستان، «زمانه کروناویروس» درباره یکی از مناطق نزدیک به شهر ووهان چین و «هزینه اقلیم» با موضوع تلاش یک مرد برای نجات دادن خانه و زندگی‌اش در بنگلادش در بخش نهایی چهار بخش دیگر رقابت جایزه عکاسی ولکام حضور داشتند.

یکی از تک‌عکس‌هایی که در بخش مبارزه با بیماری‌های واگیردار به بخش نهایی راه یافت اما برنده جایزه نشد، «عروس کرونا» بود؛ کاری از هادی دهقانپور از شهر سبزوار استان خراسان رضوی که به شیوه‌ای نمادین نشان می‌دهد اگر عروس و داماد قرار باشد در زمان شیوع کرونا با هم از راه دور در تماس باشند، ماجرا چه شکلی خواهد بود.

Hadi Dehghanpour

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو