بیوگرافی مرتضی امینی تبار چهره جدید دنیای بازیگران ایرانی

بیوگرافی مرتضی امینی تبار چهره جدید دنیای بازیگران ایرانی


منبع: آرگا

936

1400/5/8

17:10


در این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، بیوگرافی مرتضی امینی تبار هنرپیشه جوان و تازه کار تئاتر و تلویزیون ایرانی همراه با تصاویر جدید و شیک وی را تهیه و ارائه نموده ایم که امیدواریم مورد پسندتان قرار بگیرد.

مرتضی امینی تبار بازیگر جوان و نوظهور تئاتر و تلویزیون ایرانی می باشد. این هنرمند موفق فعالیت حرفه ای خود را از سال ۱۳۹۸ با تئاتر نمایشی آغاز نمود و در سال ۱۴۰۰ با سریال ” زخم کاری” به کارگردانی محمدحسین مهدویان مقابل دوربین قرار گرفت. در ادامه این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، بیوگرافی مرتضی امینی تبار همراه با تصاویر جدید و شیک وی آشنا شوید.

بیوگرافی مرتضی امینی تبار + تصاویر جدید و جالب وی

مرتضی امینی تبار هنرپیشه با استعداد و تازه کار تلویزیون و تئاتر کشورمان متولد دهه هشتاد و اصالتا اهل افغانستان می باشد.

شرح حال کامل مرتضی امینی تبار

این هنرمند توانا ایرانی، از دوارن کودکی علاقه زیادی به بازیگری داشت. تا اینکه فعالیت حرفه ای خود را از سال ۱۳۹۸ با صحنه تئاتر آغاز نمود. او همچنان در نمایش های مختلف بازی می کند و حضورش در صحنه بسیار موفق بوده، یکی از کارهای مرتضی امینی تبار در تئاتر که بسیار مورد توجه قرار گرفته، نمایش ” چهل ام” به نویسندگی و کارگردانی سیدامیر پیشوایی است.

بیوگرافی مرتضی امینی تبار و همسرش

سریال زخم کاری

او بعد از بازی در چند تئاتر توسط یکی از دوستانش به محمدحسین مهدویان برای بازی در نقش میثم معرفی شد و بعد از گذراندن تست های سختگیرانه این کارگردان برای بازی در سریال زخم کاری انتخاب شد. سرانجام نخستین فعالیت تلویزیونی ایشان سریال ” زخم کاری” به کارگردانی و نویسندگی محمدحسین مهدویان در سال ۱۴۰۰ بود که با این سریال مورد استقبال مردم و منتقدین قرار گرفت.

در این سریال بازیگرانی از جمله جواد عزتی، رعنا آزادی‌ ور، هانیه توسلی، سعید چنگیزیان، الهه حصاری، عباس جمشیدی‌ فر، مهدی زمین‌ پرداز، امیرحسین هاشمی، سیاوش طهمورث، کاظم هژیرآزاد، منوچهر علیپور، مه‌ لقا باقری، مائده طهماسبی و سارا حاتمی حضور داشتند.

زندگینامه جامع مرتضی امینی تبار

خلاصه سریال زخم کاری

وی در سریال زخم کاری در نقش میثم پسر مالک است. میثم عاشق مائده (سارا حاتمی) دختر ناصر است و آنها روزهای عاشقانه را در حالی پشت سر می گذارند که نمی دانند پدرانشان با هم دشمن هستند و مالک عموجان پدر بزرگ مائده را به قتل رسانده است.

سیاوش طهمورث نقش عموجان پدر بزرگ مائده را در این سریال بازی می کرد که رابطه عاشقانه میثم و مائده را به رسمیت شناخت و به خاطر منافعی که در این رابطه داشت سعی کرد آنها را در این رابطه کمک کند.

میثم قرار بود به کمک عموجان همراه مائده به لندن برود و در آنجا درس بخواند و مدیریت هلدینگ بزرگی که عموجان صاحب آن است را بر عهده بگیرد.

زندگینامه مرتضی امینی تبار و همسرش

پیج اینستاگرام مرتضی امینی تبار

پیج اینستاگرام مرتضی امینی تبار به آدرس morteza_amini_tabar@ می باشد. ایشان در اینستاگرام خود تمامی تصاویر جدید و جذاب خود را به اشتراک گذاشته است. او تاکنون نزدیک به ۶ هزار نفر فالوور دارد.

زندگینامه کامل مرتضی امینی تبار

مرتضی امین تبار در اینستاگرام خود درباره جواد عزتی نوشته :

ازم پرسیدی که بهترین هدیه ای که سینما به آدم میتونه بده چیه؟
گفتم نقش خوب. گفتی باریکلا. اما نظرم عوض شد. بهترین هدیه سینما بازی کردن جلوی شماست.
تو تک تک دقایقی که کنار شما بودم ازت چیز یاد گرفتم. دونه دونه حرفات برام درس بازیگری بود. و کی از شما بازیگرتر؟
چطور میشه آدم انقدر هنرمند باشه. چطور میشه باور کرد که یه آدم هم بابا اتی قهوه تلخ بوده هم صادق ماجرای نیمروز. حجت شنای پروانه،احمد فرشته ها باهم می آیند، یاسر جان دار، مجید تنگه ابوقریب، منصور هزارپا، مرتضای آینه بغل و….
میدونی… میخوام بگم این نقش ها اعتبارشون تویی. تویی که به سینما خودت رو هدیه دادی.
و من چه خوشبختم که این هدیه به من داده شده.
یادم میمونه که شب تولدت چی کادو بهت دادم. امیدوارم خودتم یادت بمونه.
تولدت مبارک جواد آقا.
تولدت مبارک من، مبارک سینما و همه کسایی که دوست دارن.

زندگینامه جذاب مرتضی امینی تبار

بیوگرافی مرتضی امینی تبار + تصویر

امیدواریم از خواندن بیوگرافی مرتضی امینی تبار هنرپیشه جوان و موفق تئاتر و تلویزیون و همچنین از تماشای تصاویر جدید و جذاب وی لذت برده باشید و از اینکه تا این لحظه همراه ما بودید بی نهایت سپاس گذاریم. همچنین در ادامه برای آشنایی با بیوگرافی سایر بازیگرانی بر روی عکس بازیگران کلیک نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو