امبر هرد

«پیتر سفران» تهیه‌کننده «آکوامن و قلمرو گمشده» (Aquaman and the Lost Kingdom) می‌گوید واکنشی به فشار هواداران برای حذف «امبر هرد» از چندگانه دی‌سی و برادران وارنر نشان نخواهد داد. هرد در فیلم‌های «آکوامن» نقش «هرا» را بازی کرده سال گذشته با راه‌اندازی پتیشنی برای حذف او از فیلم توسط هواداران «جانی دپ» شایعه اخراج او شنیده شد.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، در آن پتیشن که تاکنون بیش از یک میلیون مرتبه امضاء شده، هواداران هالیوود را به تلاش برای لکه‌دار کردن دپ متهم کرده‌اند. هرد از مدت‌ها قبل دپ را به خشونت خانگی متهم کرده، ادعایی که دپ همواره رد کرده است. پس از شکت دپ در پرونده شکایت از نشریه بریتانیایی «سان» که او را «ضارب همسر» سابقش خوانده بود، استودیوی برادران وارنر او را با «مدس میکلسن» در فیلم «جانوران شگفت‌انگیز ۳» جایگزین کرد. قاضی بریتانیایی در پایان دادرسی اعلام کرد که اتهامات نشریه «اساساً درست» بوده‌اند.

سفران به‌تازگی در مصاحبه با پادکست «هیرو نیشن» به این پرسش پاسخ می‌دهد که آیا کمپین هواداران تأثیری بر روی تولید دنباله «آکوامن» و انتخاب بازیگران داشته است یا نه.

سفران می‌گوید: «راستش فکر نمی‌کنم هیچ‌وقت به چیزی که فقط فشار هواداران است واکنش نشان دهیم. باید کاری که به صلاح فیلم است را انجام داد. احساس کردیم که اگر «جیمز وان» [کارگردان] و «جیسون موموآ» باشند، «امبر هرد» هم بهتر است باشد. قضیه واقعاً همین است.»

او اضافه می‌کند: «از آنچه در دنیای توییتر در حال وقوع است ناآگاه نیستیم، اما این بدان معنا نیست که باید به آن واکنش نشان دهید یا آن را وحی منزل بدانید یا درخواست‌هایشان را اجابت کنید. باید کاری که به صلاح فیلم است را انجام داد، و این نگاه ما به مسئله بود.»

هرد پیش‌تر در مصاحبه با «اینترتینمنت ویکلی» کمپین‌هایی که برای حذفش از «آکوامن» به راه افتاده بودند را تعیین‌کننده ندانسته بود: «شایعات و کمپین‌هایی که در شبکه‌های اجتماعی با پول راه‌اندازی می‌شوند [انتخاب بازیگران را] تعیین نمی‌کنند زیرا اساسی در واقعیت ندارند. تنها هواداران بودند که سبب شدند «آکوامن» و «آکوامن ۲» ساخته شود. خوشحالم که سال آینده فیلمبرداری را شروع می‌کنیم.»

 

مطالب پیشنهادی:

آیا امبر هرد تبدیل به پردرآمدترین بازیگر زن هالیوود خواهد شد؟

دروغ جدید امبر هرد درباره جانی دپ افشا شد! + تصاویر