دانلود مجله Tech Advisor – سپتامبر ۲۰۲۱

دانلود مجله Tech Advisor – سپتامبر ۲۰۲۱


منبع: دانلود ها

65

1400/5/8

21:57


Tech Advisor – مجله مشاور فنی

| شماره سپتامبر ۲۰۲۱ اضافه شد |

مجله-Tech-Advisor

مجله Tech Advisor از جمله شماره‌های بسیار مهم در صنعت تکنولوژی است که از آگوست سال ۱۹۵۵ فعالیت خود را شروع کرده است و بعد از سال‌ها تجربه، هم اکنون به عنوان یکی از مهم‌ترین مجله‌های تکنولوژی محسوب می‌شود. در این مجله می‌توانید اطلاعات در مورد دنیای دیجیتال در همه زمینه‌ها کسب کرده و به اخبار و حواشی بپردازید. مقاله‌های جالبی به همراه تصاویر در اختیار شما قرار می‌گیرد و می‌توانید از تمام اتفاقات ماه گذشته آگاهی پیدا کنید. این مجله در کیفیت بالا آماده شده و می‌توانید از خواندن آن لذت ببرید. مجله به صورت ماهانه منتشر شده و توسط IDG در کشور تهیه و تولید می‌شود.

می ۲۰۲۱

در این شماره به مبحث امنیت در دنیای تکنولوژی خواهیم پرداخت و می‌توانید با راهنمای ضروری جهت محافظت از کامپیوتر خود همراه باشید. در ادامه به سراغ لپ تاپ AERO 15 خواهیم رفت که در سال ۲۰۲۱ روانه بازار شده است و می‌تواند انتخاب خوبی برای علاقه مندان باشد.

مجله-Tech-Advisor

ژوئن ۲۰۲۱

این شماره به صورت اختصاصی به سرفیس پرو ۷ پلاس پرداخته و ویژگی‌های آن را بررسی می‌کند. گویا این محصول به عنوان بهترین تبلت کنونی مایکروسافت شناخته می‌شود و با خرید آن، می‌توانید امکانات جالبی برای زمینه‌های کاری و دانشگاهی خود داشته باشید.

مجله-Tech-Advisor

جولای ۲۰۲۱

در این شماره قرار است که با سرفیس لپ تاپ ۴ آشنا شده و مشخصات فنی و ظاهری آن را به صورت کامل بررسی کنیم. در ادامه مقاله‌ای هم در مورد بهترین لپ تاپ ارزان قیمت ایسوس صحبت خواهیم کرد که دلایل زیادی برای خرید آن داریم و می‌توانید با ما همراه شوید.

مجله-Tech-Advisor

آگوست ۲۰۲۱

این شماره قرار است که به گلکسی بوک پرو ۳۶۰ پرداخته و مشخصات فنی آن را تحلیل کند. این لپ تاپ انعطاف پذیر توسط سامسونگ ساخته شده و قابلیت‌های جالبی در دنیای تکنولوژی ارائه می‌کند. می‌توانیم به فناوری آن آشنا شده و با آینده چنین محصولاتی بیشتر همراه شویم.

مجله-Tech-Advisor

سپتامبر ۲۰۲۱

شماره‌ای که برای شما آماده کرده‌ایم به معرفی ویندوز ۱۱ می‌پردازد. مایکروسافت بالاخره از جدیدترین نسخه سیستم عامل خود رونمایی کرده است و در این شماره، به صورت اختصاصی می‌توانید با آن آشنا شده و با تغییرات آن نسبت به ویندوز ۱۰ همراه شوید. در بخش اضافی هم به سراغ تجربه بازی‌ها روی کروم بوک خواهیم رفت.

مجله-Tech-Advisor

info

PC Advisor was a monthly computer magazine and website that ran from August 1995 to July 2017. It was published by IDG in the UK, which also publishes Macworld and Digital Arts.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

مجله Tech Advisor

دانلود شماره سپتامبر ۲۰۲۱ – با حجم ۱۷ مگابایت (جدید)

دانلود شماره آگوست ۲۰۲۱ – با حجم ۱۵ مگابایت

دانلود شماره جولای ۲۰۲۱ – حجم ۶۲ مگابایت

دانلود شماره ژوئن ۲۰۲۱ – حجم ۵۴ مگابایت

دانلود شماره می ۲۰۲۱ – حجم ۴۷ مگابایت

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو