دانلود مجله Better Photography – جولای ۲۰۲۱

دانلود مجله Better Photography – جولای ۲۰۲۱


منبع: دانلود ها

77

1400/5/8

21:57


Better Photography – مجله عکاسی بهتر

| شماره جولای ۲۰۲۱ اضافه شد |

مجله-Better-Photography

مجله Better Photography قرار است که شما را به صورت ماهیانه به دنیای عکاسی حرفه‌ای ببرد. این مجله در کشور هند منتشر می‌شود و در کنار داشتن کیفیت صفحات بسیار عالی، نکات جالبی را در قالب مقاله‌های خوب برای شما به همراه خواهد داشت. این مجله از سال ۱۹۹۷ فعالیت خود را شروع کرده است و بمبئی به عنوان منشا اصلی انتشار آن محسوب می‌شود. افراد صاحب سبک عکاسی در این مجله مقاله‌های جالبی برای شما خواهند داشت و می‌توانید با سبک آن‌ها آشنا شوید. با این مجله کم کم به اطلاعات حرفه‌ای عکاسی دست پیدا خواهید کرد و می‌توانید مهارت‌های خود را در سبک‌های مختلف عکاسی نشان دهید.

مارس ۲۰۲۱

در این شماره می‌توانید با نکات جالب عکاسی از صحنه‌های خاص همراه شده و زاویه مناسبی را برای کار خود انتخاب کنید. مقاله‌های اضافی هم در اختیار شما قرار گرفته و می‌توانید با نکات جالب آن همراه شوید. این شماره شما را با عکس برداری از صحنه‌های کرونا و سبک خاص آن هم آشنا خواهد کرد.

مجله-Better-Photography

آوریل ۲۰۲۱

این شماره قرار است که شما را با هنر دیوراما آشنا کرده و عکس برداری از طبیعت را با این سبک برای شما داشته باشد. این سبک حیرت انگیز بوده و برای انتشار در شبکه‌های اجتماعی عالی خواهد بود. می‌توانید با این سبک و جزئیات خاص آن همراه شده و در شهر و کاشانه خود از آن استفاده کنید.

مجله-Better-Photography

می ۲۰۲۱

در این شماره می‌توانید با آناتومی شانس آشنا شده و ببینید که با چه اقبالی می‌توانید عکس‌های خوبی از اشیا متحرک با سرعت بالا تهیه کنید. همه چیز به شما بستگی داشته و با مهارت خود، می‌توانید شانس را نیز با خود همراه کنید. این شماره به صورت اختصاصی به این موضوع می‌پردازد.

مجله-Better-Photography

ژوئن ۲۰۲۱

در این شماره به صورت اختصاصی قرار است که با بهترین عکاسان جهان همراه شده و مصاحبه‌ای را با آن‌ها داشته باشیم. هرکدام از آن‌ها می‌توانند نکات جالبی را به اشتراک گذاشته و شما را با سبک‌های خودشان آشنا کنند. این سبک‌ها ایده‌های جالبی هم برای شما خواهند داشت.

مجله-Better-Photography

جولای ۲۰۲۱

در این شماره می‌توانید با حقایق رئالیتی آشنا شده و آن را در عکس برداری خود به کار ببرید. کاربرد صحیح آن را باید به صورت حرفه ای یاد گرفته و با شناخت صحیح، عکس‌های رئالیتی جالبی را تهیه کنید. مقاله‌های جالبی هم در این زمینه برای شما آماده شده است.

مجله-Better-Photography

info

Better Photography is an Indian monthly photography magazine. It was established in Bombay in 1997. The magazine features photographers like Henri Cartier-Bresson, Kishor Parekh, Ansel Adams, Homai Vyarawalla, David Alan Harvey, S. Paul and Steve McCurry.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

مجله Better Photography

دانلود شماره جولای ۲۰۲۱ – با حجم ۶۰ مگابایت (جدید)

دانلود شماره ژوئن ۲۰۲۱ – با حجم ۶۰ مگابایت

دانلود شماره می ۲۰۲۱ – حجم ۴۱ مگابایت

دانلود شماره آوریل ۲۰۲۱ – حجم ۳۳ مگابایت

دانلود شماره مارس ۲۰۲۱ – حجم ۴۰ مگابایت

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو