دانلود مجله National Defense – آگوست ۲۰۲۱

دانلود مجله National Defense – آگوست ۲۰۲۱


منبع: دانلود ها

73

1400/5/8

21:57


National Defense – مجله دفاع ملی

| شماره آگوست ۲۰۲۱ اضافه شد |

مجله-National-Defense

مجله National Defense به صورت ماهیانه منتشر شده و صنایع دفاع ملی آمریکا، وظیفه تهیه مطلب را برای آن برعهده دارد. اخبار و اطلاعات مهم در زمینه امنیت دولت آمریکا در این مجله قرار داده شده و شامل تجزیه و تحلیل‌هایی است که از ارتش و سربازان آن‌ها می‌توانید مطالعه کنید. این مجله در کنار داشتن تصاویر با کیفیت، مقاله‌هایی هم دارد که از طرف متخصصین نوشته شده است و نکات لازم برای دفاع و لزوم حفظ امنیت در کشورها را بررسی خواهد کرد.

آوریل ۲۰۲۱

در این شماره می‌توانید با هدف گیری آشنا شده و نکات جالب و حرفه‌ای را در این زمینه آموزش ببینید. همه چیز از اطلاعت آماری و اعداد نشان داده شده روی رادار به شما آموزش داده شده و در بخش اضافه، می‌توانید با گزارش ویزه از CMMC نیز همراه شوید.

مجله-National-Defense

می ۲۰۲۱

در این شماره قرار است که با نیروهای ویژه در قطب شمال آشنا شده و از عملیات آن‌ها اطلاعاتی را کسب کنید. آن‌ها در ارتفاعات شمال به ماموریت پرداخته و قرار است که عزم‌شان را برای نبردی بزرگ جذب کنند. در این شماره به صورت اختصاصی به قطب شمال سفر خواهیم کرد.

مجله-National-Defense

ژوئن ۲۰۲۱

در این شماره قرار است که با آینده ابری F-35 آشنا شده و ببینیم که چرا با ضعف و شکست بزرگی روبرو شده است. از ماموریت‌های انجام شده توسط آن صحبت خواهیم کرد و سپس به خاورمیانه رفته و نقش کشورهای حاضر در جنگ‌ها را تحلیل خواهیم کرد.

مجله-National-Defense

جولای ۲۰۲۱

در این شماره قرار است که با نبردهای سیاسی آمریکا و چین آشنا شویم. بین این ابر قدرت، نزاع‌های بزرگی در جریان بوده است و می‌توانیم در این شماره، با جنبه‌های مختلف آن آشنا شوید. از مذاکرات بیجینگ صحبت کرده و به سراغ بهترین استراتژی‌های آمریکا در مقابله با چین خواهیم رفت.

مجله-National-Defense

آگوست ۲۰۲۱

این شماره قرار است که شما را با عصر جدیدی از سفرهای فضایی همراه کرده و به مناسب سفر بزوس و همراهانش به فضا، نکات جالبی را در این زمینه مورد بررسی قرار دهیم. از ارتفاع سفر و تجهیزات استفاده شده در آن صحبت کرده و سپس در مورد آینده چنین سفرهایی صحبت خواهیم کرد.

مجله-National-Defense

info

National Defense, published monthly by the National Defense Industrial Association, provides news and analysis on topics of relevance to national security government and industry professionals.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

مجله National Defense

دانلود شماره آگوست ۲۰۲۱ – با حجم ۵ مگابایت (جدید)

دانلود شماره جولای ۲۰۲۱ – با حجم ۶ مگابایت

دانلود شماره ژوئن ۲۰۲۱ – حجم ۷ مگابایت

دانلود شماره می ۲۰۲۱ – حجم ۸ مگابایت

دانلود شماره آوریل ۲۰۲۱ – حجم ۵ مگابایت

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو