دانلود مجله Mens Fitness UK – آگوست ۲۰۲۱

دانلود مجله Mens Fitness UK – آگوست ۲۰۲۱


منبع: دانلود ها

81

1400/5/8

21:57


Men’s Fitness UK – مجله بدنسازی مردان

| شماره آگوست ۲۰۲۱ اضافه شد |

مجله-Mens-Fitness

مجله Mens Fitness نکات لازم را برای زندگی بهتر مردان آموزش داده و می‌توانید سبک زندگی خود را با ان تغییر دهید. می‌توانید زندگی فعال‌تری داشته و با وارد کردن ورزش در زندگی خود، سلامت بیشتری را در سنین مختلف تجربه کنید. این مجله اطلاعات جالبی برای‌تان به همراه داشته و می‌توانید در کنار داشتن تناسب اندام، از نظر ذهنی و عاطفی هم در شرایط ایده آل باشید. شما می‌توانید زندگی متعادلی را برای خود ایجاد کرده و به اهداف خود در زندگی دست پیدا کنید. هدف این مجله، آماده کردن مردان برای زندگی بهتر، همراه با سرگرمی و اطلاعات بیشتر در زندگی است.

آوریل ۲۰۲۱

در این شماره می‌توانید نحوه تمرین دادن بازوها به شیوه صحیح آشنا شده و بالا تنه خود را در یک روز پرفشار، تمرین دهید. در ادامه با نحوه الهام گیری از تمرین‌های موجود همراه شده و می‌توانید در انتهای حرکات روز، با تمرینات پشت نیز همراه شوید. در مورد نحوه استفاده از وزن بدن و وزن دمبل و هالتر هم یک مقاله جالب برای شما خواهیم داشت.

مجله-Mens-Fitness

می ۲۰۲۱

این شماره قرار است که شما را با نحوه انجام تمرینات برای داشتن یک بدن فیت آشنا کند. بدن فیت علیرغم داشتن اعتماد به نفس، می‌تواند زندگی بهتری را نیز برای هر فردی ایجاد کند. در ادامه به سراغ ۱۰ روش دوچرخه سواری در فضای باز رفته و نکات لازم برای کاهش وزن را نیز بررسی خواهیم کرد.

مجله-Mens-Fitness

ژوئن ۲۰۲۱

این شماره شما را با نحوه انجام تمرینات قدرتی آشنا کرده و می‌توانید قدرتمندتر از همیشه در باشگاه حاضر شوید. با تاثیرات مخصوص آب در هنگام تمرین آشنا شده و نوشیدن آن در مواقع صحیح را یاد خواهید گرفت. می‌توانید با تمرینات فول بادی همراه شده و آن‌ها را انجام دهید.

مجله-Mens-Fitness

جولای ۲۰۲۱

در این شماره به سراغ کار با بندها و تاثیر آن روی بدن صحبت خواهیم کرد. ۱۰ مورد از بهترین کفش‌های مخصوص دویدن را معرفی کرده و می‌توانید با نکات جالبی از رقابت‌های توردوفرانس هم آشنا شوید. از نحوه کول داون کردن بعد از مسابقه هم صحبت‌های جالبی خواهیم داشت.

مجله-Mens-Fitness

آگوست ۲۰۲۱

در این شماره شما را با بهترین کفش‌های مخصوص باشگاه آشنا خواهیم کرد و می‌توانید یک بدن فیزیکی بسیار قدرتمند در طول زمان ایجاد کنید. از لیفتینگ المپیکی صحبت خواهیم کرد و می‌توانید برای شروع ورزش، نکات جالبی را در این شماره مطالعه کنید.

مجله-Mens-Fitness

info

Men’s Fitness is for men who want to get more out of their lives and celebrates an upbeat, optimistic, pro-active lifestyle. Men’s Fitness recognizes that mental and emotional fitness is vital to balanced living and aims to offer active and aspirational men – entertainment, information and inspiration.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

مجله Men’s Fitness UK

دانلود شماره آگوست ۲۰۲۱ – با حجم ۱۷ مگابایت (جدید)

دانلود شماره جولای ۲۰۲۱ – با حجم ۱۹ مگابایت

دانلود شماره ژوئن ۲۰۲۱ – حجم ۲۱ مگابایت

دانلود شماره می ۲۰۲۱ – حجم ۸۸ مگابایت

دانلود شماره آوریل ۲۰۲۱ – حجم ۸۵ مگابایت

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو