دانلود بازی Skydrift Infinity برای کامپیوتر – نسخه CODEX

دانلود بازی Skydrift Infinity برای کامپیوتر – نسخه CODEX


منبع: دانلود ها

81

1400/5/8

22:23


بازی Skydrift Infinity در سبک اکشن و آرکید ارائه شده است و روی مهارت‌های پرواز بازیکنان تمرکز خواهد داشت. شما در کنار دیگر بازیکنان می‌توانید با تمرکز روی رقابت‌های سریع پرواز کرده و به سراغ اهداف خود بروید. بازی حالت‌های مختلفی دارد و می‌توانید در رقابت‌های مرگ و زندگی حضور داشته باشید. همراه با هوایپما، سلاحی هم به شما داده خواهد شد که رقبای خود را با آن از میدان خارج کرده و بتوانید حداکثر تلاش خود را برای پیروزی انجام دهید. هدف شما بسیار ساده است و تنها باید به دندان مسلح شده و بتوانید همه را نابود کنید. می‌توانید از رقبای خود سبقت گرفته و از هوش خود برای حفظ این برتری استفاده کنید.

Skydrift Infinity PC-CODEX

دانلود-بازی-Skydrift-Infinity

می‌توانید بازی را به صورت تنهایی یا با دوستان خود تجربه کرده و به محل برگزاری مسابقات بروید. حالت‌های بازی چالشی بوده و می‌توانید بازی را به صورت دو بعدی تجربه کنید. مسابقات دیگر بیشتر در حال و هوای تخیلی بوده و بیشتر جنبه سرگرم کنندگی خواهد داشت. بازی مکانیسم گیم پلی خاصی را اتخاذ کرده است و می‌توانید از نیروهای پر قدرت خود در بازی استفاده کنید. این بازی سیستم رنگی متنوعی را به شما داده و می‌تواند با استراتژی هم سنخین کاملی داشته باشد. باید قدرت‌های خود را رفته رفته ارتقا داده و استراتژی مسابقات را برعهده بگیرید. انرژی در بازی مدام بالا و پایین شده و شما را به دردسر خواهد انداخت.

پنج حالت کلی در گیم‌پلی می‌بینیم که هرکدام مبتنی بر سرعت یا قدرت خواهد بود. مسابقات Deathmatch و Team Deathmatch بسیار حساس و هیجان انگیز هستند و گاهی اوقات هم باید با تایمر معکوس، باید به فکر بقا در محیط بازی باشید. حالت‌های سرعتی هم وجود دارد که هواپیمای سریع‌تر، بهترین نتیجه را در آن کسب خواهد کرد.

info

In various game modes, you can partake in deathmatches and armed races as well as other competitions, using modern airplanes, tuned to the max, and armed to the teeth with extreme weaponry. Your goal is simple: if you can’t overtake them, shoot them down!

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7, 8, Windows 10 (32 or 64 bit)

Processor: AMD/Intel dual-core processor running at 2.4 GHz

Memory: 2 GB RAM

Graphics: DirectX 11 compatible NVIDIA, AMD or Intel graphic hardware

DirectX: Version 11

Storage: 2 GB available space

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7, 8, Windows 10 (32 or 64 bit)

Processor: AMD/Intel dual-core processor running at 2.4 GHz

Memory: 2 GB RAM

Graphics: DirectX 11 compatible NVIDIA, AMD or Intel graphic hardware

DirectX: Version 11

Storage: 2 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Skydrift Infinity-CODEX با لینک مستقیم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو