دانلود بازی Reptiles In Hunt برای کامپیوتر – نسخه CODEX

دانلود بازی Reptiles In Hunt برای کامپیوتر – نسخه CODEX


منبع: دانلود ها

89

1400/5/8

22:23


بازی Reptiles In Hunt شما را به دنیایی پر از دایناسورهای شکارچی خواهد برد؛ جایی که حدود ۲۰۰ سال از سقوط جهان می‌گذرد و موجوداتی بسیار خطرناک‌تر از خزندگان غول پیکر زمین، شما را تهدید می‌کنند. این خزندگان بزرگ به زمین حمله کرده‌اند و با سوزاندن روستاها، کودکان را می‌ربایند. شما در این راستا، پسرتان را هم از دست می‌دهید و باید به سراغ نجات وی از دست این خزندگان بروید. برای انجام این کار، شما باید دایناسورها را شکار کرده و بتوانید ویرانه‌های تمدن بشری را کشف کنید. ساخت سلاح‌های جدید و قوی‌تر هم کارساز است و می‌توانید با این کار امیدتان را زنده نگه دارید.

Reptiles: In Hunt PC-CODEX

دانلود-بازی-Reptiles-In-Hunt

بازی Reptiles In Hunt بهترین ویژگی‌ها را از بازی‌های بزرگ کسب کرده است و شما را وارد یک نبرد اکشن و بقا خواهد کرد. شما می‌توانید آیتم‌های بی نظیری از منابع را از محیط دریافت کرده و با کشتن دایناسورها، شرایط را برای خود بهیود دهید. موقعیت‌های عجیب و غریبی را تجربه خواهید کرد و باید بتوانید از پهپاد برای اهداف خود استفاده کنید. تونل‌های خطرناکی در بازی وجود دارد و می‌توانید در تاریکی متروها هم حرکت کرده و غنیمت‌های بیشتری را کسب کنید. همه این تجربه‌ها را می‌توانید با گیم پلی سوم شخص تجربه کرده و به سراغ چالش‌های پیش روی خود بروید.

از امکانات بازی می‌توانیم به تنوع بالای دایناسورها و همچنین امکان ساخت و جمع آوری سلاح‌های بیشتر اشاره کنیم. شکار در بازی باید به صورت مخفیانه انجام شود تا شکارچیان دیگر نتوانند شما را گیر بیندازند. شنا و حرکت از طریق تونل‌ها هم جان شما را نجات خواهد داد. دایناسورها فعل و انفعالات زیادی دارند و باید با حمله به آن‌ها کار خود را پیش ببرید.

info

Over 200 years have passed since the world fell. You are a hunter in a world full of dinosaurs. However, there are creatures much more dangerous than the gigantic reptiles. These are Reptilians invading these lands, burning villages and kidnapping children. Save your son from the hands of the Reptilians. To do this, you will have to hunt dinosaurs, discover the ruins of a ruined human civilization and build new, stronger weapons.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: 64-bit Windows 7, 64-bit Windows 8 (8.1) or 64-bit Windows 10

Processor: Intel CPU Core i5-2500K 3.3GHz / AMD CPU Phenom II X4 940

Memory: 8 GB RAM

Graphics: Nvidia GPU GeForce GTX 660 / AMD GPU Radeon HD 7870

سیستم پیشنهادی:

OS: 64-bit Windows 7, 64-bit Windows 8 (8.1) or 64-bit Windows 10

Processor: Intel CPU Core i7 3770 3.4 GHz / AMD CPU AMD FX-8350 4 GHz

Memory: 16 GB RAM

Graphics: Nvidia GPU GeForce GTX 770 / AMD GPU Radeon R9 290

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Reptiles: In Hunt-CODEX:

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

دانلود پارت 3 با لینک مستقیم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو