دانلود بازی The Cyclist Tactics برای کامپیوتر – نسخه TiNYiSO

دانلود بازی The Cyclist Tactics برای کامپیوتر – نسخه TiNYiSO


منبع: دانلود ها

67

1400/5/8

22:23


بازی The Cyclist Tactics یک تجربه تاکتیکی خواهد بود که علاقه مندان به دوچرخه سواری می‌توانند به سراغش بروند. بازی مبتنی بر نویت بوده و می‌توانید با تیمی کوچک از دوچرخه سواران به بالای سکو بروید. بازی مدیریتی بوده و باید سعی کنید که کاملا این ورزش را بشناسید تا بتوانید بهترین نتیجه را از خود بر جای گذارید. در بخش داستانی بازی می‌توانید طیف وسیعی از تورهای کلاسیک و دمدرن را تجربه کرده و به حالت‌های مختلف بپردازید. مهارت‌های بصری و صوتی شما در بازی کارساز بوده و می‌توانید از تاکتیک خود برای پیروزی در رقابت‌ها استفاده کنید.

The Cyclist: Tactics PC-TiNYiSO

دانلود-بازی-The-Cyclist-Tactics

پیروزی در مسابقات بازی The Cyclist Tactics متناسب با شرایط فعلی شما بوده و زیبایی ظاهری را هم به همراه خواهد داشت. می‌توانید موسیقی متن بازی جذابی را از به صورت هماهنگ با شرایط فعلی رقابت‌ها شنیده و از آن‌ها لذت ببرید. بازی سبک منحصربه‌فردی از رقابت را برای شما خواهد داشت و با مدیریت منابع، می‌توانید به پیاده سازی تاکتیک‌ها بپردازید. در بخش کلاسیک، ممکن است که رقابت‌ها کمی طاقت فرسا باشد، اما همه چیز شبیه سازی از واقعیت است و برای موفقیت، باید همه این مراحل را انجام دهید. استراتژی تیمی در بازی اهمیت داشته و می‌تواند نقاط ضعف شما را در رقابت‌ها پوشش دهد. تیمی متشکل از چهار دوچرخه سوار را می‌توانید راهنمایی کرده و استراتژی تیمی را پیاده سازی کنید.

در بازی می‌توانید موقعیت‌یابی جالبی داشته و به اهمیت آن‌ها پی ببرید. تنوع بالایی از بخش‌های فنی دوچرخه در اختیار شما قرار گرفته و باید به یپیچیدگی آن‌ها آشنا شده باشید. وجود سنگریزه در مسیر شما باعث تاثیرگذاری روی عملکرد خواهد شد و باید دقت بالایی در مسیر حرکتی خود داشته باشید.

info

Race in a fictional world through a range of procedurally generated tours and classics, each individually themed to ensure that every session is unique and different. Featuring changeable weather, an original, multi-layered soundtrack that adjusts to the current race situation, and a board-game-like aesthetic, The Cyclist: Tactics provides an engaging visual and audio experience as you put your tactical skills to the test.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7, 8, 10

Processor: Intel Core i5 or equivalent

Memory: 2 GB RAM

Graphics: Intel HD 4000

DirectX: Version 11

Storage: 2 GB available space

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 10

Processor: Intel Core i7 or equivalent

Memory: 4 GB RAM

Graphics: GeForce 1050

DirectX: Version 12

Storage: 2 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه TiNYiSO را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی The Cyclist: Tactics-TiNYiSO با لینک مستقیم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو