نحوه فرم دادن سبیل برای ۱۲ مدل سبیل پر طرفدار

نحوه فرم دادن سبیل برای ۱۲ مدل سبیل پر طرفدار


منبع: آرگا

242

1400/5/8

23:12


در این مطلب آموزش نحوه فرم دادن سبیل را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد که امیدواریم با توجه به مطالب ذکر شده بتوانید به سبیل هایتان حالت بی نظیری را ببخشید و جذاب تر از همیشه به نظر برسید.

سبیل از زمان های گذشته تاکنون مورد استفاده آقایان قرار می گیرد و اگر شما تمایل دارید ابهت مردانه ای داشته باشید بهتر است مدل ریش و سبیلی زیبا و خاص داشته باشید. توجه داشته باشید که نحوه فرم دادن سبیل نیز از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و شما می توانید با توجه به فرم چهره خود مدل سبیل شیک و بی نظیری را انتخاب کنید.

نحوه فرم دادن سبیل با روش های جالب

با گذشت زمان مدل سبیل های متنوعی خلق شده اند که هر یک از آن ها می توانند ظاهر شما را به صورت کلی تغییر بدهند. در مطالب قبلی مدل ریش برای صورت لاغر و مدل ریش عربی را مشاهده کردید در ادامه با نحوه فرم دادن به سبیل آشنا خواهید شد که امیدواریم از مطالعه این مطلب نهایت بهره را ببرید.

مدل سبیل مردانه

آموزش حالت دادن به سبیل با روش های متنوع

همانطور که ذکر شد روش های زیادی برای فرم دادن به سبیل وجود دارد که این روش های جدید عبارتند از  :

فرم دادن سبیل

۱. سبیل دسته دار

سبیل دسته دار از انواع مدل هایی است که با دسته های باشکوهش ، جذابیت خاصی را به ظاهر شما می بخشد و این مدل سبیل برای آقایانی که دارای چهره کابویی مربعی هستند انتخابی مناسب می باشد. برای اینکه سبیل شما دسته دار شود ابتدا باید اجازه دهید تا سبیل تان به اندازه کافی رشد کند و به انتهای لب ها برسد سپس موهای کنار لب خود را مقداری کوتاه نمایید و در نهایت برای اینکه موهای کناره لب به صورت حلقه ای حالت بگیرند باید آن ها را دور یک مداد یا قلم بچرخانید.

مدل سبیل دسته دار

۲. سبیل شورون

این مدل سبیل در بین هنرمندان آمریکایی محبوبیت زیادی داشت و سبیل شورون نسبتا مرتب و منظم می باشد و از پریشانی به دور است. این نوع سبیل باعث می شود تا چهره شما آرام و مردانه به نظر برسد همچنین باید توجه داشته باشید که این فرم سبیل با مدل موی شما مطابقت داشته باشد و افرادی که جنس موی سبیل آن ها صاف و زخمت می باشد بهتر است سبیل های خود را به صورت مدل شورون حالت بدهند.

برای اینکه بتوانید سبیل های خود را به کمک مدل شورون حالت بدهید باید از رشد موهای سبیل روی لب جلوگیری نمایید و سبیل هایتان را به صورت مرتب کوتاه نمایید.

نحوه فرم دادن به سبیل

۳. سبیل کابوی

این مدل سبیل نسبت به سبیل شورون شلوغ تر و مقداری نامرتب تر و پرتر می باشد و بهتر است شما برای اصلاح این مدل سبیل از قیچی استفاده کنید و آن را به مقدار زیادی کوتاه نکنید.

 

مئل سبیل کابوی

۴. سبیل شیرماهی

سبیل شیر ماهی ترکیبی از مدل کابوی و دسته دار می باشد برای اینکه شما بتوانید مدل سبیل شیرماهی داشته باشید باید اجازه دهید تا مو سبیل در قسمت دور و روی لب شما رشد کند. همچنین برای داشتن سبیل شیرماهی شیک و زیبا باید به مدت سه ماه صبر نمایید.

سبیل شیر ماهی

۵. سبیل هرمی

این مدل سبیل پیچیده و دارای پایه گسترده می باشد که با رسیدن به بینی مقداری باریک می شود و اگر این مدل سبیل بدرستی اصلاح شود جزء زیباترین سبیل های مردانه می باشد. دم هرم نیز تقریبا در هر فرم صورتی خوب به نظر می رسد و مرزهای آن نیز به راحتی با یک صاف کننده دقیق حفظ می گردد. سبیل هرمی همچنین برای افراد با فرم صورت مختلف مناسب می باشد.

سبیل هرمی

۶. سبیل مدادی

این مدل سبیل برگرفته از سبک مدادهای باریک می باشد و برای صورت ها با فرم مختلف مناسب است و اگر موهای سبیل شما نازک می باشد بهتر است از این مدل ایده بگیرید.

سبیل مدادی

۷. سبیل نعل اسبی

این مدل سبیل جزء یکی از استایل های مطرح می باشد که به شدت مورد توجه آقایان جوان قرار می گیرد. سبیل نعل اسبی برای افرادی که دارای چهره گرد و مربع هستند انتخابی مناسب به شمار می رود و علاوه بر این باعث می شود تا فرم صورت کشیده تر به نظر برسد.

نحوه فرم دادن سبیل با نعل اسبی

۸. سبیل فومانچویی

این مدل سبیل نسبت به سبیل دسته دار نازک و باریک ار می باشد و برای افرادی که دارای شخصیتی سلطه جو هستند انتخابی مناسب به شمار می رود.

 

فرم دادن به سبیل با مدل فومانچوی

۹. سبیل دالی

یکی از خیره ترین انواع مدل سبیل های مردانه سبیل دالی می باشد که شباهت زیادی به سبیل دسته دار و برای افراد با فرم صورت مستطیلی و بیضی انتخابی مناسب می باشد.

مدل سبیل دالی

۱۰. مدل سبیل دو شاخه به علاوه ریش

این مدل یکی از انواع مدل های جذاب می باشد که ترکیبی از ریش و سبیل است و برای فرم دادن به سبیل ها به کمک این مدل باید سبیل های خود را بلند کنید و آن ها را هیچوقت کوتاه نکنید.

نحوه فرم دادن به سبیل مردانه

۱۱. سبیل آبشاری

سبیل هایتان را بلند کنید سپس همه تارموهای سبیل را به جزء سبیل های ضخیم به اندازه ۳ میلی متر به سمت پایین هدایت کنید.

سبیل آبشاری

۱۲. سبیل استاندارد

این مدل سبیل معمولی می باشد و برای آقایانی که تمایل دارند سبیل با فرم استانداردی داشته باشند انتخابی مناسب به شمار می رود.

فرم دادن سبیل با مدل استاندارد

نکاتی برای مراقبت از سبیل

۱.حداقل دو بار در هفته سبیل های خود را به کمک شامپویی با کیفیت بشویید و در زمان شستشو نیز از مالیدن سبیل ها بیش از اندازه خودداری کنید زیرا ممکن است سبیل ها حالت اولیه خود را به صورت کلی از دست بدهند یا برخی از فولیکول های مو از بین بروند.

۲. بهترین زمان برای فرم دادن سبیل بعد از شستشو می باشد زیرا موها پاک و تمیز می شوند و شما می توانید به راحتی آن ها را حالت بدهید همچنین قبل از حالت دادن تارهای سبیل باید آن ها را به خوبی خشک نمایید.

 

فرم دادن به سبیل مردانه

۳. در طول هفته حداقل دو بار مرطوب کننده به صورت و اطراف سبیل و دور لب خود بمالید و بعد از گذشت چند ساعت صورت خود را با آب بشویید و خشک کنید.

۴. سعی کنید روزانه روغن مو را روی سبیل های خود بمالید تا بتوانید به آن ها به راحتی فرم بدهید.

مدل سبیل مردانه

۵. سبیل هایتان را به کمک شانه مخصوص شانه بزنید همچنین شانه باید دارای دندانه های ریز باشد و علاوه بر این به کمک شانه می توانید حالتی بی نظیر و مرتب را به سبیل های خود بدهید.

۶. اگر شما مهارت کافی در زمینه حالت دادن به سبیل هایتان را ندارید بهتر است از آرایشگری با تجربه و مهارت کافی برای این کار استفاده کنید.

سبیل مردانه زیبا و شیک

مدل های سبیل مردانه و پسرانه

با داشتن سبیلی شیک و زیبا می توانید همه نظرها را به سمت خود جلب نمایید. اگر دفعه اول است که سبیل می گذارید بهتر است در کنار سبیل ، ته ریش نیز داشته باشید تا ناگهان تغییرات زیادی در ظاهر شما ایجاد نشود و این پیشنهاد برای افرادی مناسب می باشد که موی صورت آن ها پرپشت و کامل می باشد.

مدل سبیل دسته دار

مدل سبیل شیک و دسته دار

مدل سبیل مردانه

آموزش حالت دادن سبیل

سبیل مردانه

آموزش فرم دادن سبیل

در این مطلب توجه شما عزیزان را به انواع مدل ها برای فرم دادن سبیل جلب کردیم که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید به سبیل هایتان حالت بی نظیری را ببخشید و تغییرات مثبتی را در ظاهر خود ایجاد نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو