دانلود بازی ۹۹Vidas Definitive Edition برای کامپیوتر – نسخه PLAZA

دانلود بازی ۹۹Vidas Definitive Edition برای کامپیوتر – نسخه PLAZA


منبع: دانلود ها

40

1400/5/8

23:29


بازی ۹۹Vidas شما را به صنعت گیمینگ دهه ۸۰ و ۹۰ میلادی خواهد برد. توسعه دهنده این اثر، همه یادداشت‌های فراموش نشدنی بازی‌های قدیمی را یجا جمع کرده و سبک جالبی را به شما معرفی می‌کند. در این بازی قرار است که نزاع و نبرد عجیبی در دنیای معاصر شکل گرفته و ادای احترامی به آثار کلاسیک و جدید صنعت بازی داشته باشیم. گرافیک بازی ۱۶ پیکسلی بوده و نه تنها اشاره کاملی به فرهنگ پاپ دهه ۸۰ و ۹۰ میلادی خواهیم داشت، بلکه با گیم پلی بازی‌های مدرن امروزی، می‌توانید ارتباط بیشتری با آن برقرار کنید. بازی به بهترین شکل ممکن، هر دو سبک بازی‌های قدیمی و جدید را با هم تلفیق کرده است و تجربه جالبی برای شما خواهد بود.

۹۹Vidas Definitive Edition PC-PLAZA

دانلود-بازی-99Vidas

بازی ۹۹Vidas دارای ۶ مرحله بوده و در کنار آن، مراحل جانبی هم شکوه جالبی خواهند داشت. می‌توانید سفری به نقاط مختلف جهان داشته و با انبوهی از دشمنان سرسخت روبرو شوید. باس فایت‌ها بهترین بخش بازی هستند، اما چالش چندان زیادی برای شما ایجاد نمی‌کنند. تنها کافی است که حداقل ۳ مرحله از بازی را انجام دهید تا به انتها برسید. بنابراین، نیازی به تجربه خطی تمام این مراحل نخواهد بود. چالش‌های بازی را می‌توانید با دوستان خود هم تجربه کرده و به صورت چندنفره به سراغ آن‌ها بروید.

بازی با موسیقی خاطره انگیز آثار قدیمی توسعه داده شده است و گیم پلی بازی هم روی آن تاثیر می‌گذارد. با اثری روبرو هستید که هر لحظه می‌توانید به سراغ آن رفته و تجربه‌ای مانند دوران کودکی خود داشته باشید. تنوع شخصیت خوبی هم در بازی وجود دارد و یادآور خاطرات نوستالژیکی خواهد بود.

info

“99Vidas” is a “beat ’em up” set in a contemporary world that pays tribute to both the new and the classic in gaming industry. Brought to you in all pixelated, 16 bit-esque glory, chockfull of references to not only gaming, but all 80’s and 90’s pop culture.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Microsoft Windows 7 SP1

Processor: Intel Core 2 Duo @ 2.0GHz or AMD equivalent

Memory: 2 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce 8800 (512MB) / ATI Radeon HD 2900 (512MB)

DirectX: Version 9.0c

Storage: 2 GB available space

Additional Notes: Supports Microsoft Xbox 360/One controller or Direct Input compatible controller; Sony DualShock4 controller support for 64bits version only

سیستم پیشنهادی:

OS: Microsoft Windows 7 SP2 / Windows 8.1 / Windows 10

Processor: Intel Core i5 @ 2.66GHz / AMD Phenom

Memory: 4 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce GTX 460 (1GB) / ATI Radeon HD 5850 (1GB)

DirectX: Version 11

Network: Broadband Internet connection

Storage: 2 GB available space

Additional Notes: Supports Microsoft Xbox 360/One controller or Direct Input compatible controller; Sony DualShock4 controller support for 64bits version only

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه PLAZA را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی 99Vidas Definitive Edition-PLAZA با لینک مستقیم

نظرات


تصویری


ویدئو