اختصاصی/ قرنطینه کردن کشور به بهانه کرونا سیاست غلطی است

63

1400/5/9

08:26


ستاد کرونا پیش از آنکه مردم را به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی سرزنش کند باید خودش را به دلیل اتخاذ تصمیمات نادرست و عدم نگاه 360 درجه‌ای به  امور سرزنش کند.

اختصاصی/ قرنطینه کردن کشور به بهانه کرونا سیاست غلطی است

حجت‌الاسلام حسین میرزایی نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار بهداشت نیوز،  با اشاره به بی‌فایده بودن 6 روز تعطیلی در کشور به بهانه کرونا اظهار داشت: برخی مردم معتقدند که گویا با اهل بیت و مراسم‌های مذهبی دشمن است و با چیز دیگری دشمنی ندارد. چرا که هر وقت به ایام مذهبی می‌رسیم ستاد ملی مقابله با کرونا تصمیم به قرنطینه کشور می‌گیرد و در شرایط مشابه شاهد تجمعات مردم در تفرجگاه‌ها هستیم که باید ستاد کرونا و دولت حسن روحانی در این باره پاسخ بدهند.

وی افزود: سیاست قرنطینه کردن کشور از روز اول شیوع کرونا اشتباه بوده است زیرا نان شب عده زیادی از مردم ایران به کار روزشان وابسته است و اگر امروز کار نکنند شب چیزی برای خوردن ندارند. لذا باید سیاست‌گذار و اداره کننده کشور ملاحظه بهداشت را کرده و از جهات و ابعاد مختلف زندگی مردم را در نظر بگیرد و وقتی این کار را انجام نمی‌دهد مردم به صورت طبیعی از تصمیمَ‌گیری‌های ستاد کرونا تعبیت نمی‌کنند.

نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: ستاد کرونا تصور کرده همه کشور کارمندان دولت هستند که اگر روزی به آنها گفتند به خاطر کرونا تعطیل هستید در منزل نشسته و حقوق ماهیانه خود را بگیرند.

میرزایی عنوان کرد: ستاد کرونا پیش از آنکه مردم را به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی سرزنش کند باید خودش را به دلیل اتخاذ تصمیمات نادرست و عدم نگاه 360 درجه‌ای به  امور سرزنش کند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو