بیوگرافی اشکان دژاگه و عکس های خانوادگی وی در کنار همسر و فرزندش

بیوگرافی اشکان دژاگه و عکس های خانوادگی وی در کنار همسر و فرزندش


منبع: آرگا

270

1400/5/9

12:05


این نوشتار از آرگا را برای علاقمندان فوتبال به بیوگرافی اشکان دژاگه و عکس های خانوادگی وی در کنار همسر و فرزنداش اختصاص داده ایم، امیدواریم تا پایان با این مطلب همراه باشید.

اشکان دژاگه بازیکن دورگه ایران آلمانی تیم ملی فوتبال ایران است که در بوندس لیگا، بازیکن تیم های همچون ولسفبورگ و هرتابرلین بوده و برای تیم های پایه کشور آلمان نیز بازی کرده است. با این که او شانس حضور در تیم ملی بزرگسالان این کشور را داشت، اما با توجه به علاقه خود، تیم ملی ایران را انتخاب کرد. وی به تازگی به باشگاه تراکتورسازی پیوسته است. در ادامه بیشتر با بیوگرافی اشکان دژاگه آشنا خواهید شد.

بیوگرافی جدید اشکان دژاگه

بیوگرافی اشکان دژاگه فوتبالیست دورگه ایرانی

سید اشکان دژاگه متولد ۱۴ تیر ۱۳۶۵ در تهران است. وی ساکن برلین می باشد. شقایق همسر او نیز دورگه آلمانی ایرانی است و دژاگه سه دختر به نام های آمایا، آلیشا و آلیا دارد. همچنین اشکان دژاگه در امور خیریه و مراسم های از این دست نیز فعالیت دارد.

شروع ورزش

اشکان از دوران کودکی و زمانی که کمتر از ۱۰ سال سن داشت با حمایت پدرش فوتبال را با ثبت نام در باشگاه فوتبال راینی ایندورف فوکسه شروع کرد و بعد از یکسال موفق به حضور در آکادمی هرتابرلین شد.

بنابراین شروع فوتبال دژاگه با تیم هرتابرلین می باشد و ۳ فصل متوالی برای این تیم بازی کرد. بعد به تیم ولفسبورک پیوست، به مدت ۶ فصل در این تیم ماندگار شد. ۱۳۲ بار برای ولسفورک به میدان رفت و ۱۸ گل به ثمر رساند. او با این تیم قهرمان بوندس لیگا شد.

انتقال دژاگه به فولام (باشگاه انگلیسی) زیر نظر مارتین یول در تابستان سال ۲۰۱۲ میلادی انجام گرفت، او ۴۹ بار برای فولام بازی کرد، که بازهای درخشان و قابل قبولی داشت و موفق به زدن ۶ گل برای این تیم شد.

اشکان دژاکه در تاریخ ۲۹ ژوئیه ۲۰۱۴ میلادی با قراردادی به مبلغ ۶،۳ میلیون پوند به لیگ ستارگان قطر پیوست و به مدت ۲ فصل برای تیم العربی قطر به میدان رفت و در فصل نقل و انتقالات زمستانی سال ۲۰۱۷ دوباره به تیم ولسفبورگ پیوست.

بیوگرافی و عکس کودکی اشکان دژاگه

عکس کودکی اشکان دژاگه

بیوگرافی و عکس های خانوادگی اشکان دژاگه

عکس اشکان دژاگه

بیوگرافی اشکان دژاگه

اشکان ذژاگه علاوه بر حضور در تیم های مختلف باشگاهی، برای رده های پایه (زیر ۱۷ سال، زیر ۱۹ سال، زیر ۲۱ سال) تیم ملی آلمان نیز بازی کرده است. که در بازی های زیر ۲۱ سال اروپا در سال ۲۰۰۹ حضور داشت و یک گل را نیز به ثمر رساند، در آن دوره از بازی ها در کنار بازیکنانی همچون مسعود اوزیل، مانوئل نویر و سامی خدیرا با این تیم موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.

پیوستن به تراکتورسازی

دژاگه به تازگی یعنی در اواخر مردادماه ۹۷ به همراه مسعود شجاعی با قراردادی ۳ ساله به تیم تراکتور سازی تبریز ملعق شدند. در حال حاضر سرمربی این تیم سرخپوش تبریزی «جان توشاک» می باشد.

زندگی نوشته کامل اشکان دژاگه

امتناع از بازی مقابل اسرائیل

در ادامه بیوگرافی اشکان دژاگه باید خاطر نشان کرد که، وی زمانی که عضو تیم زیر ۲۱ سال بود، در تاریخ ۱۲اکتبر ۲۰۰۷ میلادی از بازی در مقابل تیم ملی جوانان اسرائیل امتناع کرد. که بازخوردهای زیادی در بر داشت. روزنامه بیلد و دیتر گرومن (معاون دبیرکل سازمان ارشد یودیان کشور آلمان)، همچنین وزیر کشور (ولفگانگ شوبیله) به شدت دژاگه را مورد نقد قرار دادند و خواستار برخورد و حتی اخراج وی شدند.
در مقابل، این حرکت دژاگه در ایران با بازخوردهای بسیار خوبی همراه بود، سازمان تربیت بدنی این عمل را مورد تمجید قرار داد و همچنین در تلویزیون ایران مورد تشویق قرار گرفت. اما با مصاحبه دژاگه با این عنوان که «دلیل من برای بازی کردن با اسرائیل و علت نرفتن به این کشور سیاسی نبوده است و تنها به این دلیل که خانواده ام در ایران دچار مشکل و دردسر نگردند از انجام این بازی امتناع کردم» موج تمجید حامیان وی فروکش کرد.
البته او در آخرین روزهای جام جهانی و با بمباران نواره غزه در فلسطین در صفحه شخصی اش از مردم نوار غزه حمایت کرد.

زندگینامه اشکان دژاگه بازیکن سابق تیم فولام

اشکان دژاگه بازیکن سابق تیم ولسفبورگ آلمان

جدیدترین بیوگرافی و عکس های اشکان دژاگه

عکس متفاوت اشکان دژاگه

عکس های اشکان دژاگه

عکس و بیوگرافی اشکان دژاگه

عکس اشکان دژاگه در کنار بازیکن تیم ملی

رضا قوچان نژاد و اشکان دژاگه

عکس های خانوادگی اشکان دژاگه در کنار همسر و فرزندانش

در این بخش از بیوگرافی اشکان دژاگه می توانید علاوه بر مشاهده عکس های خانوادگی وی، از نحوه ورود او به تیم ملی فوتبال ایران نیز مطلع شوید.

سلفی همسر اشکان دژاگه

اشکان دژاگه و همسرش(شقایق)

بیوگرافی خاص اشکان دژاگه

سلفی خانوادگی اشکان دژاگه

سری جدید عکس های اشکان دژاگه

عکس پیاده روی اشکان دژاگه با دخترانش

زندگینامه اشکان دژاگه

عکس همسر اشکان دژاگه

بیوگرافی اشکان دژاگه

اشکان دژاگه بازیکن دو رگه ایرانی آلمانی

عکس های اشکان دژاگه به همراه همسرش

سلفی اشکان دژاگه با همسرش

بیوگرافی کامل اشکان دژاگه

عکس زیبای اشکان دژاگه به همراه دو فرزندش

عکس های دو نفره اشکان دژاگه با همسرش

عکس قدیمی اشکان دژاگه و همسرش

عکس های اشکان دژاگه به همراه دخترانش

تابعیت ایران و حضور در تیم ملی

وی با توجه به قوانین جدید فیفا در سال ۲۰۰۹ توانست ملیت خود را تغییر دهد، تا بلکه بتواند در تیم ملی ایران حضور داشته باشد.

در سال ۲۰۱۱ برای بازهای جام ملت های آسیا توسط مربی وقت تیم ملی (افشین قطبی) در فهرست تیم ملی قرار گرفت، اما دژاگه به دلیل این که جایگاهش را در ترکیب اصلی تیم ولسفبورگ از دست ندهد، نتوانست تیم ملی را همراهی کند. پس از گذشت ۹ ماه و با آمدن کاروس کی روش او بار دیگر به تیم ملی ایران دعوت شد.

اولین بازی او برای تیم ملی ایران در تاریخ ۹۰/۱۲/۱۸ و در برابر تیم ملی قطر بود. که این بازی در ورزشگاه آزادی انجام شد و او با قرار گرفتن در ترکیب ثابت موفق به زدن ۲ گل شد.

حضور او در بازی ایران در برابر لبنان در جام ملت های آسیا بسیار تاثیر گذار بود، چرا که حاصل کار او یک پاس گل و دو پنالتی بود.

بیوگرافی و عکس های متفاوت اشکان دژاگه

اشکان دژاگه بازیکن تیم ملی فوتبال ایران

عکس های اشکان دژاگه در تیم ملی ایران

عکس اشکان دژاگه در تمرین تیم ملی

عکس های شخصی اشکان دژاگه

عکس شادی اشکان دژاگه در کنار بازیکنان تیم ملی

بیوگرافی متفاوت از اشکان دژاگه

نکاتی درباره زندگی شخصی دژاگه

جالب است بدانید که برخلاف ظاهر و بازی خشن دژاگه، وی بسیار خونگرم و احساساتی می باشد و حتی در برخی مواقع بعد از گل زدن اشک شوق می ریزد.

وی همچنین به خالکوبی علاقه زیادی دارد که در بین بازیکنان انگلیس و آلمان نیز رواج زیادی دارد، اما به دلیل قوانین موجود در ایران وی در ابتدا مجبور بود برای پوشاندن خالکوبی ها از لباس آستین بلند استفاده کند.

زندگی نوشته دباره اشکان دژاگه

اشکان نیز همچون بسیاری از ایرانی ها به خوردن غذا های ایرانی علاقه زیادی دارد و  آنها را به غذا های آلمانی ترجیح می دهد. وی عاشق قورمه سبزی و چلوکباب می باشد و از این رو هر زمان که فرصت کند به رستوران های ایرانی می رود. البته از بین غذا های آلمانی نیز به کتلت و گوشت گوساله که به گفته خودش غذایی اتریشی است، علاقمند است.

از نکات دیگر در مورد خصوصیات رفتاری اشکان دژاگه، اینکه وی ماشین باز درجه یک نیز می باشد.

جدیدترین عکس های اشکان دژآگه

در ادامه بیوگرافی خواندنی اشکان دژاگه، تصاویر متنوع و جدیدتری از این بازیکن دو رگه ایرانی و آلمانی به اشتراک گذاشته ایم که امیدواریم مورد توجه علاقمندان و طرفداران وی قرار گیرد.

تصاویر جدید اشکان دژاگه

شرح حال زندگی اشکان دژاگه

سرگذشت خواندنی اشکان دژاگه

گالری عکسهای اشکان دژاگه

سرگذشت اشکان دژاگه

زندگی نوشته در مورد اشکان دژاگه

بیوگرافی اشکان دژاگه فوتبالیست

بیوگرافی اشکان دژاگه و تصاویر خانوادگی

زندگی نوشته متفاوت اشکان دژاگه

زندگی نوشته جذاب اشکان دژاگه

زندگی نوشته خواندنی اشکان دژاگه

زندگی نوشته جدید اشکان دژاگه

امیدواریم از مطالعه بیوگرافی اشکان دژاکه راضی بوده باشید، برای اشکان عزیز که تا کنون باعث ایجاد لحظات شاد بسیاری از ایرانیان شده است همواره آرزوی موفقیت و شادکامی داریم. در صورت تمایل با کلیک بر روی عکس بازیگران ضمن آشنایی با زندگینامه افراد صاحب نام و مشهور می توانید از جدیدترین مطالب منتشر شده در این زمینه دیدن کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو