خرید مکمل های زمان بارداری از داروخانه اینترنتی

خرید مکمل های زمان بارداری از داروخانه اینترنتی


منبع: فرزند

279

1400/5/9

14:25


خرید مکمل های زمان بارداری از داروخانه اینترنتی

داروخانه اینترنتی ویتاماه دارای مجوز رسمی برای پخش انواع داروها و مکمل ها می باشد که شما می توانید با مراجعه به صفحه رسمی این داروخانه در کوتاه ‌ترین زمان ممکن خرید مطمئن و عالی داشته باشید. در این داروخانه فروش مکمل های دوران بارداری بدون نیاز به نسخه پزشک انجام می گردد.

در واقع می‌ توان گفت یکی از مهم ترین دورانی که در زندگی هر خانم وجود دارد دوران بارداری می باشد. در این زمان معمولاً مادران دقت و توجه بیشتری به سلامتی خود دارند. زیرا سلامتی آن ها می‌ تواند بر روی سلامتی جنین تاثیر گذار باشد، و باعث رشد بهتر جنین می گردد. البته این موضوع تنها به دوران بارداری ختم نمی شود و حتی به قبل از بارداری و بعد از آن در دوران شیردهی نیز مربوط می‌ شود. به همین دلیل برای این که بتوانند مواد مغذی مورد نیاز بدن را تأمین کنند از مکمل‌ های زمان بارداری استفاده می کنند. امروزه خرید این مکمل ها بسیار آسان شده است و شما می توانید از داروخانه اینترنتی انواع مکمل های مورد نیاز زمان بارداری را دریافت کنید.

انواع مکمل های زمان بارداری موجود در داروخانه اینترنتی چیست؟

ممکن است بعضی از خانم‌ ها به مواد غذایی خاصی آلرژی داشته باشند و نتوانند آن ها را در دوران باردهی استفاده کنند یا بعضی از افراد گیاه‌خوار هستند به همین دلیل نیاز به مکمل های جایگزین برای تامین مواد مغذی دارند. پس این افراد باید برای دریافت املاح و ویتامین‌ های مورد نیاز بدنشان از مکمل های دوران بارداری استفاده کنند.

به طور کلی می‌ توان گفت مادران باردار برای خرید مکمل های زمان بارداری به داروخانه مراجعه کنند. البته امروزه پیشرفت تکنولوژی باعث شده است تا بدون نیاز به مراجعه حضوری به داروخانه هر آنچه برای دوران بارداری نیاز است را به صورت آنلاین سفارش دهید. در داروخانه اینترنتی ویتاماه انواع مختلف مکمل های دوران بارداری موجود است که در زیر به چند مورد از آن ها اشاره کرده ایم.

خرید مکمل بارداری از داروخانه اینترنتی

مکمل اسید فولیک:

مکمل اسیدفولیک که همان ویتامین B9 می باشد یکی از مهم ترین مکمل های دوران بارداری است که باعث جلوگیری از بروز نقص مادرزادی در جنین می گردد. مادرانی که قصد بارداری دارند یا در دوران بارداری به سر می ‌برند می‌ توانند این مکمل را از داروخانه اینترنتی خریداری کنند و با مصرف آن از بروز نقص سیستم عصبی یا نقص ستون فقرات در جنین جلوگیری کنند.

دقت داشته باشید که مصرف مکمل اسیدفولیک بهتر است یک ماه قبل از بارداری شروع شود. اما اگر شخص نمی داند که باردار است به محض اطلاع باید مصرف مکمل اسیدفولیک را آغاز کند و پزشکان مصرف روزانه این مکمل راه حدود ۴۰۰ میکروگرم در نظر گرفته اند.

مصرف مکمل ید:

یکی دیگر از مکمل های دوران بارداری که در داروخانه اینترنتی ویتاماه موجود می باشد نوعی مواد معدنی ضروری به نام ید است. این مکمل باعث رشد مغز و همچنین سیستم عصبی جنین می گردد. به همین دلیل است که پزشکان توصیه می کنند مکمل ید حدود دو ماه قبل از بارداری مصرف شود و مصرف آن تا سه ماه اول بارداری ادامه داشته باشد.

مکمل کلسیم:

کمبود کلسیم برای مادران باردار بسیار خطرناک است و می‌ تواند باعث سقط جنین در این افراد گردد. همچنین کمبود کلسیم ممکن است باعث زایمان زودرس در خانم های باردار گردد. علاوه بر آن کلسیم می‌ توانند باعث رشد اعضای مختلف بدن جنین گردد از جمله رشد استخوان ها، قلب و اعصاب با کمک کلسیم صورت می ‌گیرد.

در واقع می توان گفت در صورتی که کلسیم مورد نیاز بدن تامین نشود علاوه بر آن که باعث بروز آسیب در در جنین می‌ شود می‌ تواند برای مادر نیز عوارضی را به همراه داشته باشد و موجب تحلیل رفتن استخوان های او گردد. بنابراین به شما توصیه می کنیم در زمان بارداری مکمل کلسیم را از داروخانه اینترنتی تهیه کنید و مصرف آن را در دستور غذایی روزانه خود قرار دهید.

مکمل ویتامین D:

یکی از مهم ترین مکمل هایی که در داروخانه اینترنتی موجود می باشد ویتامین D است. این ویتامین در دوران بارداری می تواند باعث جذب کلسیم گردد و به دلیل محافظت از استخوان ها از بروز پوکی استخوان نیز جلوگیری می کند‌ همچنین مکمل ویتامین D از محصولاتی است که موجب تنظیم فشار خون مادر در دوران بارداری می گردد و از بروز مسمومیت دوران بارداری جلوگیری می کند.

مصرف آهن:

مادران باردار از جمله کسانی هستند که نیاز به آهن در آن ها دو برابر است و بهتر است پس از پایان ماه چهارم و حتی بعد از زایمان مصرف آهن در این خانم ها به صورت مداوم انجام شود، تا از بروز کم خونی در آن ها جلوگیری گردد. در واقع مصرف روزانه یک قرص آهن از خطرات بزرگی مانند سقط جنین، مرگ مادر، زایمان زودرس و … جلوگیری می کند. پس شما می توانید با خرید از داروخانه اینترنتی مکمل های مورد نیاز را در سریع ترین زمان ممکن دریافت کنید.

داروخانه اینترنتی ویتاماه:

شما می توانید با مراجعه به سایت رسمی داروخانه اینترنتی ویتاماه انواع مکمل های دوران بارداری را بدون نیاز به نسخه پزشک دریافت کنید.  دقت داشته باشید که خرید اینترنتی از داروخانه ویتاماه می تواند مزایای بسیار زیادی برای شما داشته باشد. از جمله این مزایای آن قیمت مناسب و مقرون به صرفه محصولات، ارسال سریع محصولات در کوتاه‌ ترین زمان ممکن، دسترسی آسان و راحت به تمامی محصولات و  مشخصات آن ها و همچنین عدم نیاز به مراجعه حضوری می باشد.

به طور کلی می‌ توان گفت که خانم های باردار در دوران حساسی به سر می برند بنابراین بهتر است نیازهای دارویی و همچنین مکمل های مورد نیاز خود را به صورت اینترنتی سفارش دهند تا در زمان و هزینه خود صرفه جویی کرده باشند.

داروخانه اینترنتی

آیا خرید از داروخانه اینترنتی معتبر می باشد؟

داروخانه اینترنتی ویتاماه از مراکز اینترنتی معتبر است که دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت می باشد. و تمامی فرآیند خرید، انتخاب محصول یا مکمل مورد نظر و حتی ارسال و دریافت آن به صورت آنلاین و اینترنتی صورت می‌ گیرد. و شما می توانید با مراجعه به سایت این داروخانه اینترنتی تمامی قیمت ها و مشخصات محصولات را مشاهده کنی.  و قبل از خرید در مورد قیمت و کیفیت محصول تحقیق کرده و پس از آن با خیالی آسوده خرید را انجام دهید. قطعاً خرید از یک مرکز معتبر که نیازی به مراجعه حضوری ندارد می تواند بسیار لذت بخش باشد.

برای استفاده از خدمات داروخانه اینترنتی ویتاماه و خرید انواع داروها و مکمل های دوران بارداری به سایت زیر مراجعه فرمایید:

 

داروخانه اینترنتی معتبر

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو