بهنوش بختیاری هم کرونا گرفت + ویدیو

منبع: روزیاتو

73

1400/5/9

15:01


بهنوش بختیاری کرونا گرفت

بهنوش بختیاری بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار یک استوری در صفحه‌ی اینستاگرامش خبر از ابتلای خود به ویروس کرونا داد. خانم بختیاری عکسی از انواع و اقسام قرص و کپسول و شربت را در پس‌زمینه‌ی این متن قرار داده: «کرونای سخت گریبان ما رو هم گرفت…»

بهنوش بختیاری یکی از آن دسته سلبریتی‌هایی است که کم جنجالی نبوده! همین چند روز پیش بود که عکسی با یک روحانی سید و معمم در اینستاگرام منتشر و فوت وی را اعلام کرد و به خانواده‌ی او تسلیت گفت. او همچنین اضافه کرد که آن فرد روحانی، ادمین یکی از فن پیج هایش بوده است. البته بعدتر کاشف به عمل آمد که «حاج آقا همتی» مذکور اصلا روحانی نبوده!

بهنوش بختیاری کرونا گرفت

و باز کمی قبل، پس از مطرح شدن طرح صیانت از فضای مجازی در مجلس، خانم بختیاری طی ویدیویی که در اینستاگرام خود منتشر کرد از محدود شدن اینترنت و احتمال تبدیل شدن ایران به کره شمالی ابراز نگرانی و اظهار کرد از این که در دوران انتخابات مردم را به دادن رای فرا خوانده پشیمان است.

انگار تهییج مردم به انجام یک کار و بعد ابراز ندامت از آن ـ چه بد چه خوب ـ یواش یواش دارد تبدیل به یک کلیشه می‌شود. چه اینکه بعد از طرفداری سلبریتی‌ها در سال ۹۶ و سپس بحران‌های اقتصادی ناشی از اوج گرفتن دلار، موجی از پشیمانی‌ها از تشویق مردم به رای به روحانی در میان سلبریتی‌ها به راه افتاد.

به هر ترتیب، حالا بعد از رامبد جوان، مهران مدیری، علی کریمی و خیلی دیگر از سلبریتی‌های مطرح، این ویروس گریبان خانم بختیاری را گرفته است. در موج اخیر کرونا که با سویه‌های جدیدی هم همراه بوده بسیاری از سلبریتی‌ها درگیر این بیماری شده‌اند.

بهنوش بختیاری کرونا گرفت

خانم بختیاری در ادامه‌ی همین استوری گفته: «واکسن موجود نیست. اگر هم بود نمی‌زدم تا مثل همیشه تهمت سرازیر نشه سمتم.» البته اغلب اوقات، کاربریِ واکسن‌ها پیشگیری است و نه درمان…

اما در هر حال برای ایشان آرزوی سلامتی داریم.

بیشتر بخوانید:

اعترافات منشی روحانی قلابی و ادمین صفحه اینستاگرامی طرفداران بهنوش بختیاری

قتل روحانی قلابی که ادمین صفحه هواداری بهنوش بختیاری بود

مطلب برای شما مفید بود؟

به مطلب امتیاز دهید

میانگین امتیازها 0 / 5. تعداد رای: 0

تاکنون رأی داده نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می‌دهد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو