رهبر کره شمالی بازهم لاغرتر شده است

منبع: برترین ها

62

1400/5/9

16:06


رهبر کره شمالی یک ماه بعد از آن که تلویزیون دولتی این کشور "لاغر شدن" او را "غم انگیز" خواند، بر اساس تصاویری جدید ظاهرا حتی وزنش کمتر هم شده است.

ایسنا: رهبر کره شمالی یک ماه بعد از آن که تلویزیون دولتی این کشور "لاغر شدن" او را "غم انگیز" خواند، بر اساس تصاویری جدید ظاهرا حتی وزنش کمتر هم شده است.

به نقل از دیلی میل، بعد از آنکه گزارش شد وزن کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی اوایل سال جاری میلادی حدود ۲۰ کیلو کاهش یافته، در تصاویری جدید به نظر می‌رسد که او حتی وزنش کمتر هم شده است.

در این تصاویر این رهبر کره شمالی در حال دست تکان دادن برای جمعی از افسران مشتاق ارتش کشورش نشان داده می‌شود و به نظر می‌رسد از ناحیه کمر و صورت وزن بیشتری از دست داده و لباسش که به سبک "مائو" بنیانگذار جمهوری خلق چین است، به نظر کمی شل می‌رسید.

تصاویر جدید رهبر کره شمالی

رهبر کره شمالی بازهم لاغرتر شده است

تصاویر اولین کارگاه با فرماندهان و افسران سیاسی ارتش خلق کره در ماه ژوئیه نشان می‌دهند که کیم صورتش به طرزی مشخص لاغرتر است.

یک ماه قبل تلویزیون دولتی کره شمالی اعلام داشت "لاغر شدن" کیم جونگ اون "قلب مردم ما را به درد آورد". این یک برنامه شدیدا غیر معمول در کشوری است که در آن بحث علنی درباره سلامت و زندگی شخصی رهبرش همواره ممنوع بوده است.

رسانه دولتی شدیدا کنترل شده کره شمالی در ۲۵ ژوئن به نقل از یکی از ساکنان ناشناس پیونگ یانگ گزارش کرد که او گفت، همه در کره شمالی بعد از دیدن تصاویر کیم جونگ اونی که به طرزی مشخص لاغرتر شده، قلبشان به درد آمد.

تحلیلگران می‌گویند این صحبتها نشان دهنده این است که مقامهای کره شمای به دنبال استفاده از فرصت تغییر وزن کیم جونگ اون هستند تا در زمانه درماندگی، وفاداری خود به حکومت را تقویت کنند.

تصاویر جدید رهبر کره شمالی

رهبر کره شمالی بازهم لاغرتر شده است

این کشور فقیر مسلح به سلاح هسته‌ای در پشت سنگربندی خودخواسته‌اش به بهانه همه گیری کروناویروس، منزوی‌تر از هر زمان دیگری است و ماه جاری میلادی اذعان کرد که در حال مقابله با یک بحران غذایی بوده و زنگ خطر را در کشوری با یک صنعت کشاورزی رو به احتضار که مدتها به سختی غذایش را تامین کرده، به صدا در آورد.

همزمان مساله سلامت کیم جونگ اون از نزدیک در سطح بین‌المللی نیز رصد میشود، همچنان که مرگ ناگهانی او باعث طرح پرسشهایی درباره جانشینی و ثبات می‌شود.

این رهبر کره شمالی که به داشتن اعتیاد سنگین به سیگار شناخته شده است، مدتهاست که چاق است و در سالهای اخیر به نظر می‌رسد وزنش به طور مداوم بیشتر می‌شود.

اما در تصاویر اخیرا منتشر شده در خبرگزاری دولتی کره شمالی و در تلویزیون دولتی این کشور وزنش به طرزی مشخص کمتر به نظر می‌رسد.

برخی ناظران می‌گویند که کیم جونگ اون احتمالا حدود ۱۰ تا ۲۰ کیلو وزن کم کرده است

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو